Ad en Wilma de Jong

Fraaie showroom met actuele presentatie, ook in de trendkleuren zoals b.v. mat-zwart. Goed advies en begeleiding in offerte-, inmeet-en levering stadium. En vakkundige plaatsing van de schuifpui met... Fraaie showroom met actuele presentatie, ook in de trendkleuren zoals b.v. mat-zwart. Goed advies en begeleiding in offerte-, inmeet-en levering stadium. En vakkundige plaatsing van de schuifpui met een perfect eindresultaat.

Hw v Schaik

Wat een geweldig bedrijf.
Prachtige schuifpui voor een eerlijke prijs.
Ze werken keurig netjes en prima service.
Een echte aanraderšŸ‘

Marinus Verheij

We zijn in de showroom geweest en hebben keurig uitleg gekregen over welke pui precies bij ons paste, en is ter plekken een voorlopige prijs afgegeven voor alle duidelijkheid de maten van onze oude... We zijn in de showroom geweest en hebben keurig uitleg gekregen over welke pui precies bij ons paste, en is ter plekken een voorlopige prijs afgegeven voor alle duidelijkheid de maten van onze oude pui waren bekend., snel de offerte gekregen en na opdracht is de week daarop de medewerkers de definitieve maten wezen inmeten.
Op vrijdag 23 september is bij ons een prachtige schuipui geplaatst naar volle tevredenheid snel en correct, klantvriendelijk monteurs die keurig uitleg gaven over het geen ze zouden gaan uitvoeren. het zijn vaklui dat kan je zo zien. de oplevering was keurig.

P.P.de Lucht

Prima en zeer enthousiast bedrijf. Vanaf offertemoment, schouw en montage alleen maar zeer goede en betrokken medewerkers gezien.

Zeer prettige en deskundige advisering tijdens het keuzeproces, waarbij alles in de showroom ook gezien kon worden.
Installatie was perfect en zeer plezierig, met een uitstekend eindresultaat.

Jack Buddingh

Zeer mooie schuifpui in zwart aluminium. Vakkundig en snel geplaatst. Monteurs zijn klantgericht en corrigeren ook kleine foutjes door de klant gemaakt.

GJ. Klomp

Zeer goed bedrijf nette zaak goede uitleg van het produkt en goede afhandeling.

Fam de Lange

Onlangs is bij ons een aluminium schuifpui geplaatst door Schipper Ede waar we zeer tevreden over zijn! We hebben voor een zwart gemoffelde pui met tripple glas gekozen, dit geeft een mooie moderne... Onlangs is bij ons een aluminium schuifpui geplaatst door Schipper Ede waar we zeer tevreden over zijn! We hebben voor een zwart gemoffelde pui met tripple glas gekozen, dit geeft een mooie moderne staal look.
We zijn in het voor traject als bij het plaatsen van de pui heel goed geholpen. Schipper Ede levert een strakke pui met slanke stijlen tegen een scherp tarief. Het plaatsen ging zeer vakkundig en alles is netjes afgewerkt. De pui is 5,5 met breed en heeft een zeer goede isolatie waarde ook qua geluid. Het geeft een fantastische lichtinval in onze nieuwe uitbouw.

luuk de jager

Zelden heb ik zo'n toegewijd team gezien die het 'familie Schipper' gevoel uitdragen. Zeer nette montage, en terwijl een aantal zaken tegen vielen toch doorgaan totdat alles af was en perfect... Zelden heb ik zo'n toegewijd team gezien die het 'familie Schipper' gevoel uitdragen. Zeer nette montage, en terwijl een aantal zaken tegen vielen toch doorgaan totdat alles af was en perfect gesteld. Complimenten!

We zijn nu erg blij met onze nieuwe vouwwanden en zullen jullie aanbevelen !

Ems Treves

Mijn complimenten voor de leiding en werknemers van dit bedrijf.

Als je binnenkomt voel je je al dadelijk welkom dat blijft zo bij iedereen die je daar ontmoet.
De...
Mijn complimenten voor de leiding en werknemers van dit bedrijf.

De voorlichting is goed en afspraken worden altijd nagekomen.

Mijn verrassing was groot toen de ramen en schuifpui veel eerder werden geplaatst dan afgesproken.
De twee heren die kwamen waren weer vriendelijk en het was een genot ze te zien samenwerken.
Alles verliep soepel alles klopte en na twee dagen ben ik heel gelukkig met onze nieuwe ramen en schuifpui.
Toen alles klaar was, was het ook echt klaar alles was weer schoon geen zaagsel gruis of ander afval was te vinden.
Petje af.

Wat een mooi positief bedrijf! Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Zal jullie zeker altijd aanbevelen!

Hartelijk dank voor deze positieve en fijne ervaring.
Mijn dank,
Ems Treves