6.8/10
6.7/10
6.7/10

Haasnoot

Hulp nodig , denk aan een student !

Ervaring heb ik nog niet , mijn indruk bij onze eerste ontmoeting was goed , een net meisje , komt uit een goed gezin.
Beleefd , ik heb de moeder ook binnen gevraagd , die dan kon constateren waar haar dochter terecht kwam , dat viel in goede aarde!!
Nu maar even afwachten.

Beginners

Wij zijn vandaag begonnen. En gaan kijken hoe het is... Op een later moment zou deze lijst beter uitkomen.

;

;

Vlasbloem

tot nu toe een prima ervaring, hoop dat deze schoonmaakster voor langere periode bij ons kan komen schoonmaken

Moelands

Werkt niet.

Al 4,5 maand aan het wachten op een schoonmaker. 3x gematcht, maar kandidaten komen niet opdagen. Enkel gematcht aan hele jonge kandidaten (jongste was 16). En dat in een studentenstad als Nijmegen... Grote tegenvaller. Raad het iedereen af.

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen dat we na 4.5 maand nog geen geschikte kandidaat hebben gevonden. We hebben echter wel een aantal kandidaten aan u voorgesteld, waarvan er een daadwerkelijk bij u aan de slag is gegaan. Desalniettemin heeft u altijd recht op uw jaar garantie, waarin we geheel kosteloos voor u op zoek gaan naar een nieuwe kandidaat. Daarbij is het mogelijk om aanvullende eisen op te nemen in de aanvraag, zodat we nog beter voor u op zoek kunnen gaan naar een geschikte kandidaat. We horen graag of we deze voor u op kunnen nemen in de aanvraag en gaan ervan uit dat we spoedig een geschikte kandidaat voor u zullen vinden.

Werkgever werknemer

Heb mogen werken via jullie advertentie, echter ging het wel goed. Anderzijds was er afgesproken bij afwezigheid andere data af te spreken, ze waren zeer te spreken over mij. Maar de verschuiving van afspraak viel niet in goed aarde. Bij deze wil ik dus absoluut geen negatieve reacties

Blom - Hogeveen

Goed en snel

goed en snel

Hoi

Top

abc_schoonmaaktwee

Goede dienstverlening

Handig dat er voor je contact wordt gemaakt met een potentiele kandidaat en dat je een kennismakingsgesprek kunt hebben.

Troy

Julie schoonmaken

Contact was prima. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen. Ik kijk met vertrouwen naar de samenwerking met Julie

Reactie Schoonmaak Student:

Wat goed om te lezen! Bedankt voor deze fijne feedback. We kijken ook uit naar de samenwerking!