Lorme, Jeanette de

Fijne training, leerzaam, goede afwisseling tussen theorie en praktijk.

Hooymans, Birgit

Een professionele en leerzame training. Ik kan zeker delen van het geleerde toepassen in mijn werk. Ik zou weer kiezen voor een Schouten en Nelissen training.

Knoester, Jennifer

Ik had geen idee wat ik ervan moest verwachten en ben er dan ook blanco in gegaan. Maar wat heb ik er veel geleerd. Wat kan ik wel toepassen in mijn vakgebied en wat laat ik bij een ander.

Brand, Bryan van den

Goede training met veel afwisseling tussen theorie en praktijk.

Janssen, Jan

Interessante bijeenkomst die vooral aanzette tot verder nadenken over de toekomst van learning & development. Goed om met vakgenoten onder deskundige leiding hier tijd aan te besteden. Geen... Interessante bijeenkomst die vooral aanzette tot verder nadenken over de toekomst van learning & development. Goed om met vakgenoten onder deskundige leiding hier tijd aan te besteden. Geen doe-bijeenkomst maar vooral een denkbijeenkomst.

Koole, Anita

Direct toepasbaar in de praktijk. Praktische voorbeelden en oefeningen met elkaar in een veilige setting.

Douma, Aagje

Prima training en goed te volgen. Fijne en kundige cursusleidster. Online leeromgeving biedt veel info en tips m.b.t. de gevolgde training. Zeer tevreden!

Löhner, Anja

De inhoud van de Masterclass was wat achterhaald. In een snel ontwikkelende maatschappij verwacht ik bij een masterclass over trends en ontwikkelingen up to date toepassingsgerichte informatie. Het... De inhoud van de Masterclass was wat achterhaald. In een snel ontwikkelende maatschappij verwacht ik bij een masterclass over trends en ontwikkelingen up to date toepassingsgerichte informatie. Het bleef hier en daar oppervlakkig en algemeen.
Erg leuk was de uitwisseling met de medecursisten over eigen ervaringen op de werkvloer.

Volz, Stephanie

Een fijne 1-daagse training. Wekt wel de interesse om de volledige training te willen doen. Maar tijd en geld spelen hierbij nog een rol waardoor het niet gaat.