Heleen

Slechte service/geen garantie

Sneakers na 2 manden stuk. Reageren niet op mails hierover en bellen niet terug conform afspraak. Geen garantie.

I van Mourik

Leuke schoenen voor leuke prijzen.

Aanbod
Scherpe prijzen

Verpakking

Fam Vos

Niks op aan te merken

Vriendelijk

Aanbod

R Helder

Had slippers nodig voor mij vakantie, maar in december is dat aanbod niet heel groot. Gelukkig heeft schoenenwinkel.nl mij uit de brand geholpen. Snel in huis en passen perfect.

Levertijd

Verpakking

Stefan

Zeer tevreden over de service van deze webshop. Goed geholpen en kreeg een gratis onderhoudskit bij mijn nieuwe Panama Jack schoenen.

Meedenken
Geschenk

Meer aanbod

Hage

Alles ging goed, geen op of aanmerkingen. Doen wat ze beloven.

Jolien

Schoenen zeer snel in huis en nergens goedkoper gezien

Top bedrijf, was verkeerd gegaan met levering ivm verkeerde postcode, maar netjes geregeld, zodat ik toch mijn schoenen later ontvangen heb. K ben blij met mijn nieuwe gympen, zien er mooi uit!

Staan je altijd te woord of sturen gelijk mailtje terug!

Geen, ga zo door!

Aaltje

Goed geholpen door Schoenenwinkel.nl. Omdat ik heel de week werk heb ik de schoenen bij een pakketshop bij mij om de hoek laten bezorgen. Dit is vlekkeloos verlopen en heb ik de schoenen s'avonds... Goed geholpen door Schoenenwinkel.nl. Omdat ik heel de week werk heb ik de schoenen bij een pakketshop bij mij om de hoek laten bezorgen. Dit is vlekkeloos verlopen en heb ik de schoenen s'avonds uit mijn werk kunnen ophalen. Dat is fijn verlopen en ik ben erg blij met mijn nieuwe schoenen.

bezorgopties
prijs