Laura

Geweldig.

Beschrijf hier je ervaring

Uitgebreide behandeling met wave met l3 met collageen vliesmasker. Als nieuw het nieuwe jaar in.
Dit is zo fijn. Dankjewel Annemiek. Dankjewel Lydia. Wat een heerlijke salon.

San

Beleving

Beschrijf hier je ervaring

Lilian heeft me wederom weer een heerlijke behandeling gegeven. Stevige handen en een goed advies. We hebben vandaag excel en de collageen lamp gedaan zodat ik ook weer mooi op mijn aankomende feest... Lilian heeft me wederom weer een heerlijke behandeling gegeven. Stevige handen en een goed advies. We hebben vandaag excel en de collageen lamp gedaan zodat ik ook weer mooi op mijn aankomende feest kan versschijnen

Elly

Toppie

Beschrijf hier je ervaring

Weer een fijne behandeling gehad van Sandra het was weer super bij haar zoals altijd. :-)

Jet

Altijd een verwenuurtje samen met mijn moeder. Heerlijk, echt een aanrader! J en P

A. Teube

Heel fijn

Beschrijf hier je ervaring

Ik het altijd als heel prettig als ik hier kom. De behandelingen zijn heel fijn en helpen mij erg goed. En de specialisten voelen als vriendinnen

Jk

Professionele behandeling en persoonlijke aandacht

Wenkbrauwen verven en harsen
Erg tevreden

Djamila

Goed. Aanrader.

Beschrijf hier je ervaring

Ankie zorgt voor een vertrouwde sfeer en een kwaliteit behandeling. Altijd met goed gevoel hier.
IPL

Alet

Heerlijk en ontspannend

Beschrijf hier je ervaring

Fijne behandeling en gezichtsproducten van Babor.

Marieke Oppewal

Altijd ontspannen

Beschrijf hier je ervaring

Vandaag wimpers, wenkbrauwen die er weer strak uitzien. Meestal langere behandeling die met veel zorg en aandacht wordt gedaan.
Ontvangst altijd hartelijk en warm. Deskundig advies over...
Ontvangst altijd hartelijk en warm. Deskundig advies over producten en die doen wat beloofd wordt.

Daniel

Super Professioneel

Jet Peel
En tot nu toe het bevalt me prima
Thuis gebruik ik Babor producten en het gaat goed met mijn huidtype.