y.e.kok

Wederom fijn

Beschrijf hier je ervaring

Heerlijk en weer een prachtig resultaat!

Heerlijk verwennend!

Beschrijf hier je ervaring

Onder het genot van vakkundigheid en heerlijke geuren is het intens genieten.

danielle

Prettige belevenis

Beschrijf hier je ervaring

Een fijne salon waar er goed naar je geluisterd word. Het is er altijd gezellig en je hebt een fijn contact met de meiden. Ook worder goed naar je gezicht gekeken en weten ze precies waar ze mee... Een fijne salon waar er goed naar je geluisterd word. Het is er altijd gezellig en je hebt een fijn contact met de meiden. Ook worder goed naar je gezicht gekeken en weten ze precies waar ze mee bezig zijn.

Floor

Fantastisch!

Beschrijf hier je ervaring

Gisteren een behandeling gehad omdat ik uitslag op mijn gezicht had. Na de behandeling direct resultaat. Nu een dag later weer veel beter! Mijn huid ziet er veel rustiger uit. Heel erg blij mee!... Gisteren een behandeling gehad omdat ik uitslag op mijn gezicht had. Na de behandeling direct resultaat. Nu een dag later weer veel beter! Mijn huid ziet er veel rustiger uit. Heel erg blij mee! Annemiek, bedankt!

Karin

G E N I E T E N

Beschrijf hier je ervaring

Heerlijke uitgebreide gezichtsbehandeling gehad. DUO behandeling samen met mijn dochter! Erg proffesioneel en vriendelijk personeel en een prachtig pand! Een echte aanrader!

Nathan

Fenomenaal

Beschrijf hier je ervaring

Al ruim 5 jaar als man klant en groot gebruiker van Babor producten. Altijd perfect behandeld en de mensen passen zich aan op jouw behoeften. Ook geen klokkijkers!

Paula

Warm and open

Amazing

ama

Super tevreden

Beschrijf hier je ervaring

Erg klantvriendelijk en heel erg tevreden met het resultaat.

Mark

Heel fijn

Beschrijf hier je ervaring

Het is een mooi pand en de ontvangst is heel hartelijk en persoonlijk. De behandeling heb ik als prettig en gezellig ervaren. Ik heb direct een nieuwe afspraak gemaakt

Rieneke

Fantastisch!

Beschrijf hier je ervaring

Ik heb meerdere behandelingen bij Ankie Willems gehad, van microneedling, couperose behandeling, permanent make-up (wenkbrauwen) en mijn dochter acne behandelingen en wij zijn daar heel erg tevreden... Ik heb meerdere behandelingen bij Ankie Willems gehad, van microneedling, couperose behandeling, permanent make-up (wenkbrauwen) en mijn dochter acne behandelingen en wij zijn daar heel erg tevreden over. Mijn huid ziet er prima uit. De acne van mijn dochter was na 1 behandeling al zichtbaar verbeterd. Ze is nu 3 keer geweest en heeft bijna geen pukkels meer. De producten van BABOR bevallen uitstekend. Complimenten voor de vakkundig, gedreven en aardige schoonheidsspecialistes. Het is zeker een aanrader om hier heen te gaan.