F vd Water

Ted Baker schoenen besteld, na binnenkomst bleek er een gele lijmvlek op het witte leer te zitten. Gebeld en dezelfde middag is er een medewerker langs gekomen met een nieuw paar. Kijk dat is nog... Ted Baker schoenen besteld, na binnenkomst bleek er een gele lijmvlek op het witte leer te zitten. Gebeld en dezelfde middag is er een medewerker langs gekomen met een nieuw paar. Kijk dat is nog eens service!

Service

Beter controleren, voor verzending

Bezemer

Fijne webshop, mijn Adidas schoenen waren binnen 24 uur in huis zoals beloofd

Snel geleverd

Track en Tracé kreeg ik pas 12 uur ‘s avonds

Ryan

Super snel bezorgd. Blij mee!

Verpakking

Yara

Al diverse keren besteld bij deze webshop. Super snel geleverd en retouren worden direct afgehandeld.

Levering

Meer merken

André

3 mei schoenen retour gestuurd, nu 23 mei en nog geen geld retour, klantenservice proberen te bellen, geen gehoor niet aanwezig, waardeloos bedrijf

nooit bestellen

Mevr van Deursen

Super geholpen door Irene, ben erg blij met mijn nieuwe Ted Baker schoenen. Lopen heerlijk!

Aanbod

Mevr Broekhuis

Snel geleverd en heel erg fijn geholpen met mijn schoenenkeuze. Ik heb namelijk erg moeilijke voeten. Bedankt ik blijf jullie zeker volgen.

Advies
Levering

Verpakking

P Goedvolk

Ondanks Coronavirus gewoon optijd leveren. Respect!

Levertijd

Kon niet met fashioncheque betalen:(

Gouwestad

2 paar schoenen besteld, waarvan 1 te klein. Retour snel afgehandeld en terugbetaald.

Betalen

Fatima

Schoenen voor de verjaardag van mijn neefje besteld. Hij was er erg blij mee, en ik heb nog 10 euro bespaard door een kortingscode. Tot een volgende een keer dus....

Zoekfilters