Goed verzorgde workshop! Fijn ontvangen in een klein groepje wat het erg persoonlijk maakt.
Uitleg aan de hand van voorbeelden en vragen mogen altijd gesteld worden. Super geregeld!

Workshop in kleine groepen
Veel voorbeelden en eigen advies

Pieter

Goede ervaring

Ervaring met de schminkspecialist gekregen via via. Nu bevalt her bedrijf zo goed dat ik er zelf altijd bij terug kom!

Vriendelijke en goede service!
Leerzame workshops!

Mary Salmans

De cursus jezelf schminken was erg leuk. En ik heb er vele tips bij geleerd.

De produkten die verkocht worden zijn zo gemaakt dat het voor iedere huid gebruikt kan worden. Een hele goede uitleg bij elke cursus die door de schmink specialist geven wordt.

Margaretha

In een woord geweldig. Ik had ergens anders al een cursus gevolgd daar heb ik geleerd maar deze is vele malen beter. Een kleinere groep zodat iedereen genoeg aandacht kreeg, veel kunnen oefenen op...

Oefenen op elkaar en goede uitleg, lunch inbegrepen. 10% korting op de aankoop.

Monique

Superleuke workshop
Nieuwe technieken geleerd

Gastvrijheid schone ruimte heldere uitleg goede producten

Ik heb met plezier de workshop 'carnaval schminken' gevolgd. Het was leuk en vooral heel leerzaam. Handige tips en aanwijzingen om zelf mee aan de slag te gaan.

Het was prettig dat je na een instructievoorbeeld zelf meteen mocht gaan schminken.

Walta van Schayk

Via via heb ik van jullie gehoord dat jullie toch goedkopere prijzen hanteren dan adere winkels. Na wat onderzoek heb ik bij jullie een bestelling geplaatst. Mijn er varing is goed hier in het ging...

De prijs is voor mij heel belangrijk.

Goed georganiseerd, vriendelijk, deskundig, ontspannen.

Ruim assortiment, kwalitatief goede spullen.