Giesen, Karin

Zeer goed, het is altijd fijn als je meer meeneemt dan je van te voren had verwacht.

Wentink, Dick

Dit was een prima training voor mij ook al is deze in de praktijk voor mij minder toepasbaar. Ik heb weer bijgeleerd betreffende omgang met allerhande soorten mensen en hoe om te gaan met... Dit was een prima training voor mij ook al is deze in de praktijk voor mij minder toepasbaar. Ik heb weer bijgeleerd betreffende omgang met allerhande soorten mensen en hoe om te gaan met conflict-situaties.
Hier ga ik zowel prive als zakelijk profijt van hebben.

Hallmanns, Yvo

De training is perfect voor beginnend leidinggevende. Er komen tijdens de training genoeg situaties aan bod die te herleiden zijn naar je eigen persoonlijke situaties. waarvoor je handvaten krijgt... De training is perfect voor beginnend leidinggevende. Er komen tijdens de training genoeg situaties aan bod die te herleiden zijn naar je eigen persoonlijke situaties. waarvoor je handvaten krijgt aangereikt om met deze situaties te leren omgaan.. Naast je eigen situaties steek je ook veel op van praktijksituaties van je medecursisten en de gecreërde gesprekken tijdens de cursusdagen. al met al zeer tevreden over de algehele ervaring met deze cursus. en ik raad iedere beginnende leidinggevende deze cursus aan.

Seldenthuis, Tanja

- lesstof was leerzaam
- trainer was deskundig en maakte de training ook leuk en levendig
- online les in vier dagdelen is wat mij betreft
een blijvertje
- inloggen in omgeving...
- lesstof was leerzaam
- trainer was deskundig en maakte de training ook leuk en levendig
- online les in vier dagdelen is wat mij betreft
een blijvertje
- inloggen in omgeving Mijn SN en New Heroes is een belemmering voor het gebruik (faciliteren van het opslaan wachtwoord op deze computer zou mooi zijn - kan wellicht ook maar bij mij niet bekend).

Rijkers, Hans

Ondanks dat het online was heb ik het als zeer prettig ervaren.

Ardjosemito, Hille

In het begin wat aftasten en zoeken naar de juiste formule, trainer en de mede cursisten. Maar gaande weg, veilig en comfortabele omgeving om je te kunnen uiten en Werken aan je groei.

Pikaar, Xander

De training heeft mij zeker geholpen om te kunnen gaan coachen. Vooral het verschil mentoring/choaching was een echte eye-opener

Mendels, David

Een goed verzorgde en uitgewerkte training die bovenverwachting voldoet. Ik heb er uiterst veel aan gehad en zou dit ook aan iedereen aanbevelen die een soort gelijke cursus zoekt!

Menes, Tabitha

Ik vond de training echt top. Zoveel kunnen leren, en heel veel ook gelijk kunnen toepassen in de praktijk. Ook echt een hele fijne trainster die de theorie duidelijk kan vertalen naar de praktijk... Ik vond de training echt top. Zoveel kunnen leren, en heel veel ook gelijk kunnen toepassen in de praktijk. Ook echt een hele fijne trainster die de theorie duidelijk kan vertalen naar de praktijk en heel veel kennis van zaken heeft.