Judith

Heerlijke ontspanning

Beschrijf hier je ervaring

Altijd weer een heerlijk ontspannen uurtje waar ik uitgerust vandaan kom. Mijn huid weer fijn aanvoelt en mijn ogen weer stralen.

Vera S

De beste!

Beschrijf hier je ervaring

Vanaf het moment van ontvangst, ben ik iedere keer direct in de relax-modus. Goede behandelingen, excellente productkennis en goed advies voor mijn huid. Sinds ik bij Ankie Willems (specialist... Vanaf het moment van ontvangst, ben ik iedere keer direct in de relax-modus. Goede behandelingen, excellente productkennis en goed advies voor mijn huid. Sinds ik bij Ankie Willems (specialist Sandra) onder behandeling sta, wordt mijn huid iedere week stralender! Zeker een aanrader.

Greetje

Super fijn om hier te komen. Goed advies en fijne producten

Beschrijf hier je ervaring

Excell en beauty angel echt aanrader

Elvira loomans

Warm en gastrvrij

Beschrijf hier je ervaring

Heel ontspannend en wordt veel aandacht en zorg aan de klant besteed. Producten zjn top. Vooral de serums.

LN

Heerlijk. Iedereen is aardig en je komt heel goed tot rust.

Beschrijf hier je ervaring

Enorm goed resultaat. Ik neem vaak de acne behandeling en het is heel erg verbeterd in een redelijk korte periode!

Vera

Acnebehandeling, effectief

Beschrijf hier je ervaring

Na meerdere crèmes te hebben gehad van de dermatoloog zonder het gewenste resultaat, heb ik een afspraak gemaakt bij de salon. Na 4 behandelingen was de acne op mijn rug opvallend minder. Minder... Na meerdere crèmes te hebben gehad van de dermatoloog zonder het gewenste resultaat, heb ik een afspraak gemaakt bij de salon. Na 4 behandelingen was de acne op mijn rug opvallend minder. Minder ontstekingen en minder roodheid. Nu nog een aantal behandelingen om het bij te houden... ze hebben goed advies gegeven over voeding en natuurlijk de behandelingen zelf die zo goed aan hebben geslagen. Zeer tevreden!

L.b.

Ontspannend en professioneel

Beschrijf hier je ervaring

Genoten van een anderhalf uurs behandeling. De producten ruiken prettig en hebben een fijn huidgevoel.

Rianne

Erg tevreden!

Beschrijf hier je ervaring

Permanente make-up voor wenkbrauwen laten zetten bij Lydia. Ik vond het erg spannend om dit te laten doen, maar Lydia nam alle tijd voor het tekenen. Net zolang totdat ik tevreden was met de vorm.... Permanente make-up voor wenkbrauwen laten zetten bij Lydia. Ik vond het erg spannend om dit te laten doen, maar Lydia nam alle tijd voor het tekenen. Net zolang totdat ik tevreden was met de vorm. Het resultaat is erg mooi! Zeker een aanrader!

Amina

Excel liftende behandeling

Beschrijf hier je ervaring

Hele fijne behandeling, en de producten altijd prettig in gebruik qua kwaliteit

Judith

Klantvriendelijk personeel en erg tevreden over de behandeling!!

Beschrijf hier je ervaring

Maandelijks de wenkbrauwen epileren en wimpers verfen.