Tongeren, Patrick van

Helaas was de training online. Iets wat ik als niet prettig heb ervaren. Voorafgaand aan de training had ik meer duidelijkheid verwacht. Tot kort voor de training heb ik weinig tot niets vernomen.

Dongen, Marie-Christine van

Sterker nog; ik heb de training al aanbevolen en mijn collega gaat deze dit jaar volgen bij SN. Ik vond het een leuke en leerzame training. Ik kreeg veel energie van het samen uitwisselen en ook... Sterker nog; ik heb de training al aanbevolen en mijn collega gaat deze dit jaar volgen bij SN. Ik vond het een leuke en leerzame training. Ik kreeg veel energie van het samen uitwisselen en ook samen merken dat je stappen verder komt. Jerome gaf daarbij een goede ondersteuning. Zijn positieve instelling was heel erg helpend omdat we allemaal toch erg moesten wennen aan training op afstand vanaf trainingsdag 2. Kortom top, en ik ga zeker in de toekomst nadenken over een vervolg. Voor nu ga ik verder met het verder in praktijk brengen wat ik geleerd heb. Dat is vooral dat ik nu beter de processen snap en ze herken. En daarom ook beter weet hoe ik moet acteren. Ik ga verder met oefenen!

Grootendorst, Arjen

Prima, doelgericht, bijzonder prettig.

Hoogh, Jurgen de

In het algemeen ben ik zeer tevreden over hoe Schouten en Nelissen is omgegaan met de covid maatregelen en heb een leuke en leerzame cursus gehad.

Hoekstra, Pim

Enorme goede trainers tot nu toe, ben erg gemotiveerd.
Planning moet SN aan werken.
Wellicht meer / andere mogelijkheden met Zoom, eventuele andere interactie

Baidjoe, Shirley

Mijn mening is dat ik een stuk vanwege de virtuele lessen heb gemist. Fysieke lessen zouden meer aan mijn verwachtingen voldoen.

Menzo, Rolinde

Prettig en leerzaam. Deze cursus bevatte precies de juiste combinatie van onderwerpen wat ik wilde leren/ontwikkelen, goede balans.

Palte, Cindy

Ik heb de training als prettig en interessant ervaren, het heeft mij geholpen om meer assertief te zijn, beter te communiceren en verantwoordelijkheden terug te leggen bij de juiste persoon.

Kutschruiter, Miranda

Fijne trainig maar het heeft veel meer effect als de trainin fysiek gegeven wordt. eigenlijk zou je bij de online training er 2 extra dagdelen aan toe moeten voegen om hetzelfde te kunnen doen.... Fijne trainig maar het heeft veel meer effect als de trainin fysiek gegeven wordt. eigenlijk zou je bij de online training er 2 extra dagdelen aan toe moeten voegen om hetzelfde te kunnen doen. online kun je toch minder doen dan fysiek