Elle Verweij

Geweldig

Beschrijf hier je ervaring

Ik heb de microneedling gehad. Gevoelige behandeling maar met een prachtig resultaat. Zeker een aanrader!

liesbeth

Altijd een feestje

Beschrijf hier je ervaring

Prima behandeling, goed adviezen, fijne medewerkers!

Anne

Super

Beschrijf hier je ervaring

Heel prettig ontvangst en fijne behandeling met goed advies over huidverzorging thuis toepassen

Jolien

Heerlijk en ontspannen

Beschrijf hier je ervaring

Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad, een fijne peeling!

Aimée Andresen

Fantastisch

Beschrijf hier je ervaring

Huidprobleem gelijk opgelost met een heerlijke behandeling en goede spullen mee naar huis voor onderhoudt, gelijk nieuwe afspraak ingepland!

Natalie

Erg goed

Beschrijf hier je ervaring

Ik word altijd optijd geholpen, iedereen is erg aardig en beleefd en ik ben altijd te vreden met het resultaat! Zeker een aanrader

c

Mooi resultaat

Beschrijf hier je ervaring

Pmu wenkbrauwen erg mooi geworden!

Marjon van Eekeren

Fijne vriendelijke ontvangst

Beschrijf hier je ervaring

Vandaag permanente make up, de wenkbrauwen zijn prachtig ingekleurd, pijnloos en dat is ook wel weer fijn.
Lydia de eigenaar heeft me geholpen en we hebben tijdens de behandeling nog kunnen kletsen en ze is ontzettend meegaand.
Ze krijgt van mij een dikke tien.

Iris

Aangenaam ontvangst

Beschrijf hier je ervaring

Prettige ervaring, vriendelijk en professioneel team

anna

Fantastisch

Beschrijf hier je ervaring

Ik heb mijn lippen laten doen, hoewel het pijn deed werd ik heel goed geholpen. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.