Veel dingen wist ik eigenlijk al onbewust. Dankzij de training heb ik de theorie op een praktische manier bewust leren maken. Dit maakt dat ik sneller en beter kan relativeren wat op welk moment... Veel dingen wist ik eigenlijk al onbewust. Dankzij de training heb ik de theorie op een praktische manier bewust leren maken. Dit maakt dat ik sneller en beter kan relativeren wat op welk moment nodig is bij leidinggeven.

Goede sfeer waarin alles gezegd kon worden en iedereen zich kwetsbaar durfde op te stellen. Daarbij was er een goede afwisseling tussen theorie en praktijk.

De training was leerzaam en doordat je de ervaringen van de andere cursisten ook hoort is dit erg leerzaam en kun je een goed beeld krijgen van waar je staat en wat je kunt verbeteren. Ook was het... De training was leerzaam en doordat je de ervaringen van de andere cursisten ook hoort is dit erg leerzaam en kun je een goed beeld krijgen van waar je staat en wat je kunt verbeteren. Ook was het goed om in de praktijk te oefenen met onder andere presenteren.

Tjeerd

Ik vond de manier waarop Jan deze training heeft gegeven bijzonder leerzaam en heeft me tot inzicht gebracht over de type gesprekstechnieken die je kunt gebruiken om je medewerker feedback te geven... Ik vond de manier waarop Jan deze training heeft gegeven bijzonder leerzaam en heeft me tot inzicht gebracht over de type gesprekstechnieken die je kunt gebruiken om je medewerker feedback te geven in mijn leidinggevende rol. Ook was mijn ervaring dat door de chemie in de groep de sfeer ook geweldig was en dat Jan zich daarin ook vrij in kon bewegen met enerzijds serieus doorpakken van opdrachten en er anderzijds ook tijd was voor humor.
Met behulp van de rollenspellen kwam maar weer eens naar voren hoe moelijk soms lastige gesprekken voeren is en dat er door goed te luisteren een opening ontstaat om de diepte in te gaan en te achterhalen wat de reden voor bepaald gedrag in de kern is. En de diverse handvaten voor leidinggevenden met hun management taken en verantwoordelijkheden box 1 t/m 5. En uiteindelijk wat de verwachtingen zijn van jouw medewerker naar jou toe maar ook omgekeerd, waarbij je ook dezelfde vraag naar jouw leidinggevende durft te stellen. Bedankt Jan

Meta Mosel

Goede training waar de trainer je ook echt uitdaagt tot nadenken. Bewustwording van jezelf hoe je reageert op bepaalde situaties en hoe je daar mee om kan aan

Inge

Heel positief. Goede sfeer, vertrouwelijkheid, gezelligheid. Goede basis om te leren. Ook goede balans tussen werken / pauzeren en tussen theorie en praktijk. Veel afwisseling in werkvormen.

Leerzame training met veel persoonlijke aandacht omdat het een kleine groep was. Ik heb voldoende handvaten en aandachtspunten waar ik nu zelf mee aan de slag kan gaan

Prima ervaring.Aanzienlijk beter dan de eerste dag.

De training gaf nieuwe en waardevolle inzichten in mijn eigen leiderschap en duidelijke zaken om mee door te kunnen gaan.

Redelijk goed opgesteld, maar de online omgeving was echt heel verwarrend.