Relevante materie die aangeboden wordt door fijne docenten die expert zijn in hun vak. Zeker een aanvulling op mijn werk en ook inspirerend voor toekomstige werkzaamheden.

De training mindfulness vond plaats op een locatie middenin het drukke Utrecht, waardoor dit meteen toe te passen is in de praktijk.

In het begin dacht ik, het meeste is logisch en het zullen wel veel inkoppertjes zijn die in de praktijk toch weerbarstiger zijn. Naarmate de dag vorderde ging het toch een stukje dieper en kwam er... In het begin dacht ik, het meeste is logisch en het zullen wel veel inkoppertjes zijn die in de praktijk toch weerbarstiger zijn. Naarmate de dag vorderde ging het toch een stukje dieper en kwam er stof tot nadenken. Goed om eens een hele dag focus en tijd voor deze training te hebben. Onderhuids kabbelt de materie door waardoor er kleine veranderingen in gang zijn gezet.

Birgit

Toch wel weer een eyeopener, goed om van anderen te horen en zien wat mijn uitstraling is , wat mijn kracht is en waar ik in kan verbeteren
Interessante training

Fijne uitleg van Marionne.
Heel veel handige tips.

Goede inhoud van opleiding, goed verzorgde locatie en informatie voorziening

Fred Kroone

Naast de genoemde verbeterpunten wil ik graag benadrukken dat de Suas opleiding ook vele positieve aspecten heeft die het een waardevolle leerervaring maken. Een van de aspecten waar ik persoonlijk... Naast de genoemde verbeterpunten wil ik graag benadrukken dat de Suas opleiding ook vele positieve aspecten heeft die het een waardevolle leerervaring maken. Een van de aspecten waar ik persoonlijk veel waardering voor heb, is het variërende karakter van de docenten die bij elke collegegroep betrokken zijn. Het feit dat er per college een andere docent voor de groep staat, draagt bij aan de diversiteit en rijkdom van het programma.

Deze aanpak zorgt ervoor dat studenten worden blootgesteld aan verschillende perspectieven, ervaringen en expertisegebieden. Elke docent brengt zijn of haar unieke achtergrond en benadering van het onderwerp met zich mee, wat resulteert in een boeiende en dynamische leeromgeving. Hierdoor krijgen studenten de kans om vanuit verschillende invalshoeken naar onderwerpen te kijken, wat hun denkvermogen en analytische vaardigheden bevordert.