Stielkennis > Geef je score van 1 tot 5
Voordeel van binnen- én buitenschrijnwerk > Geef je score van 1 tot 5
Advies > Geef je score van 1 tot 5

Vanhees

Kwalitatief werk!

Wat zijn de sterke punten van Schrijnwerkerij Ronny Wens om jouw woondroom te vervullen?

Dat men mee denkt met de klant, in ons geval was het iets dat buiten de comfort zone lag. De projectleider heeft achteraf verbeteringen gesuggereerd in navolging van ideeën van de plaatsers. Leuke... Dat men mee denkt met de klant, in ons geval was het iets dat buiten de comfort zone lag. De projectleider heeft achteraf verbeteringen gesuggereerd in navolging van ideeën van de plaatsers. Leuke teamwerk!

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Niet in de showroom geweest maar wel met concreet ontwerp langs gekomen.

Wat zijn je tips of verbeterpunten voor Schrijnwerkerij Ronny Wens om woondromen nog beter te vervullen?

Niet meteen.

Verbeek

Zeer goede informatie over de producten

Goede service en zeer bekwame stielmannen

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Goede ontvangst, de soorten materialen dat je kan kiezen en de tijd voor het maken van je bestelling wordt besproken

Doe zo verder

Boonen Sofie

Slechte afwerking en service na verkoop.

Geen.
Het enige positieve is dat het alleen maar kan verbeteren.

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Daar kan je zien hoe het eindproduct er zou moeten uitzien. Spijtig genoeg halen ze die kwaliteit enkel in hun showroom.

Probeer woorden in daden om te zetten.

Fernand Van Hees

Mag ik er u op attent maken dat de werken nog niet volledig zijn uitgevoerd, ( maar dat ligt niet aan u, de firma is hier wel van de hoogte) verder wens de ganse firma een aangenaam verlof toe en... Mag ik er u op attent maken dat de werken nog niet volledig zijn uitgevoerd, ( maar dat ligt niet aan u, de firma is hier wel van de hoogte) verder wens de ganse firma een aangenaam verlof toe en ben zeer te vrede over de samenwerking tot na de vacante!!

Duidelijke afspraken, en goed werk 👍🏽

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Ben niet in de schowroom geweest!!

Geen idee

j emsens

Vorig jaar een verdreven trap laten maken, onlangs nog een kopij van een oude voordeur. In beide geval l'en erg tevreden van het vakmanschap en de kwaliteit van afwerking

vakmanschap

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

zij denken mee na over wat je wil

Joris Van Gestel

Vakmanschap

Goede opvolging van het dossier, vanaf aanvraag offerte tot plaatsing

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Goed om de verschillende kleurtinten van de olies eens te kunnen zien

Waterdroom

Wolput luc

Top samenwerking.

Vakmensen aan het werk

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Zinvol. Anders hadden we bepaalde zaken niet geweten.

Planning zou iets duidelijker mogen. Jullie mensen hebben 1x voor de deur gestaan. We wisten niet dat ze gingen komen.

Reactie Schrijnwerkerij Ronny Wens:

Bedankt voor je hele fijne review, Luc.
Rond onze komst hadden we een klein misverstand. Hebben we samen snel rechtgezet. 😉
Groeten van het Ronny Wens-team

Danckers

Zeer vriendelijk onthaal Inge . Opvolging Ronny positief

Goed overleg

Goed en vriendelijk advies

van der Leegte

Correcte mensen, goede afspraken die goed nagekomen worden, service en kwaliteit waren en zijn zoals gewenst.

Een firma waarop je kan rekenen. Het mag dan al iets duurder zijn, vakmanschap wordt afgeleverd.

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Niet van toepassing. We hebben 'Wens' leren kennen via Segers Interieur.

Ik moet er al echt over nadenken, dus dat wil zeggen dat ik niet echt iets vind.
Misschien een heel klein puntje en dat is het erg vroege uur dat de stielmannen aan hun dagtaak willen beginnen als de eigenaar nog slaapogen heeft.