Schravenmade Advocaten

Schravenmade Advocaten Ook benieuwd naar feedback over de webshop Schravenmade Advocaten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company38
8.3/10
89 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Schravenmade Advocaten met 8.3/10. Gebaseerd op 38 ervaringen.
Communicatie

Rh Rooseman

Uitnodigen voor een gesprek

Score voor Schravenmade Advocaten:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechte advocaat, benoemd gelijk al dat ik niet luister!!!.

Zeer goed (9/10)

Als altijd to the point en inspelend op de persoonlijke situatie

Score voor Schravenmade Advocaten:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Als altijd met flair, deskundigheid en no nonsens.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring was zeer goed.

Nijhof Bouw en woonwaren
Nijhof Bouw en woonwaren

Persoonlijk aanpak. Goede en gedegen voorbereiding.

De inhoudelijke kwaliteit is veel beter als dat de omgeving waar het advocatenkantoor is gevestigd. Heeft ook weer een voordeel in het uurtarief

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een topteam dat op de juiste wijze snel weet te schakelen. de combinatie van vijf advocaten met ieder haar eigen competenties maakt het sterk. heeft ook een zeer uitgebreid netwerk indien toch nog deskundigheid van buiten nodig mocht zijn. de kracht ligt m.n. om zaken niet via de juridische weg op te lossen. als het toch op procederen aankomt.

Goed (8/10)

Plezierige en open manier van communiceren, deskundigheid maar ook met oog voor de mens achter de zaak.

Score voor Schravenmade Advocaten:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Begeleiding en advies bij vaststellingsovereenkomst.

Annemieke Hoksbergen
Onvoldoende (4/10)
Annemieke Hoksbergen

Ik ben niet geïnformeerd over het feit dat ik vooraf mijn rechtsbijstandverzekering moest raadplegen, waardoor ik nu krom moet liggen om mijn facturen te kunnen betalen.

Score voor Schravenmade Advocaten:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In beginsel zijn de adviezen deskundig en heb ik daarin alle vertrouwen gehad. met hoofdletters heb ik aangegeven niet naar de rechtbank te willen gaan en het daarvoor in de minne te willen schikken. helaas, dat gebeurde dus toch..
de communicatie voorafgaand aan de rechtbank was nihil. geen idee wat er ging gebeuren. ook werd ik niet geïnformeerd over hoe de terugkoppeling in zijn werk ging.

Linda M. Compaan
Onvoldoende (4/10)
Linda M. Compaan

Gaan helemaal voor mijn zaak.

Communiceren wat verder gaat gebeuren.

Score voor Schravenmade Advocaten:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Persoonlijk contact is heel plezierig. moet helaas steeds zelf achter informatie aan over wat er gebeurt, dit zou anders kunnen..
ook bij voorstel tegenpartij rechtstreeks te benaderen na vonnis om haar kosten van deurwaarder te besparen, werd niet verteld dat dit voor mijn rekening zou zijn.

Goed (8/10)

Betrokkenheid

Betere voorlichting over belastingtechnische aspecten bij VSO, met name de kinderopvang en de mogelijkheden van middeling.

Score voor Schravenmade Advocaten:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Positief.

Ruud van Dijk
Ruud van Dijk

Inhoudelijke communicatie, deskundigheid en duidelijkheid; koffie; relativeringsvermogen en humor.

Voor mij destijds geen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb de heer hans schravenmade ervaren als een zeer ervaren advocaat die met je meedenkt ipv de context louter in juridische kaders te spuien. als client kan je veel zelf doen om je positie te verbeteren of verslechtering te voorkomen. de heer schravenmade belicht daarbij duidelijk meerdere kanten van de zaak en geeft tips en praktisch advies. daarnaast beschikt hij met zijn scherpe humor over een geweldig relativeringsvermogen. dit alles heeft de afwikkeling van mijn zaak goed geholpen.

Uitstekend (10/10)

Kundig advies en met je meedenken

Als ik iets zou moeten aangeven zou dat de telefonische bereikbaar kunnen zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed en professioneel.

Bedrijfsinformatie

Schravenmade Advocaten is een gerenommeerd advocatenkantoor te Maarssen (vlakbij Utrecht) dat zich qua expertise al meer dan veertig jaar richt op het oplossen van juridische vraagstukken. Wij worden regelmatig ingeschakeld door particulieren en ondernemers voor advies, het voeren van onderhandelingen of het voeren van procedures.

U bent bij ons in goede handen voor al uw juridische vraagstukken op onze kennisgebieden. Schravenmade Advocaten is een onderneming met meerdere advocaten met vele
Adres
Bisonspoor 1218