Schipper-Ede

Schipper-Ede Ook benieuwd naar feedback over de webshop Schipper-Ede? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Schipper-Ede met 9.3/10. Gebaseerd op 10 ervaringen.

Mevrouw Berends

Goede uitleg op alle vragen netjes antwoord. afspraken verlopen netjes en na de plaatsing van de nieuwe pui alles schoon en netjes achter gelaten. super. ben heel blij met de nieuwe pui.

Hugo Nordkamp

Schipper-ede heeft veel energie gestoken in het goed begeleiden van de order voor een schuifpui. het doornemen van de wensen en netjes volgens klantwens op datum geleverd. de pui is keurig geinstalleerd. kortom, een traject wat erg soepel is verlopen.

Ramona van den Arend
Ramona van den Arend
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het plaatsen van nieuwe ramen en kozijnen bovenverdieping.

Fam. K. Schut
Fam. K. Schut

Zijn tevreden.

Jager

Wij zijn meer dan tevreden over schipper in ede. de plaatsing is perfect verlopen. alles zoals afgesproken, zeer netjes afgewerkt en bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel. en.... super blij met het resultaat!.
in ons huis hebben we op de begane grond twee schuifpuien en een aluminium kozijn laten plaatsen en op de eerste verdieping drie balkondeuren met elk een aluminium kozijn er naast en een draai-kiepraam in de badkamer. in een gemoffeld zwarte kleur met ook zwarte randen in het kozijn. echt, het kon niet beter.

De Koning Houtmontage
De Koning Houtmontage
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, netjes, klant vriendelijk.

Zeer positief.

Fam Bertelink

Sinds een aantal weken hebben wij prachtige kunstof kozijnen aan de voorkant van ons huis, waar we erg blij mee zijn. wij hebben een goede ervaring met het bedrijf schipper opgedaan. vanaf het eerste moment zijn wij keurig en deskundig geholpen. er werd uitgebreid tijd voor ons genomen in de showroom zodat wij in alle rust onze keuzes konden maken wbt kleur en vormgeving. tijdens de dagen dat de kozijnen werden geplaatst werd er ook contact met ons opgenomen met de vraag of alles naar wens verliep. de mannen die de kozijnen hebben geplaatst waren echte vakmensen. ze werkten? hard en nauwkeurig, met een geweldig eindresultaat dus!.

Toon Stelling / Healthclub Heijenoord
Toon Stelling / Healthclub Heijenoord

Zeer goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijke en behulpzaam bedrijf..
bereid om mee te denken.

Bedrijfsinformatie

Uw specialist op het gebied van kozijnen en schuifdeuren sinds 1959. Van productie tot plaatsing.
Adres
Bellstraat 22