An

Goeie producten, heb sjablonen besteld voor glitter tattoos en die doen het erg goed. Smink is ook een goede kwaliteit

Goede producten

Nikki

Fijn webshop, goed kwaliteit schmink

duidelijke product omschrijving en snelle verzending

Brenda

Super goed

Alles snel en compleet ontvangen

Huub L

Uitgebreid assortiment en snel geleverd.

Assortiment, goede communicatie en kwaliteit producten.

Ton G

Zeer goed

Snelheid en topproducten

Jeffrey

Super service en heel veel keus!

Vooral het uitgebreide assortiment en de fijne communicatie.

Sandra

Ik heb online een schminkset besteld en deze kwam al heel snel binnen. Daarnaast is de kwaliteit van de schmink super goed! Super blij mee😊

Snelle levering en goede kwaliteit producten!

Maartje

Ik was tot nu toe tevreden met mijn bestellingen. Ik was daardoor gewend dat alles van topkwaliteit was, totdat ik een schminkpalet bestelde waarvan de schmink niet bevalt. Ik was op de kleuren... Ik was tot nu toe tevreden met mijn bestellingen. Ik was daardoor gewend dat alles van topkwaliteit was, totdat ik een schminkpalet bestelde waarvan de schmink niet bevalt. Ik was op de kleuren afgegaan en had er niet bij stil gestaan dat een ander merk een heel ander soort schmink heeft. Deze schmink was ineens papperig en dekt niet goed. Je kunt er alsnog prima mee schminken, maar het is zeker niet zo fijn als die ik gewend ben. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice, maar die koppelen alleen terug dat je een 'badje' van de schmink moet maken en dat ik vooraf advies had moeten inwinnen. Ik voel me daardoor niet erg gehoord of tegemoet gekomen.

Over het algemeen goede producten en snelle levering.

Reactie Schmink Specialist:

Beste Maartje,
Beste Maartje,
Je hebt in het verleden schmink van het merk PXP gekocht en hebt nu in onze webshop gekozen voor een schminkpalet van Grimas. Deze twee merken zijn compleet anders van samenstelling en werken ook heel anders. Helaas blijf jij ons in onze veelvuldige mailwisseling verwijten dat we je niet goed hebben geïnformeerd en dat we je niet compenseren. Het is onmogelijk om bij elk schmink product een vergelijking te maken tussen alle verschillende merken, we begrijpen je verwijt daarom niet zo goed. Als je niet voor een ander merk had gekozen dan was er geen probleem geweest.
Met kleurrijke groet,
Team Schmink Specialist

Dre

Online iets besteld, andere bestelling ontvangen

Info van product op site klopt niet

Reactie Schmink Specialist:

Beste Andrea,
Beste Andrea,
Je hebt een huldeschild gekocht. De product heeft recent de teksten aan gepast die op de schilde staan. In de artikelomschrijving staat daarom vermeld dat de tekst in het blauwe vak kan afwijken. Blijkbaar heb je dat niet goed gelezen en miste je daarom de tekst die je verwachte. We hebben je aangeboden om het bord terug te sturen maar hier heb je geen gebruik van gemaakt.
Met kleurrijke groet,
Team Schmink Specialist

Lovely Faces

Top!

Ruim assortiment, goede communicatie en snelle verzending