Haard, Jorg de

Mijn eindconclusie is: Zeer goede trainer, locatie is veel te gehorig voor dergelijke cursus, parkeren betaald en dus te duur en als laatste de Corona die de boel behoorlijk verstoorde maar helaas... Mijn eindconclusie is: Zeer goede trainer, locatie is veel te gehorig voor dergelijke cursus, parkeren betaald en dus te duur en als laatste de Corona die de boel behoorlijk verstoorde maar helaas zullen we daar mee moeten leren leven.

Smit, Peter

Positief. Het was aanvankelijk even zoeken hoe het allemaal ging lopen met de training. In mijn beleving was dit ook zo voor de trainster. Er waren aspecten van de training veranderd waar zij niet... Positief. Het was aanvankelijk even zoeken hoe het allemaal ging lopen met de training. In mijn beleving was dit ook zo voor de trainster. Er waren aspecten van de training veranderd waar zij niet van op de hoogte was. Ergens lijkt daar intern SN niet helemaal goed te lopen.

Putten, Lieke van der

Heel fijn, respectvolle training. Ruimte voor eigen inbreng. Ik voel me veel wijzer na deze training.

Tibosch, Sandra

Goede uitleg, tips en tools om direct in de praktijk met kort en bondig schrijven aan de slag te gaan. Zowel kleine teksten als mails maar ook zeker mbt opbouw van grotere beleidsteksten.

Verkerk, Jessie

Fijne training, erg belangrijk om bewust te worden van bepaalde dingen

Adriaans, Jos

De goede kwaliteit van de trainingen en de toepasbaarheid in de praktijk vind ik erg prettig aan deze training.

Croes, Lynrick

Leerzaam en prettig, je wordt echt bewust van je communicatie stijl en voorkeuren.

Meijer, William

Goede training die wel de juiste inzet vereist van alle deelnemers. Hier mogen deelnemers zich wel meer bewust van zijn.

Berg, Larissa van den

Ik heb de training als zeer fijn en kundig ervaren. Buiten de training om had ik al bepaalde kennis en ideeen over het zijn en worden van een goede coach. Het is fijn dat ik veel heb kunnen leren,... Ik heb de training als zeer fijn en kundig ervaren. Buiten de training om had ik al bepaalde kennis en ideeen over het zijn en worden van een goede coach. Het is fijn dat ik veel heb kunnen leren, maar ook bevestigd heb gekregen dat die kennis terecht was. Ik ga hier dan ook zeker meer mee doen in de toekomst.