Offerte
Nazorg
Communicatie
8.5/10

Fatima van der Louw

Een prettige evaring, Wat ik vooral als zeer prettig heb ervaren is dat alles vlot verliep, kon snel trecht en kreeg ook snel reactie op vragen of verzoeken. En de sfeer heb ik als zeer goed...

Kreeg snel reactie op mijn vragen, dat heb ik als zeer prettig ervaren.
Persoonlijk en een prettige sfeer.

Van de Kant

Goede ervaring en aan te bevelen aan andere.

Hij staat voor zijn zaak.

Het is prima zo.

Sandra

Persoonlijk en vakkundig.

Persoonlijk en toch zakelijk. Doeltreffende aanpak en duidelijke standpunten.

Nico de Rijk

Ervaring met Bernard Baas uiterst positief. Professioneel en actie zijn zeer ter zaken kundig. Uiterst prettige samenwerking.

snelle feedback

eigenlijk niet direct
offerte en medewerkers ken ik geen waarde geven want dit is niet van toepassing.

Reeds eerder goede ervaringen mee gehad. Nu wederom. Ik heb Mr. Baas ervaren als gedreven, betrokken en messcherpe jurist. Die de confrontatie niet uit de weg gaat.

Betrokken.

Dammers

Mijn ervaring met Schravemade is uitstekend! Snelle terugkoppeling, accuraat, doortastend.

Zie hierboven!

In mijn vase, geeneen

Via inloopspreekuur bij Schravenmade terecht gekomen en toevallig meteen iemand gesproken die daar kundig over was

ben er niet echt in thuis

nee

M. Weebers

Zeer positief, goed te bereiken, reageren snel, inhoudelijk goed en bovenal de situatie en fase van de onderhandeling goed inschattend. Aanpak die goed bij mij en de situatie past.

Goed te bereiken, reageren snel, inhoudelijk goed en bovenal de situatie en fase van de onderhandeling goed inschattend.

Iets meer tijd en rust nemen voor de klant. Dit vormt voor mijn geen probleem en zorgt voor een vlotte en zakelijke benadering naar mij en mijn werkgever.

M. Weebers

Positief, professioneel, goed bereikbaar, reageren snel, heel veel ervaring, sociaal goed aanvoelend, inhoudelijk sterk en schatten sfeer en fase van de onderhandeling goed in.

Professioneel, goed bereikbaar, reageren snel, heel veel ervaring, sociaal goed invoelend, inhoudelijk sterk en schatten sfeer en fase van de onderhandeling goed in. Stevige attitude wanneer het kan en moet. Weten wanneer wat te doen.

Iets meer tijd voor de klant nemen. Aan de andere kant stoort het me niet echt en deze vlotte zakelijke (to-the-point) benadering past mij wel en zorgt voor de juiste krachtige benadering naar de tegen partij.

Rashnu Transformations

Uitstekend.
Deskundig en tijdig advies.

Oog voor detail. Precies.