M. de Haas

Professioneel en zeer klantvriendelijk.

Anna post

Heel ontspannen en kundig

Beschrijf hier je ervaring

Dit keer een gezichtsbehandeling, echt fijn en ontspannen. Ook kom ik vaak voor ipl. Personeel is altijd erg aardig en ik voel me hier altijd op minn gemak

M R

Ontspannen en vriendelijk

Beschrijf hier je ervaring

Ik had een behandeling cadeau gekregen en dacht dat het als man niet zo veel aan zou zijn, maar het is super relaxt!

Alexandra

Geweldige schoonheidssalon

Beschrijf hier je ervaring

Sinds ik naar Groningen ben verhuisd (2014) kom ik hier zeer regelmatig voor gezichtsbehandelingen. Ik word altijd vriendelijk en kundig geholpen. Er werken hele lieve professionele mensen die... Sinds ik naar Groningen ben verhuisd (2014) kom ik hier zeer regelmatig voor gezichtsbehandelingen. Ik word altijd vriendelijk en kundig geholpen. Er werken hele lieve professionele mensen die details over de vorige behandeling onthouden, en betrouwbaar zijn.

Thea

Deskundig en plezierig

Beschrijf hier je ervaring

Al 20 jaar ben ik vaste klant naar volle tevredenheid. Gezichtsbehandeling, inclusief verven van wimpers en een masker is een echte aanrader. Sinds een jaar laat ik mijn benen harsen met suikerhars,... Al 20 jaar ben ik vaste klant naar volle tevredenheid. Gezichtsbehandeling, inclusief verven van wimpers en een masker is een echte aanrader. Sinds een jaar laat ik mijn benen harsen met suikerhars, een fijne behandeling met prachtig resultaat. De schoonheidspecialistes van ankie willems heb ik door de jaren heen zonder uitzondering allemaal ervaren als vriendelijk, discreet en deskundig.

Mh

Heel tevreden over de behandelingen en schoonheidsspecialisten

Beschrijf hier je ervaring

Harsen benen en epileren wenkbrauwen

JBJ

Pure verwennerij

Beschrijf hier je ervaring

Al vele jaren heb ik iedere zes weken een behandeling, waarbij per keer goed gekeken wordt naar wat mijn huid op dat moment nodig heeft. Fijne producten, prettige behandeling. Ik ervaar het telkens... Al vele jaren heb ik iedere zes weken een behandeling, waarbij per keer goed gekeken wordt naar wat mijn huid op dat moment nodig heeft. Fijne producten, prettige behandeling. Ik ervaar het telkens als een echt moment voor mezelf, en zie er daarna echt stralend uit. Aanrader!

Barbara

Heerlijke verwennerij

Beschrijf hier je ervaring

De anderhalf uur behandeling is zo fijn vanwege de uitgebreide massage van gezicht, nek en schouders. Annemieke heeft tijdens de behandeling naast de reiniging en peeling verschillende ampullen en... De anderhalf uur behandeling is zo fijn vanwege de uitgebreide massage van gezicht, nek en schouders. Annemieke heeft tijdens de behandeling naast de reiniging en peeling verschillende ampullen en serums toegevoegd en mij kennis laten maken met nieuwe producten die goed passen bij mijn huid. De geuren van een rozen serum, een multi fruit of vitaminen ampul en de massage met complex C die naar sinaasappels ruikt en een heerlijke creme is voor de zomer waren een ware geur ervaring.

Jet Verweij

Erg ontspannen

Beschrijf hier je ervaring

Erg fijne behandeling gehad van een uur. Je wordt gedurende de behandeling goed ingelicht over hetgeen ze aanbrengen en je merkt dat ze goed weten waar ze het over hebben. Altijd fijn om hier te... Erg fijne behandeling gehad van een uur. Je wordt gedurende de behandeling goed ingelicht over hetgeen ze aanbrengen en je merkt dat ze goed weten waar ze het over hebben. Altijd fijn om hier te komen!

Anna

Ontzettend fijn!

Beschrijf hier je ervaring

Mijn eerste IPL behandeling heb ik als heel fijn ervaren; zeer professioneel en perfect afgestemd op mijn huid, in een prettige omgeving.