Iris

Deskundig

Beschrijf hier je ervaring

Je wordt op een zeer prettige wijze ontvangen. Daarnaast ontvang je deskundig advies en wordt je goed geholpen. De behandeling sluit perfect aan bij je wensen.

Suzan Nijeboer

Super producten!

Beschrijf hier je ervaring

Fijne producten en goede service. Ben zelf fan van de poeder foundation van Babor, goed dekkend en een mooie glans erin.

Evgeni

Professioneel, prettig.

Beschrijf hier je ervaring

Anni is deskundig en prettig in de omgang, daarnaast heeft ze begrip voor mijn drukke agenda en denkt flexibel mee. Geweldig, een aanrader voor iedereen die zoekt naar een goede behandeling door... Anni is deskundig en prettig in de omgang, daarnaast heeft ze begrip voor mijn drukke agenda en denkt flexibel mee. Geweldig, een aanrader voor iedereen die zoekt naar een goede behandeling door professionele, vriendelijke mensen.

A van Gangelen

Ontspannen en professioneel

Beschrijf hier je ervaring

Goede behandeling met aandacht en kennis van de huid

Melissa Aaldriks

Persoonlijk en hartelijk

Beschrijf hier je ervaring

Altijd een warm welkom en tijd en aandacht voor hun klanten. Daarom kom ik ook altijd weer terug.

H. M.

Heerlijk om hier weer even te zijn

Beschrijf hier je ervaring

Zorgvuldige en fijne behandeling, mooi resultaat

Karin

Meer dan tevreden

Beschrijf hier je ervaring

Altijd vriendelijk ontvangen, fijne behandelingen en echt persoonlijk advies. Daarnaast is Ani een prachtig mens,dus ik reis met alle plezier heel wat kilometers en peis er niet over om ergens... Altijd vriendelijk ontvangen, fijne behandelingen en echt persoonlijk advies. Daarnaast is Ani een prachtig mens,dus ik reis met alle plezier heel wat kilometers en peis er niet over om ergens anders voor een schoonheidsbehandeling naar toe te gaan

L

Vriendelijk persoonlijk

Beschrijf hier je ervaring

Elektrisch ontharen van het gezicht, vriendelijke mensen, persoonlijk geholpen, goed advies

O.Sultan

Acne behandeld

Beschrijf hier je ervaring

Erg ontspannend. Er wordt veel aandacht je besteed en je wordt goed geïnformeerd over de behandeling en de producten.

Mendel

Fantastische verzorging

Beschrijf hier je ervaring

Ik word altijd warm ontvangen en in alle rust en aandacht behandeld. In mijn geval ging het om Blend en IPL ontharen.