M. de Wit

Super

Beschrijf hier je ervaring

Gisteravond een hele lekkere behandeling gehad. Heel gastvrij ontvangen en super om een duo behandeling te ervaren. Zeker een aanrader voor iedereen. Ga vooral zo door met jullie prachtige... Gisteravond een hele lekkere behandeling gehad. Heel gastvrij ontvangen en super om een duo behandeling te ervaren. Zeker een aanrader voor iedereen. Ga vooral zo door met jullie prachtige instituut!

Heerlijk

Beschrijf hier je ervaring

Een (duo) schoonheidsbehandeling winnen was al een grote verassing! :-) Het was werkelijk een heerlijke ontspannende en gezellige behandeling! Heel erg bedankt!

Marloes

Goede deskundige behandeling.

Sara V

Kundig en ervaren

Beschrijf hier je ervaring

Ik heb permanente make-up laten aanbrengen (wenkbrauwen). Eerder ergens anders laten doen, waar ik niet tevreden over was. Nu opnieuw laten plaatsen bij Ankie Willems. Zeer tevreden! Het ziet er... Ik heb permanente make-up laten aanbrengen (wenkbrauwen). Eerder ergens anders laten doen, waar ik niet tevreden over was. Nu opnieuw laten plaatsen bij Ankie Willems. Zeer tevreden! Het ziet er echt heel mooi uit.... aanrader!

Christiaan Vlas

Fijn en professioneel

Beschrijf hier je ervaring

Er wordt goed naar mij geluisterd en je krijgt goed advies mee.
Ik word begeleid tegen acne.

Msv

Gezellig professioneel

Beschrijf hier je ervaring

Er wordt ruim de tijd genomen voor de behandeling. Ik heb pma wenkbrouwen gehad.

Irma Dondorff

Professioneel en vriendelijk

Beschrijf hier je ervaring

Goede uitleg en alle tijd om vragen te stellen en advies te geven. Ik heb vandaag voor de tweede keer een nabehanddling gehad van de permanente make up (wenkbrauwen). Weer erg blij met het... Goede uitleg en alle tijd om vragen te stellen en advies te geven. Ik heb vandaag voor de tweede keer een nabehanddling gehad van de permanente make up (wenkbrauwen). Weer erg blij met het eindresultaat.

Lois Jonkers

Uitstekend

Beschrijf hier je ervaring

Zeer prettig geholpen en merkbaar kennis van zaken in huis. Ik ben hier geweest voor PMU wenkbrauwen correctie.

Marleen

Relaxed, zuiverend

Beschrijf hier je ervaring

Een gezichtsbehandeking is voor mij hier altijd een fijne en ontspannende ervaring!