Las van Bennekom, Ellen

Zeer leuke intressante training met veel interactie

Kandelaars, Marijn

Prima training, erg praktijkgericht. Er werd ook goed naar de groep geluisterd en op ingespeeld. Goede combinatie van theorie en praktijk.

Brekel, Saskia van den

Zeer goede training die erg inspireert en ook heel praktisch is bij jouw eigen situatie. Goede verhouding theorie en praktijk. Leuk ook om LSD te oefenen via de computer in digitale rollenspellen.

Maka, Cristiaan

Positief. Nu in praktijk brengen wat geleerd is.

Kortenhoeven, Marlou

Een ontzettende positieve en leerzame ervaring met een zeer kundige en inspirerende docente.

Marc

Het is een prettige organisatie, tot in de puntjes verzorgd

Toorn Vrijthoff, John van der

Het was wel even wennen de online omgeving maar over het algemeen was het een goed alternatief. Ik denk dat positief heeft bijgedragen dat we met 5 cursisten waren. Ik denk wanneer je met meer... Het was wel even wennen de online omgeving maar over het algemeen was het een goed alternatief. Ik denk dat positief heeft bijgedragen dat we met 5 cursisten waren. Ik denk wanneer je met meer online werkt je veel.mist en mensen zich makkelijk kunnen verschuilen.

Ruighaver, Garmond

Goede en nuttige training, doordachte opzet, goede studiemiddelen (site en boeken)

Oudheusden, Corine van

Heel goed. Prettige groep, goede trainer, goede organisatie.

Monster, Jeroen

Goede trainster, leuke groep samengesteld, locatie zou inspirerender mogen, dit ook voor evt buitenopdrachten