Miriam Houthoff

Vakkundig met een persoonlijke benadering. E

Beschrijf hier je ervaring

Samen met mijn dochter sinds haar 16e samen een behandeling genomen. Ondanks dat ik zeer kritisch ben ben ik altijd zeer tevreden. De benadering door de medewerkers kan ik niet anders omschrijven... Samen met mijn dochter sinds haar 16e samen een behandeling genomen. Ondanks dat ik zeer kritisch ben ben ik altijd zeer tevreden. De benadering door de medewerkers kan ik niet anders omschrijven als uiterst vriendelijk en vakkundig. Een sfeer waarin he je helemaal kan overgeven.

Roanne van der Aa

De manier van werken is heel professioneel en de medewerkers erg vriendelijk.

Beschrijf hier je ervaring

De medewerkers laten je enorm op je gemak voelen. Zelf vind ik het echt geweldig dat ik hier terecht kan voor het verven van mijn wenkbrauwen. Ik heb namelijk een PPD allergie, maar hier kan je... De medewerkers laten je enorm op je gemak voelen. Zelf vind ik het echt geweldig dat ik hier terecht kan voor het verven van mijn wenkbrauwen. Ik heb namelijk een PPD allergie, maar hier kan je kiezen voor PPD vrije verf. Echt een uitkomst! Ik blijf hier zeker komen.

Kassandra van Ek

Netjes, schoon, vriendelijk

Beschrijf hier je ervaring

Aardig personeel, goed advies en fijne laagdrempdluge behandeling :)

Harm Berend

Een geweldig bedrijf, waar ook tijd is voor de klanten.

Beschrijf hier je ervaring

Een heerlijke Duo behandeling van de twee Dames Sandra & Ani gehad, dit was echt een uurtje genieten. Het was Super Dames. Gr Harm Berend en Elly

Margriet

Vakkundig en professioneel

Beschrijf hier je ervaring

Ik kom al 15 jaar in deze zaak voor pedicure- en schoonheidsbehandeling. De behandelingen zijn professioneel, de medewerkers zijn deskundig en hartelijk.

martine

Gezellig en vriendelijke mensen

Mooie en goede resultaten

irene

Erg proffesioneel, gastvrij en kwaliteit

Beschrijf hier je ervaring

Behandelingen erg plezierig en goed. Goede adviezen. Kom helemaal tot rust en mijn huid straalt weer helemaal. Raad het altijd aan bij vrienden.

Alina Bijzitter

In één woord: geweldig!

Beschrijf hier je ervaring

Ik kom al jaren bij de salon en Sandra is mijn vaste schoonheidsspecialiste. Vandaag zelfs een duo behandeling gehad met mijn moeder, zij werd geholpen door Ani. Het was heerlijk, net als altijd... Ik kom al jaren bij de salon en Sandra is mijn vaste schoonheidsspecialiste. Vandaag zelfs een duo behandeling gehad met mijn moeder, zij werd geholpen door Ani. Het was heerlijk, net als altijd weer genieten en helemaal ontspannen na afloop. Een top team !

marjolein

Goeie service, kwaliteit

Gastvrij, vriendelijk personeel . Super behandeling

marianne

Ik vind jullie en vooral Ani iedere keer weer een feestelijkre er aring

Lieve aandacht en interesse