ama

Super tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Erg klantvriendelijk en heel erg tevreden met het resultaat.

Mark

Heel fijn

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een mooi pand en de ontvangst is heel hartelijk en persoonlijk. De behandeling heb ik als prettig en gezellig ervaren. Ik heb direct een nieuwe afspraak gemaakt

Rieneke

Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb meerdere behandelingen bij Ankie Willems gehad, van microneedling, couperose behandeling, permanent make-up (wenkbrauwen) en mijn dochter acne behandelingen en wij zijn daar heel erg tevreden... Ik heb meerdere behandelingen bij Ankie Willems gehad, van microneedling, couperose behandeling, permanent make-up (wenkbrauwen) en mijn dochter acne behandelingen en wij zijn daar heel erg tevreden over. Mijn huid ziet er prima uit. De acne van mijn dochter was na 1 behandeling al zichtbaar verbeterd. Ze is nu 3 keer geweest en heeft bijna geen pukkels meer. De producten van BABOR bevallen uitstekend. Complimenten voor de vakkundig, gedreven en aardige schoonheidsspecialistes. Het is zeker een aanrader om hier heen te gaan.

M. de Wit

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Gisteravond een hele lekkere behandeling gehad. Heel gastvrij ontvangen en super om een duo behandeling te ervaren. Zeker een aanrader voor iedereen. Ga vooral zo door met jullie prachtige... Gisteravond een hele lekkere behandeling gehad. Heel gastvrij ontvangen en super om een duo behandeling te ervaren. Zeker een aanrader voor iedereen. Ga vooral zo door met jullie prachtige instituut!

Heerlijk

Beschrijf hier uw ervaring

Een (duo) schoonheidsbehandeling winnen was al een grote verassing! :-) Het was werkelijk een heerlijke ontspannende en gezellige behandeling! Heel erg bedankt!

Marloes

Goede deskundige behandeling.

Sara V

Kundig en ervaren

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb permanente make-up laten aanbrengen (wenkbrauwen). Eerder ergens anders laten doen, waar ik niet tevreden over was. Nu opnieuw laten plaatsen bij Ankie Willems. Zeer tevreden! Het ziet er... Ik heb permanente make-up laten aanbrengen (wenkbrauwen). Eerder ergens anders laten doen, waar ik niet tevreden over was. Nu opnieuw laten plaatsen bij Ankie Willems. Zeer tevreden! Het ziet er echt heel mooi uit.... aanrader!

Christiaan Vlas

Fijn en professioneel

Beschrijf hier uw ervaring

Er wordt goed naar mij geluisterd en je krijgt goed advies mee.
Ik word begeleid tegen acne.

Msv

Gezellig professioneel

Beschrijf hier uw ervaring

Er wordt ruim de tijd genomen voor de behandeling. Ik heb pma wenkbrouwen gehad.