Ilja

Heel fijn, goed vriendelijk contact, van de verkoop tot plaatsing en naservice

JWMJ van Bueren

Zeer tevreden,keurig,beleefd en net personeel dat met beleid ons kozijn heeft geplaatst,volgende keer weer Schipper-Ede

Joop Kooy

Alleen maar goede ervaringen: ontvangst, toelichting, prijs/kwaliteitverhouding, uitvoering, nazorg.

mevrouw W. Boomsma

Wij werden door Schipper Ede vanaf het begin heel goed geadviseerd welke schuifpui wij zouden moeten kiezen voor de breedte van 485 cm en nu is de 4-delige aluminium schuifpui door 2 zeer... Wij werden door Schipper Ede vanaf het begin heel goed geadviseerd welke schuifpui wij zouden moeten kiezen voor de breedte van 485 cm en nu is de 4-delige aluminium schuifpui door 2 zeer vakkundige monteurs tot volle tevredenheid geplaatst. Wij zijn er blij mee.

van der Leek

Zeer positief

P.H.Ladestein

De verkoop, advies, de offerte en de planning, en uiteindelijk de demontage oude pui en montage nieuwe schuifpui is zo goed gegaan. Faire prijs en uitmuntende uitvoering met een goede communicatie.... De verkoop, advies, de offerte en de planning, en uiteindelijk de demontage oude pui en montage nieuwe schuifpui is zo goed gegaan. Faire prijs en uitmuntende uitvoering met een goede communicatie. Het kan dus nog!! Bij Schipper Ede!

R Blankenzee

Vorig voorjaar is onze alu schuifpui na 35 jaar en inmiddels versleten, vervangen door een mooi en nieuw product van Schipper Ede. Wat een mooie kwaliteit, prima op kleur en gemakkelijke... Vorig voorjaar is onze alu schuifpui na 35 jaar en inmiddels versleten, vervangen door een mooi en nieuw product van Schipper Ede. Wat een mooie kwaliteit, prima op kleur en gemakkelijke offerte-onderhandelingen in de aanloop. Duidelijk, professioneel en er werd meegedacht mbt uitvoeringsdetails. De plaatsing, geheel vlgs afspraak, ging vlot.

Na geruime tijd bleek de pui niet helemaal te lopen zoals het hoort. Zonder enig beletsel is de storing, die niet zo eenvoudig bleek te vinden, in twee opvolgende servicebezoeken vakkundig opgelost. Geruststellend ook dat werd aangegeven gewoon weer aan te mogen kloppen mocht de storing onverhoopt toch terugkomen.

Wij zijn erg tevreden over Schipper-Ede, zowel qua product als ook de service.

de Vries

Wij hadden prachtige houten openslaande deuren naar onze binnenplaats, maar vanwege ruimte en isolatie gekozen voor een nieuwe PUI. Dennis Mol was communicatief heel sterk, drong eropaan toch naar... Wij hadden prachtige houten openslaande deuren naar onze binnenplaats, maar vanwege ruimte en isolatie gekozen voor een nieuwe PUI. Dennis Mol was communicatief heel sterk, drong eropaan toch naar de showroom te komen en kwam met een prima offerte. Ookal duurde het enkele maanden voordat het geplaatst werd we hebben nu een prachtige zwarte vierdelige pui, waardoor we nog steeds het idee van "openslaande" deuren hebben. De moderne zwarte puit van bijna 3 meter hoog in een huis uit 1905 is een enorme eyecatcher en we kijken uit naar de zomer!

Pieter

Een team van 4 van jullie vakmensen heeft op een zeer plezierige manier uitstekend vakwerk geleverd. Complimenten aan hen! Zeer veel dank. We zijn erg blij met de mooie zwarte aluminium schuifpuien... Een team van 4 van jullie vakmensen heeft op een zeer plezierige manier uitstekend vakwerk geleverd. Complimenten aan hen! Zeer veel dank. We zijn erg blij met de mooie zwarte aluminium schuifpuien en schuiframen.

Ben

Schipper-Ede heeft in februari 2023 drie nieuwe (aluminium) kozijnen geplaats in de benedenverdieping van onze woning te Odijk. Twee monteurs hadden daarvoor twee dagen nodig. Er was weinig overlast... Schipper-Ede heeft in februari 2023 drie nieuwe (aluminium) kozijnen geplaats in de benedenverdieping van onze woning te Odijk. Twee monteurs hadden daarvoor twee dagen nodig. Er was weinig overlast voor ons. De nieuwe kozijnen werden prima geinstalleerd en de oude kozijnen met het glas werden door het bedrijf afgevoerd. Zelf nog de grondverf op de afwerklatten met lak geschilderd en nu rest alleen het genieten van de nieuwe mooie kozijnen!