Jos

Heel fijn geholpen, schoenen snel in huis

Niks op aan te merken, doen wat ze beloven.

Fam de Vries

Mijn Adidas Stan Smith schoenen waren snel in huis. Bedankt voor het advies en de goede service.

Wesley Willems

Vorige week schoenen besteld van €110 en tot op de dag van vandaag niks geleverd.
Contact gehad met hun klantenservice en kreeg te horen dat ze mij de track en trace die zelfde dag nog zouden versturen, niet dus!

Weer opnieuw gebeld en nu kreeg ik te horen dat de schoenen beschadigd waren en dat de laatste paar waren.

Ik raad dit bedrijf zwaar af, ik lees meerdere mensen met de zelfde klacht dat ze hun product nooit hebben ontvangen..

Jammer..

Sterkte punten? Die zijn er niet

Lever je bestellingen en zoek contact met de klant indien er een probleem is.

Van Beem

Super snel geleverd en de schoenen passen perfect. Precies de kleur als op de foto, perfect dus bij mijn nieuwe outfit. De extra voor Afterpay vind ik wel jammer.

Giorgio

Levering binnen 8 uur en de terugbetaling binnen 1 dag.

Adil

Bedankt voor de snelle levering.

Levertijd
Prijs

Aanbod

Roos

Gisteren om 19:38 Ted Baker gympen besteld en tot mijn grote verbazing werden deze vanmorgen al bezorgd en helemaal naar mijn zin.

Jill

2 paar besteld, volgende dag in huis. 1 retour binnen een dag restant op mijn rekening. Super!

Dennis

Snel geleverd