Esther Rossing

Proffesioneel, klantvriendelijk

Beschrijf hier je ervaring

Pmu voor de wenkbrauwen. Zeer tevreden over de behandeling, goede informatie voor de behandeling gekregen. Zeer tevreden met het eindresultaat.

Jolien

Professioneel en gezellig.

Beschrijf hier je ervaring

Wordt altijd fantastisch geholpen. En zeer deskundig. Ik kom hier al jaren met veel plezier!

Simone

Beschrijf hier je ervaring

Ik had een PMU behandeling voor wenkbrauwen en ogen. Door ziekte zijn mijn wenkbrauwene en wimpers zo goed als verdwenen. Nu is dat nauwelijks meer te zien! Ze zien er weer prachtig uit.... Ik had een PMU behandeling voor wenkbrauwen en ogen. Door ziekte zijn mijn wenkbrauwene en wimpers zo goed als verdwenen. Nu is dat nauwelijks meer te zien! Ze zien er weer prachtig uit. Hartelijke, meelevende medewerkers.

Au hindriks

Echt heel mooi geworden heel natuurlijk
Wenkbrauwen pmu
Heel blij mee

Wenkbrauwen pmu
Heel relaxed een echte aanrader
En klantvriendelijk

Paula

Vriendelijke benadering. Duidelijk sprake van vakkennis en goed advies. Ontspannen ruimte.

Beschrijf hier je ervaring

Permanente make up, wenkbrauwen.

A.G.

Heerlijk, fijne behandeling gehad!

Gea demkes

Fantastisch

Beschrijf hier je ervaring

Ben ontzettend tevreden met behandeling mijn huid is stukken beter geworden naarmate ouder worden

Marieke Haaksema

Wauw!

Beschrijf hier je ervaring

Ik ben heel warm en vriendelijk ontvangen door het personeel. Ik ben gekomen voor permanente make up, Lydia heeft mijn wenkbrauwen gedaan. Lydia is een hele vriendelijke en gezellige vrouw met... Ik ben heel warm en vriendelijk ontvangen door het personeel. Ik ben gekomen voor permanente make up, Lydia heeft mijn wenkbrauwen gedaan. Lydia is een hele vriendelijke en gezellige vrouw met veel uitstraling en kennis van het vak. Ze is erg geduldig en neemt goed de tijd voor je behandeling, ze gaat voor perfectie!

Anneke

Heel goed

Gezichtbehandeling met collageen . Super

Tabitha

Super

Beschrijf hier je ervaring

Permanente make up laten zetten heel blij mee,had veel eerder moeten doen!