Mirjam

Welkom gevoel, attent

Beschrijf hier je ervaring

Fijne omgeving, aardige medewerkers, professioneel

evelien

Zeer klantvriendelijk

Beschrijf hier je ervaring

Goede nette pcu behandeling en goede service.

Anita

Fijn en volledig.

Beschrijf hier je ervaring

Mijn huid is sinds mijn bezoeken aan Ankie Willems ontzettend opgeknapt. Een goed instituut, zeker voor de gevoelige huid !

Kyra

Erg fijn

Beschrijf hier je ervaring

Aardige mensen, geven duidekijk aan wat er gaat gebeuren

arina stevens

Heerlijk ontspannend

Ik ervaar de behandeling erg
prettig, met zorg en volle aandacht van de specialist wordt de behandel uitgevoerd.
De produkten zijn zorgvuldig op mijn huid aangepast en wanneer er weer...
Ik ervaar de behandeling erg
De produkten zijn zorgvuldig op mijn huid aangepast en wanneer er weer andere een aanpassing nodig is gebeurt dit.
Dit gebeurt steeds in overleg met mij.
De specialist legt telkens uit wat er gaat gebeuren en met welk productie zij gaat werken en wat de werking daarvan is.
De produkten ervaar ik als een heerlijke weldaad voor mijn huid.
Wat ik erg pettig vindt ik dat je een herrinnering krijgt voor je afspraak, deze krijg je zeker 3 dagen van te voren.
Er wordt met veel zorgvuldigheid gewerkt en er hangt een vriendelijke ontspannen sfeer

M

Mooi resultaat

Beschrijf hier je ervaring

Ik had wat zichtbare vaatjes rond mijn neus waar ik mij aan stoorde. Dankzij de IPL behandeling waren deze vaatjes vrijwel meteen verdwenen. Ik ben erg tevreden over het resultaat en ben erg fijn... Ik had wat zichtbare vaatjes rond mijn neus waar ik mij aan stoorde. Dankzij de IPL behandeling waren deze vaatjes vrijwel meteen verdwenen. Ik ben erg tevreden over het resultaat en ben erg fijn geholpen!

noah

Fijn en relaxed

Beschrijf hier je ervaring

Fijne behandeling voor mijn acne. Zie meteen na de behandeling verschil!

Manuela

Gezellig en goed

Beschrijf hier je ervaring

Hartelijk ontvangst en goed advies

Svende Reeskamp

Heerlijk ontspannen

Beschrijf hier je ervaring

Altijd heerlijk, een moment voor mezelf. Zowel pedicure als gezichtsbehandeling zijn ontspannen en professioneel. Producten zijn ook fijn.

c klaver

Professioneel en warm

Beschrijf hier je ervaring

Mijn dochter is nu voor een tweede behandeling geweest ivm acne, en het gaat steeds een beetje beter.