Natascha

Slechte ervaring.
Schoenen besteld na 3 weken nog niet binnen. Gemaild, 3x geen antwoord.
Slechte ervaring.
Schoenen besteld na 3 weken nog niet binnen. Gemaild, 3x geen antwoord.
Gebeld, zou in orde worden gebracht. Na 2 mail’s en nog 2x gebeld eindelijk in orde. Geen schoenen, pakketje kwijt.

Informatie aanpassen

Mail beter beantwoorden. Klant terugbellen

Schellhaas

Gisteren Reef slippers besteld. Zojuist door DHL bezorgd. Bedankt team Schoenenwinkel.nl

Prijs
Levertijd

Chatfunctie

Marel Franke

Zeer slechte ervaringen mee. Cryuff schoenen besteld verkeerde opgestuurd gekregen. Vervolgens terug gestuurd moest ik 6,95 retourkosten betalen! Nu hebben ze vervolgens wel de juiste schoenen... Zeer slechte ervaringen mee. Cryuff schoenen besteld verkeerde opgestuurd gekregen. Vervolgens terug gestuurd moest ik 6,95 retourkosten betalen! Nu hebben ze vervolgens wel de juiste schoenen gestuurd, maar nu heb ik deze al ergens anders besteld. Waardoor ik dus weer 6,95 moet betalen aan retour kosten! Ik vind dit echt schandalig. Dus door jullie fouten kan ik 14 euro aan retour kosten betalen!!

* zojuist gebeld met schoenenwinkel en ze wisten dat ze de verkeerde schoenen hadden op gestuurd!

Dus mensen pas op met wat je hier besteld!!!

Niks

Lever geen verkeerde schoenen bewust, maar mail de klant dat de schoenen er niet zijn!

Feline

Ted Baker schoenen besteld, nergens goedkoper gevonden. Snel binnen alleen wel karig verpakt in te grote doos.

Goedkoop

Slecht verpakt

Omar

Reed slippers besteld, door de brievenbus bezorgd toen ik weg was. Top scheelt me weer een ritje naar een afhaalpunt!

Informatie

Samira

Fijne ervaring met Schoenenwinkel.nl. Gistermiddag besteld en vanochtend al bezorgd. Netjes verpakt en met gratis shopper. ?

Snelheid
Prijs

Meer aanbod

Margreet

Keurig een pakket met 2 paar sneakers ontvangen.
Deze de dag erna retour gestuurd, na een maand kreeg ik de rekening gepresenteerd.
Gelukkig kreeg ik van post.nl te horen dat het retour...
Keurig een pakket met 2 paar sneakers ontvangen.
Gelukkig kreeg ik van post.nl te horen dat het retour gestuurd pakket daadwerkelijk was bezorgd.
En had een track/ trace code.
Na diverse onbeantwoorde mails en telefoontjes eindelijk retour bewijs.
Dua hier bestel ik helaas niet weer!!

Sneller reageren op mail, diverse keren een nette mail gestuurd vanwege een klacht maar hier werd niet op gereageerd

Gerard

Super vriendelijk geholpen, had een andere maat nodig. Alles snel geregeld

Behulpzaam

Delano

Bestelling gewoon binnen 1 dag ontvangen.

Levertijd

S

Geen bevestigingsmail gekregen en geen reactie op mail en telefoon! Erg slecht wat nu??!!

GEEN!

REAGEREN!