Schmink Specialist

Schmink Specialist Ook benieuwd naar feedback over de webshop Schmink Specialist? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1188
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Schmink Specialist met 9.2/10. Gebaseerd op 1188 ervaringen.
Kennis en Vakmanschap

Petra Hanckmann
Petra Hanckmann

Duidelijkheid en wat ik leuk vond dat er een persoonlijk briefje bij zat om mij te bedanken dat ik gewacht heb op de bestelling tot na hun vakantie.....

Score voor Schmink Specialist:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ondanks dat ik de bestelling deed in hun vakantie wat ook duidelijk stond aangegeven hebben ze het na hun vakantie vrijwel meteen opgepakt en verzonden .....

Patricia
Patricia

Geen verbeterpunten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb de bestelde artikelen snel geleverd gekregen. zoals het op de site staat krijg je het ook thuis gestuurd. zeker tevreden.

Vrolijke snuiten
Vrolijke snuiten

Duidelijke product foto's , snel geleverd

Product info staat in een zwart blokje met erg kleine lettertjes , ik doe alles via de telefoon dan is t lastig lezen

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw feedback, wij gaan de achtergrondkleur van de productinformatie aanpassen zodat u het in de toekomst beter kunt lezen. Bedankt voor de tip!

Prima!.

Super bedrijf.

Goed (8/10)

De schmink filmpjes en voorbeelden op de site zijn erg leuk en leerzaam!

Ik mis een aantal dingen in het schmink aasortiment zoals de Rainbow colors en split cakes en metallic of neon schmink. Hierdoor ben ik geneigd ergens anders mijn bestelling te doen waar ik wel alles in een keer kan bestellen!

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Bij ons staat veiligheid voorop, helaas zijn we daarom enkele jaren geleden moeten stoppen met de verkoop van splitcake en rainbow schmink. Deze producten worden meestal buiten europa geproduceerd en voldoen niet aan de Europesche cosmetica wetgeving. Fabrikanten en merken dekken zich in door teksten op de etiketten te zetten als: niet op de huid gebruiken, niet op de lippen, niet rondom de ogen... Meer informatie krijg je als je deze voorlichtingsvideo van Grimas bekijkt: https://www.youtube.com/watch?v=fzpFbpofUA0

Mocht je nog vragen hebben dan sta ik je graag te woord!

Score voor Schmink Specialist:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne en overzichtelijke site. voordeliger dan bij andere schmink webshops. snel en netjes geleverd met een fijne beschrijving erbij. top!.

Marlies
Marlies

Site is erg duidelijk en leuk met alle foto's

Kan niks bedenken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede spullen en snelle levering!.

Samantha
Samantha

Klantvriendelijk en een hele snelle levering!

Misschien wat meer uitleg bij bepaalde producten. Bijvoorbeeld blinde derma wax hor je het 't beste van je huid kan halen?

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Bij de Derma wax staan een aantal tutorial video's onder het kopje video, bij de eerste 4 video's laten we ook het verwijderen zien!

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Score voor Schmink Specialist:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb nu drie pakketten in 3 dagen tijd besteld. zegt genoeg denk ik!.

Leonie De wit
Goed (8/10)
Leonie De wit

Uitgebreider assortiment

Beste klant,

U heeft per e-mail aangegeven dat u splitcake schmink en uitgebreidere penselensets mist in ons assortiment.

Wij zijn heel bewust gestopt met de verkoop van splitcake en rainbowcake schmink. De producten worden buiten europa geproduceerd en voldoen in vele gevallen niet aan de Europese cosmetica wetgeving. Meer informatie hierover krijgt u bij het bekijken van deze voorlichtings video: https://www.youtube.com/watch?v=fzpFbpofUA0

Veiligheid staat bij ons voorop en daarom hebben we gekozen voor Grimas.
Verder produceren wij voorbeeld tutorials om zo onze klanten te inspireren wat er allemaal
mogelijk is met de Grimas producten: https://www.schminkspecialist.nl/video

Wat de penselensets betreft, dat is een heel goed idee, hier gaan we meteen mee aan de slag.
Wij hebben nl. een heel groot assortiment, en kunnen inderdaad el wat selecties maken van penselen die wij zelf ook veel gebruiken.

Nogmaals bedankt voor je feedback en ik hoop dat je het kunt waarderen dat wij voor veiligheid kiezen.

Score voor Schmink Specialist:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede levering, duidelijke website.

Ralph
Ralph

vakkunde over de produkten

neen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Meer dan complete grimasdealer met echt alles in het assortiment.

Claudy Mensink
Claudy Mensink

Duidelijke uitleg (die ik eerst niet had gezien) over de werking van Grimas derma wax.

Geen verbeterpunten. Goede en overzichtelijke site.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en veel keus op de website!.

Bedrijfsinformatie

De naam zegt het al, wij zijn “specialist” op het gebied van schmink, maar ook grime en visagie behoren tot onze specialiteiten. Schminkspecialist streeft naar een hoge kwaliteit van haar dienstverlening. Wij leveren 2800 producten uit voorraad en dat garandeert een snelle levering. Als groothandel van Grimas staan wij voor het gebruik van veilige cosmetica producten. Wij verzorgen ook vele cursussen, onze professionals brengen hun vakkennis graag aan u over!
Adres
Graafschap Hornelaan 157