Persoonlijk vind ik dat de opleiding voor managementassistent niet heel inhoudelijk was voor de functie. Ik had meer verwacht dat we leerde plannen hoe je beter je manager kan ondersteunen. Al met... Persoonlijk vind ik dat de opleiding voor managementassistent niet heel inhoudelijk was voor de functie. Ik had meer verwacht dat we leerde plannen hoe je beter je manager kan ondersteunen. Al met al heb ik veel geleerd van deze opleiding maar persoonlijk kan ik er niet veel meenemen in mijn werkzaamheden.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Marlene

De docent was zeer kundig en volgens mij wist ze onze groep, én alle individuele deelnemers, de goede kant op te begeleiden. De lunch was uitstekend geregeld.

Reactie Schoevers:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.
Schoevers

Het was fantastisch om de opleiding 'Executive Master Officemanagement' bij jullie te volgen. De lessen waren inhoudelijk goed en de docenten bekwaam. Veel zelfkennis opgedaan in de opleiding.... Het was fantastisch om de opleiding 'Executive Master Officemanagement' bij jullie te volgen. De lessen waren inhoudelijk goed en de docenten bekwaam. Veel zelfkennis opgedaan in de opleiding. Leerzaam lesmateriaal ontvangen waar je altijd weer naar terug kan grijpen.
Wat ook fijn was is dat de docenten hun PowerPoint presentaties bijna dezelfde dag nog op E-connect zetten zodat je dit zelf nog eens terug kan kijken.

Reactie Schoevers:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Rozemarijn

Training was een informatieve cursus , waar theorie en praktijk mooi samen kwamen!
Veel geleerd en leuke tips meegekregen

Reactie Schoevers:

Dat is super om te lezen, Rozemarijn! Bedankt voor je feedback.

Rowin

Top docent. Neemt de tijd op een prima locatie en prima voorzieningen.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je review, Rowin. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Evelien

Een fijne training.

Reactie Schoevers:

Wat goed te horen, Evelien. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Mandy

Prima opleiding. een hand-out van de besproken elementen zou fijn zijn.

Nathalie

Top docent!

Reactie Schoevers:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Nathalie! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Hanneke

De opleiding heeft mijn verwachtingen meer dan waargemaakt.

Reactie Schoevers:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Debora

Van deze training heb ik ontzettend veel geleerd. Ik merk nu dat ik nog een lange weg te gaan heb om me dingen eigen te maken. Maar dit mag stapje voor stapje, en ik weet nu waar ik de eerste stap... Van deze training heb ik ontzettend veel geleerd. Ik merk nu dat ik nog een lange weg te gaan heb om me dingen eigen te maken. Maar dit mag stapje voor stapje, en ik weet nu waar ik de eerste stap moet zetten. We hebben tijdens de training praktijkvoorbeelden besproken waarmee ik direct verder kan. Erg fijne docente, die meedenkt, je een flinke zet de goede richting instuurt en motiveert. Bepaalde negatieve denkpatronen weet te benoemen en dit ombuigt naar helpende gedachten. Fijn dat je het gevoel krijgt niet alleen te staan, je krijgt begrip en handvaten waarmee je iets kan.

Reactie Schoevers:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Debora! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Debora! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!