Ginger Martens

Heel snel in huis!

Snelheid

Verpakking

Inez Bimmel

Slechte ervaring,verkeerde schoenen geleverd,vergoeding beloofd en na acht keer telefonisch contact waarbij de vergoeding elke keer werdt toegezegd,helaas na 2,5 maanden nog steeds niet... Slechte ervaring,verkeerde schoenen geleverd,vergoeding beloofd en na acht keer telefonisch contact waarbij de vergoeding elke keer werdt toegezegd,helaas na 2,5 maanden nog steeds niet ontvangen.Geen dingen beloven die je niet na komt.

als er een retourbedrag wordt toegezegd en om wat voor reden dat dan ook niet lukt,wees er dan eerlijk over.

van der Velde

Heel snel geleverd en vriendelijk geholpen!

Prijzen
Collectie

Spelfout

Enid

Super service

Heel erg goede service, ik heb per ongeluk een retour verwisseld en deze werd netjes voor mij opgelost, heel erg bedankt!

Fabienne

Perfect geholpen, ze hebben mijn Reef slippers op de camping in de Ardenne bezorgd. Ik was ze vergeten mee te nemen. Heel erg bedankt voor het meedenken!

Flexibel
Behulpzaam

Paternotte

Bedankt voor de super snelle levering van mijn Reef slippers. Precies op tijd voor mijn vakantie.

Levertijd

Dhl

Wil

Heel vriendelijk geholpen, per ongeluk verkeerde postcode ingevuld. Dit hebben ze super opgelost en mij dezelfde dag nog een nieuw paar naar het juiste adres gestuurd. Bedankt voor het meedenken

Vriendelijk
Vertrouwen

Dhl niet meer, liever PostNl

Lieneke

Hele goede service, Na een aankoop van mijn Ted Baker schoenen ging het stiksel snel los. Hiervoor heb ik een nieuw paar gekregen.

vriendelijk
oplossingsgericht

kwaliteit

Marijn

Altijd snelle service en sterke prijzen

Aanbod

Mevr de Bruin

Goed geholpen! Bezorging ging in eerste instantie al heel vlot en het omruiling voor een maatje groter ook.

Service

Pasvorm informatie