H. Boelhouwer

Bedankt voor de goede zorgen. Had een andere maat nodig, dit heeft Schoenenwinkel.nl heel snel opgelost ivm aanstaande bruiloft. Echt top!

Service

Sandra

Slecht geen geld retour ontvangen na terugsturen pakketje. Klantenservice reageert nergens op.

communiceer en stort geld terug

Esmee Hilhorst

Fijne overzichtelijke website met waar nodig handig maatadvies. Daar heb ik in ieder geval veel aan gehad bij mijn Steve Madden ´Match´ sneakers. Ze zitten perfect, dat scheelt me dus weer een ritje... Fijne overzichtelijke website met waar nodig handig maatadvies. Daar heb ik in ieder geval veel aan gehad bij mijn Steve Madden ´Match´ sneakers. Ze zitten perfect, dat scheelt me dus weer een ritje naar het postkantoor. Tot de volgende keer.

handige website
goede informatie
scherpe prijzen

saaie verpakking
dhl levering

kkortekaas

Snel geleverd, net op tijd voor onze vakantie. Thanks.

levertijd
prijs

1975

Schoenen besteld na 5 dagen nog niks ontvangen. Geen track en trace. De klantenservice is niet bereikbaar. Mail wordt niet beantwoord.

De klantenservice moet telefonisch bereikbaar zijn, anders geen nummer vermelden

Emmelotte

Ted Baker Schoenen besteld, helaas te klein gekocht. Maar ik ben heel fijn geholpen met de omruiling en had met 1 dag de juiste maat in huis. Kijk zo kan het dus ook!

Klantgericht

Vooraf meer informatie over de maat en pasvorm

Jaap

Vlotte levering en snelle retour afhandeling.

Volgende dag in huis
Snel terugbetaald

Mobiele site

F vd Water

Ted Baker schoenen besteld, na binnenkomst bleek er een gele lijmvlek op het witte leer te zitten. Gebeld en dezelfde middag is er een medewerker langs gekomen met een nieuw paar. Kijk dat is nog... Ted Baker schoenen besteld, na binnenkomst bleek er een gele lijmvlek op het witte leer te zitten. Gebeld en dezelfde middag is er een medewerker langs gekomen met een nieuw paar. Kijk dat is nog eens service!

Service

Beter controleren, voor verzending

Bezemer

Fijne webshop, mijn Adidas schoenen waren binnen 24 uur in huis zoals beloofd

Snel geleverd

Track en Tracé kreeg ik pas 12 uur ‘s avonds

Ryan

Super snel bezorgd. Blij mee!

Levertijd

Verpakking