Offerte
7.9/10
Communicatie

Rashnu Transformations

Uitstekend.
Deskundig en tijdig advies.

Oog voor detail. Precies.

Na 22 jaar dienstverband raakte ik verzeild in een arbeidsconflict.
Ik dreigde geïsoleerd te worden op mijn werk, kreeg geen enkele waardering meer van leidinggevenden, kreeg te maken met...

Bernard nam gelijk het eerste gesprek de mogelijkheden door en te kiezen koers.

Bernard herhaalt indien nodig zijn belangrijkste boodschap tot ik hem hierover niet meer hoef te bellen en het zelf weet: Zij maken een fout en willen nu dat jij je gaat schamen in een hoekje en afdruipt. Zo werkt dat niet: Wij gaan aantonen dat zij geen zaak hebben en fout zitten. Hij zegt ook wat ik het beste wel kan doen: blijf je werktaken doen, blijf in contact met je collega's, blijf meedenken op de werkvloer, maak je werkuren, en als het echt niet meer lukt meld je je ziek. Dat had ik nodig om te horen om dit ook vol te kunnen houden!

Bernard is altijd goed bereikbaar.

Bernard vroeg gelijk bij ons eerste gesprek naar mijn relatie en of ik het oké vond als hij ook mijn partner betrok bij de te maken keuzes. Dit omdat het een gezamelijk opgebouwd gezinsinkomen/hypotheek betreft.

Bernard heeft mij geadviseerd om ook met een psycholoog over het gebeuren te spreken en hij was benieuwd naar eventuele onderzoeksresultaten.

Bernard zei over de gesprekken met werkgever of bedrijfsarts: zeg niet snel mondeling iets toe, vertel ik wil erover nadenken, vraag werkgever afspraken schriftelijk uit te leggen/vast te leggen. Oefen gesprekken met je werkgever/bedrijfsarts met je partner.

Bernard gaf vooraf goede info over de mediation. De kaders waren mij helder waardoor ik de gesprekken met de mediator en werkgever aan durfde gaan.

Soms begreep ik de coaching van Bernard niet helemaal, bij de bedrijfsarts bijvoorbeeld: Wat is belangrijk wel te zeggen en wat kan ik beter niet benadrukken. Ik kreeg hierover uitleg van Bernard mee maar het gesprek bij de bedrijfsarts en de daar gestelde vragen maken het lastig om aan Bernards lijstje vast te houden. Ik miste heldere juridische uitleg/overzicht van wat de bedrijfsarts mogelijk wil zien of kan zien en wat daarvan consequenties kunnen zijn.

Martin Roosemalen

Eerste ervaring: een luisterend oor, doorvragen en de eerste stappen van het proces doorgesproken. Dat gaf mij veel vertrouwen en rust.

Er was een duidelijk plan van aanpak, nadat, door de tegenpartij, alle deuren waren dichtgegooid is het beoogde einddoel behaald. Deze advocaten zijn vasthouden en ter zake kundig. Er werd voldoende tijd uitgetrokken om de voortgang met mij te bespreken zowel schriftelijk als face to face.

De gastvrijheid, zorgvuldigheid en professionaliteit waren prima in orde.

Jonkers

Zeer goede ervaring. Duidelijke communicatie, goed advies.

Na het eerste gesprek, gelijk een duidelijk verweer waarin ik mij direct kon vinden

Ed Baks

Ervaren mensen met enorme ervaring

Snelle reactie opvragen en doordacht aan het werk

B.J.P. van der Schaft / Vertiplant

Ik zou mijn ervaring met Schravenmade Advocaten willen beschrijven als zeer prettig.

de terug koppeling en communicatie zijn zeer sterke punten van Schravenmade Advocaten

ik heb geen verbeterpunten

Rh Rooseman

Slechte advocaat, benoemd gelijk al dat ik niet luister!!!

Uitnodigen voor een gesprek

Als altijd met flair, deskundigheid en no nonsens

Als altijd to the point en inspelend op de persoonlijke situatie

Mijn ervaring was zeer goed.

Nijhof Bouw en woonwaren

Een topteam dat op de juiste wijze snel weet te schakelen. De combinatie van vijf advocaten met ieder haar eigen competenties maakt het sterk. Heeft ook een zeer uitgebreid netwerk indien toch nog...

Persoonlijk aanpak. Goede en gedegen voorbereiding.

De inhoudelijke kwaliteit is veel beter als dat de omgeving waar het advocatenkantoor is gevestigd. Heeft ook weer een voordeel in het uurtarief