danielle

Prettige belevenis

Beschrijf hier uw ervaring

Een fijne salon waar er goed naar je geluisterd word. Het is er altijd gezellig en je hebt een fijn contact met de meiden. Ook worder goed naar je gezicht gekeken en weten ze precies waar ze mee... Een fijne salon waar er goed naar je geluisterd word. Het is er altijd gezellig en je hebt een fijn contact met de meiden. Ook worder goed naar je gezicht gekeken en weten ze precies waar ze mee bezig zijn.

Floor

Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring

Gisteren een behandeling gehad omdat ik uitslag op mijn gezicht had. Na de behandeling direct resultaat. Nu een dag later weer veel beter! Mijn huid ziet er veel rustiger uit. Heel erg blij mee!... Gisteren een behandeling gehad omdat ik uitslag op mijn gezicht had. Na de behandeling direct resultaat. Nu een dag later weer veel beter! Mijn huid ziet er veel rustiger uit. Heel erg blij mee! Annemiek, bedankt!

Karin

G E N I E T E N

Beschrijf hier uw ervaring

Heerlijke uitgebreide gezichtsbehandeling gehad. DUO behandeling samen met mijn dochter! Erg proffesioneel en vriendelijk personeel en een prachtig pand! Een echte aanrader!

Nathan

Fenomenaal

Beschrijf hier uw ervaring

Al ruim 5 jaar als man klant en groot gebruiker van Babor producten. Altijd perfect behandeld en de mensen passen zich aan op jouw behoeften. Ook geen klokkijkers!

Paula

Warm and open

Amazing

ama

Super tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Erg klantvriendelijk en heel erg tevreden met het resultaat.

Mark

Heel fijn

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een mooi pand en de ontvangst is heel hartelijk en persoonlijk. De behandeling heb ik als prettig en gezellig ervaren. Ik heb direct een nieuwe afspraak gemaakt

Rieneke

Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb meerdere behandelingen bij Ankie Willems gehad, van microneedling, couperose behandeling, permanent make-up (wenkbrauwen) en mijn dochter acne behandelingen en wij zijn daar heel erg tevreden... Ik heb meerdere behandelingen bij Ankie Willems gehad, van microneedling, couperose behandeling, permanent make-up (wenkbrauwen) en mijn dochter acne behandelingen en wij zijn daar heel erg tevreden over. Mijn huid ziet er prima uit. De acne van mijn dochter was na 1 behandeling al zichtbaar verbeterd. Ze is nu 3 keer geweest en heeft bijna geen pukkels meer. De producten van BABOR bevallen uitstekend. Complimenten voor de vakkundig, gedreven en aardige schoonheidsspecialistes. Het is zeker een aanrader om hier heen te gaan.

M. de Wit

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Gisteravond een hele lekkere behandeling gehad. Heel gastvrij ontvangen en super om een duo behandeling te ervaren. Zeker een aanrader voor iedereen. Ga vooral zo door met jullie prachtige... Gisteravond een hele lekkere behandeling gehad. Heel gastvrij ontvangen en super om een duo behandeling te ervaren. Zeker een aanrader voor iedereen. Ga vooral zo door met jullie prachtige instituut!

Heerlijk

Beschrijf hier uw ervaring

Een (duo) schoonheidsbehandeling winnen was al een grote verassing! :-) Het was werkelijk een heerlijke ontspannende en gezellige behandeling! Heel erg bedankt!