6.8/10
6.7/10
6.7/10

Gelukt

Een goede kandidaat gevonden, dus top

Blijven niet lang

We hebben sinds het voorjaar nu al de vierde schoonmaakster. Of de levensplanning veranderd, of ze zochten maar iets voor de zomer, of de stagetijden zijn veranderd. Ze makten meestal wel goed schoon. Ze gaven echter ook allemaal aan 10 Euro vrij laag te vinden, vooral omdat ze hiervan ook nog moeten iets afgeven. Dat helpt natuurlijk niet voor de motivatie. Ik vindt het iets te veel wisseling.

Reactie Schoonmaak Student:

Wat jammer om te lezen dat de doorloop bij u zo hoog is. We vragen de hulpen namelijk wel om te bevestigen voor minimaal een jaar beschikbaar te zijn. Voor studenten is dit soms wellicht moeilijk in te schatten. Wij kunnen hier helaas niet voor controleren, daarom bieden we u ook de garantie van één jaar. Verder kan u indien gewenst natuurlijk altijd meer betalen per uur. Als u dat wil kan u dat doorgeven aan ons zodat wij dit kunnen aanpassen in het systeem.

Bosch

Niet tevreden(Zacht uitgedrukt)

Goedemorgen,

aller eerst wil ik zeggen zoals hierover vermeld dat jullie service gewoon goed is en dat ik snel iemand toegewezen krijg als ik er om vraag.

nu het probleem :

ik ben nu al een aardige tijd ingeschreven bij jullie en er is tot dusver nog maar 2 keer door iemand van jullie mijn huis deels schoongemaakt. de rest heb ik allemaal zelf moeten doen.

ik in het begin iemand gehad die na 2 keer niet meer op kwam dagen. daarna heb ik iemand gehad die niks meer van zich liet horen.. de 3e liet ook niks van zich horen en nu ben ik bij de laatste waarbij ze vorige week bij mij is geweest om kennis te maken. dit ging allemaal goed en ze zou vorige week beginnen maar ik krijg zoals al die anderen haar ook niet meer te pakken.

ik ben er nu toch wel aardig klaar mee.. ik kan niet optimaal gebruik maken van jullie schoonmaaksters maar ik betaal daar wel geld voor. ik wil jullie ook vragen om wellicht contact met mij op te nemen om dit eens te bespreken.

Bos

Goede service

Duidelijke communicatie, snelle service.

Verwater

Snel

Snel nieuwe kandidaten.

dee

J.j.c. dee, amersfoort

prettige kennismaking; zij moet nog aan het werk.

Reactie Schoonmaak Student:

We wensen u een fijne samenwerking!

simone

Lastig begin maar alles kwam goed

De eerste schoonmaak student kwam na toch een goed eerste contact niet opdagen , daarna duurde het een maand voordat ik iemand anders toegewezen kreeg ( en dat vond ik veel te lang ) Gelukkig nu iemand met wie ik een goede klik lijk te hebben !
Volgende week begint ze bij ons, we gaan het zien

X

Top

Joanne

Zeer slechte communicatie, service en redelijkheid. Ik heb een aanvraag geplaatst, er werd een kandidaat voorgesteld die in het geheel niet voldeed aan mijn wensen en na 2 appjes met deze kandidaat...

Verwey

Carmel Sarai

Carmel deed altijd haar best. Deze zomer is ze niet geweest (in augustus en september). Aangezien mijn lidmaatschap is geëindigd gelieve u geen overzichten meer te sturen.

Kitty Verwey

Reactie Schoonmaak Student:

Fijn om te lezen dat u zo te spreken was over uw hulp. U kunt zich uitschrijven via uw account.