6.6/10

C

Ok

heel goed schoon gemaakt

Nick

Ik heb het bedrijf ingeschakeld om iemand te vinden die mij kan helpen met hulp in huis. Na maanden zoeken hebben ze iemand voorgesteld die ik meerdere malen niet kon bereiken. Daarna heb ik...

X

Vraag pas de bemiddelingskosten als er daadwerkelijk een dienst wordt geleverd. Op de huidige manier kunnen ze spook-studenten blijven voorstellen die niet te bereiken zijn en waar je wel voor moet betalen.

Schreuder

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen bij het vinden van hulp in de huishouding

E

Slechte ervaring

Er werd snel een hulp gevonden, maar alle afhandeling daarna was zeer slecht en zeer onpersoonlijk

van den Akker

Snelle actie

Er wordt snel iemand gevonden en er is goed mailcontact.

Schneider

Snel en fijn contact

Duidelijke website, snel een match met een student!

Loes Rijnders

Uitstekend

Kan nog niet beoordelen, Aicha begint volgnde week dinsdag 26 februari 2019.

3e student

De persoon die ik nu heb heeft haar werk goed verricht en ben ik zeer blij mee. Wel jammer dat de eerste twee niet volgens plan verliepen.

Reactie Schoonmaak Student:

Wat fijn! We wensen u een fijne samenwerking.

Snelle service

Er wordt steeds snel gereageerd als ik vragen heb. En er zijn voldoende kandidaten in mijn omgeving beschikbaar

Reactie Schoonmaak Student:

Wat fijn. We doen ons best om zo snel mogelijk op u te reageren en u derhalve ook zo snel mogelijk een geschikte hulp voor te stellen.

Seijger

Leuke schoonmaakster, erg open

We hebben net een intake gesprek gehad en zijn tot nu toe erg enthousiast. We zijn benieuwd hoe het schoonmaken gaat verlopen, maar tot nu toe erg enthousiast.