9.3 / 10
44 beoordelingen

44 Reviews

8/10

Het contact mbt de keuze en koop schuifpui inclusief hor verliep prima. De plaatsing van de pui zelf verliep wat rommelig en gehaast. De monteur bleek niet de goede bus bij zich te hebben waardoor... Het contact mbt de keuze en koop schuifpui inclusief hor verliep prima. De plaatsing van de pui zelf verliep wat rommelig en gehaast. De monteur bleek niet de goede bus bij zich te hebben waardoor hij gereedschap miste. Hiernaast waren de monteurs gehaast. Vandaag de hor geplaatst dat verliep prima. Jammer genoeg zit er een beschadiging in 1 van de ruiten waardoor deze vervangen moet worden.

Suardus

10/10

Goede specificatie. Prima offerte. Goede afspraken waar men zich aan houdt. Ook voor het inmeten. Levering op het afgesproken moment. Vakmensen bij de plaatsing en alles blijkt te kloppen. Keurige... Goede specificatie. Prima offerte. Goede afspraken waar men zich aan houdt. Ook voor het inmeten. Levering op het afgesproken moment. Vakmensen bij de plaatsing en alles blijkt te kloppen. Keurige afwerking.

10/10

Echte vakmensen die hun beroep verstaan!

Piet Verlaan

10/10

Zeer tevreden hoe alles gegaan
Ook het nakomen van afspraken

Mevrouw Berends

9/10

Goede uitleg op alle vragen netjes antwoord. Afspraken verlopen netjes en na de plaatsing van de nieuwe pui alles schoon en netjes achter gelaten. Super. Ben heel blij met de nieuwe pui.

Hugo Nordkamp

10/10

Schipper-Ede heeft veel energie gestoken in het goed begeleiden van de order voor een schuifpui. Het doornemen van de wensen en netjes volgens klantwens op datum geleverd. De pui is keurig... Schipper-Ede heeft veel energie gestoken in het goed begeleiden van de order voor een schuifpui. Het doornemen van de wensen en netjes volgens klantwens op datum geleverd. De pui is keurig geinstalleerd. Kortom, een traject wat erg soepel is verlopen

Ramona van den Arend

10/10

Het plaatsen van nieuwe ramen en kozijnen bovenverdieping.

Fam. K. Schut

8/10

Zijn tevreden

Jager

10/10

Wij zijn meer dan tevreden over Schipper in Ede. De plaatsing is perfect verlopen. Alles zoals afgesproken, zeer netjes afgewerkt en bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel. En.... super blij... Wij zijn meer dan tevreden over Schipper in Ede. De plaatsing is perfect verlopen. Alles zoals afgesproken, zeer netjes afgewerkt en bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel. En.... super blij met het resultaat!
In ons huis hebben we op de begane grond twee schuifpuien en een aluminium kozijn laten plaatsen en op de eerste verdieping drie balkondeuren met elk een aluminium kozijn er naast en een draai-kiepraam in de badkamer. In een gemoffeld zwarte kleur met ook zwarte randen in het kozijn. Echt, het kon niet beter.

De Koning Houtmontage

8/10

Goed, netjes, klant vriendelijk