Reviews

7.3 / 10
248 beoordelingen
Schrijf beoordeling

79% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
6.7/10
Info over verloop order
6.3/10
Snelheid levering
6.2/10
Bestelgemak
6.4/10
Klantvriendelijkheid
6.2/10
Informatie op de website
6.2/10
After sales
6.2/10

248 Reviews

Sandra Zwijsen
1/10

Na een aantal keer een succesvolle samenwerking te hebben gehad, ben ik nu zwaar teleurgesteld in dit bedrijf. Ze sturen mij gegevens door van iemand die niet reageerde op mijn pogingen een...

Verbeterpunten of tips

Op de website staat dat als ze geen hulp vinden die aan je eisen voldoet je niet hoeft te betalen. Maar als ze gegevens sturen van een hulp die helemaal niet beschikbaar is, dan krijg je toch een factuur. Terwijl één van mijn eisen uiteraard is dat de hulp daadwerkelijk beschikbaar is

Reactie Schoonmaak Student:

We vinden het erg spijtig dat wij zulke negatieve feedback van u hebben ontvangen, ondanks succesvolle eerdere samenwerkingen. Zoals u in uw review aangeeft, maken de bemiddelingskosten inderdaad deel uit van onze werkwijze. We begrijpen dat u liever zou horen dat wij de factuur intrekken, maar dat is alleen mogelijk als we uw gehele aanvraag sluiten. Er worden namelijk kosten gemaakt tijdens het zoekproces. Dit is geen vorm van onklantvriendelijkheid, maar van beleid. Verder vinden we het vervelend dat u de nformatie op de website en de informatie zeer slecht vindt. Als u suggesties heeft om deze punten te verbeteren horen we het graag.


Ruward
2/10

Zeer slechte site!

Sterke punten

De schoonmaak-student is misschien wel goed, alleen deze site kan je niets mee.

Reactie Schoonmaak Student:

Wat jammer dat u niet heeft aangegeven wat de reden is dat u onze site niet goed vind. Wij proberen constant onze site te verbeteren.


Susan
8/10

Snel geregeld

Sterke punten

Hoewel het contact met de schoonmaak-student wat moeilijk op gang kwam, was schoonmaak-student.nl heel snel en assertief in het het contact.


Sandra
2/10

Beroerd

Sterke punten

Ik en niet tevreden over deze organisatie, er zit geen toegevoegde waarde, het is alleen doorpakken van de mogelijke kandidaten. Verder is belofte dat ze minimaal 1 jaar werken. Eerste student heeft 4 maanden gewerkt, de volgende kon slechts 2 weken, daar ben ik dus niet eens aan begonnen. De derde kwam van de 4 afspraken 2x niet opdagen. Kortom, zeer ontevreden en ik heb besloten te stoppen.
Duur grapje als je kijkt wat ik terug heb gekregen voor de “bemiddelingskosten” ....

Reactie Schoonmaak Student:

Bij het maken van een match vragen wij een hulp om de beschikbaarheid van één jaar te garanderen. Helaas kan het natuurlijk gebeuren dat iemand stopt door onvoorziene omstandigheden. Daarom bieden wij u de garantie van één jaar. Gedurende dit jaar zoeken wij gratis een nieuwe hulp voor u. Het is uiteindelijk uw eigen keus of u wil stoppen. Wij hadden in ieder geval graag een nieuwe kandidaat aangeboden.


Anoniem
8/10

🤔

Sterke punten

Prima


van der Lugt
8/10

Snel geholpen, nu afwachten hoe ze bevalt

Sterke punten

Er was een vlotte koppeling met de student, we hebben kennis gemaakt. Het lijkt prima maar moeten afwachten hoe het in praktijk zal zijn.


Van der Linde
10/10

Top!

Sterke punten

Alles wordt je zo makkelijk gemaakt, heel fijn!


Errol Parinussa
2/10

Jullie werkwijze

Sterke punten

Ik heb een aanvraag twee weken geleden een aanvraag gedaan voor een eenmalige klus. Daar hebben jullie geen gehoor aan gegeven...

Heb niets met jullie afgesproken en ook niets getekend.

Nu zie ik er een factuur openstaat. Ik wil dat jullie dit zsm rechttrekkenen en mij uit jullie system halen

Groet

Errol

Reactie Schoonmaak Student:

Erg vervelend dat wij niet tijdig een geschikte hulp hebben kunnen vinden. In uw aanvraag staat echter niet voor welke datum u een hulp zoekt, alleen dat het gaat om een eenmalige opdracht. In onze voorwaarden, waarmee u akkoord bent gegaan, en op onze website, wordt aangegeven dat wij 2 weken opzoek gaan naar een hulp. Indien u uw aanvraag intrekt alvorens wij een hulp voorstellen dan bent u ons geen kosten verschuldigd. Mochten wij binnen deze twee weken geen hulp vinden, ook dan betaald u niets. Echter hebben wij u binnen een week een hulp voorgesteld en alvorens het aanleveren van deze gegevens heeft u de aanvraag niet geannuleerd of aangegeven dat het niet meer nodig was. Om deze reden heeft u dan ook samen met de gegevens van de hulp een factuur ontvangen. Welke dan ook terecht is opgelegd.


Verkijk
2/10

Zeer matig.

Sterke punten

Geen aanvaardbare hulp en wel een factuur sturen!

Reactie Schoonmaak Student:

edankt voor uw feedback en vervelend dat u onze dienstverlening zo hebt ervaren. Wij hebben u een kandidaat voorgesteld die bij ons heeft aangegeven beschikbaar te zijn voor uw aanvraag. Samen met het toezenden van de gegevens sturen wij inderdaad een factuur. U krijgt bij ons een jaar garantie waarin wij zonder extra kosten opzoek kunnen naar een nieuwe kandidaat. Wij hebben van u begrepen dat de voorgestelde hulp is gestopt en/of iets anders had. Uiteraard is het mogelijk dat een hulp in de tussentijd van het reageren op de aanvraag tot er contact is geweest, een andere baan heeft geaccepteerd. Dit kunnen wij helaas niet voorkomen. Inmiddels heeft u aangegeven dat wij kunnen stoppen met zoeken en heeft u de factuur ook niet hoeven te betalen.


Diederik van der Boor
2/10

Student afgewezen, maar verplicht factuur moeten betalen

Sterke punten

Aan de telefoon hadden we geen goede indruk van de aangeboden student. Diezelfde dag vonden we onverwachts via kennissen een schoonmaker.

Desondanks kunnen we nu de de factuur van €46,50 betalen. Best een duur telefoongesprek.

Reactie Schoonmaak Student:

Echter gegeven wij op verschillende plekken op onze site aan dat wij bemiddelingskosten in rekening brengen voor de zoektocht naar een kandidaat. Wij kunnen achteraf niet weten of u alsnog in zee gaat met de aangeboden hulp. Wij brengen dit bedrag dan ook 1 keer in rekening en kunnen onbeperkt voor u opzoek gaan naar een hulp. Indien u zelf afziet van de aanvraag geeft u ons niet meer de mogelijkheid om verder te zoeken. De factuur vervalt dan ook niet automatisch. We betreuren het dat u ontevreden bent over onze dienst wegens de factuur.