Paul van der Wolf

Schipper Ede heeft gisteren bij mij een aluminium schuifpui geplaatst. Ik ben zeer tevreden over de vakkundigheid waarop de schuifpui is geplaatst. Ook de afwerking is zeer vakkundig uitgevoerd. Ik... Schipper Ede heeft gisteren bij mij een aluminium schuifpui geplaatst. Ik ben zeer tevreden over de vakkundigheid waarop de schuifpui is geplaatst. Ook de afwerking is zeer vakkundig uitgevoerd. Ik heb naar Schipper gebeld en mijn tevredenheid geuit, ook heb ik gepleit voor opslag van salaris van het uitvoerende personeel. Kortom ze hebben de klus perfect afgehandeld. Mijn dank daarvoor!!!!!!

Geachte heer van der Wolf,
Wat fijn om te horen dat u blij bent met het eindresultaat en het werken van onze monteurs. Heel veel plezier van uw nieuwe schuifpui.
Mvg Schipper Ede

Leen de Zeeuw

Direct bij het eerste bezoek in de showroom in Ede werden we hartelijk ontvangen door Edwin Wielink. We kregen een degelijke en technisch goed onderbouwde uitleg over de verschillende schuifpuien.... Direct bij het eerste bezoek in de showroom in Ede werden we hartelijk ontvangen door Edwin Wielink. We kregen een degelijke en technisch goed onderbouwde uitleg over de verschillende schuifpuien. Correspondentie en vragen werden correct en snel behandeld. Afspraken werden nagekomen. Inmeten ging professioneel en het plaatsen ging netjes en snel. Wij zijn heel te- vreden met de manier van werken en de schuifpui en dat nog eens voor een prijs die meer dan duizend euro lager was als bij anderen.

Leen de Zeeuw, 's-Gravendeel

Geachte heer de Zeeuw,
Geachte heer de Zeeuw,
Wat leuk om te horen dat u enthousiast bent over onze manier van werken in het voortraject en over het eindresultaat. Wij wensen u heel veel plezier van de nieuwe schuifpui.
Mvg Schipper Ede

Danh

Zeer slecht, je weet niet waar je aan begint!!

Geachte heer Vuong,
Wij hebben ons inziens bij uw woning te Zwolle de schuifpui correct geleverd en geplaatst.
Spijtig is het dan ook dat u meteen op meerdere platforms negatieve reviews...
Geachte heer Vuong,
Spijtig is het dan ook dat u meteen op meerdere platforms negatieve reviews plaatst die ons inziens geen correct beeld weergeven van de echte situatie.
M.v.g. team Schipper-Ede

Margaret Davidson

Geweldig, Goed Correct

René Eenhoorn

Helaas een ongeschikt bedrijf voor renovatie.
Helaas een ongeschikt bedrijf voor renovatie.
Initieel zag het er goed uit. Offerte getekend. Daarna begon de ellende. Er kwam iemand inmeten die die niet wist hoe de bestaande kozijnen eruit moesten en bang was de gevelbekleding te beschadigen. En dat terwijl er bij twee buren al probleemloos kunststof kozijnen waren geplaatst. Daarnaast moeten er stelkozijnen in wat zij niet konden uitvoeren zeiden ze. Uiteindelijk heeft Schipper de order geannuleerd en zijn staan wij op nul. Heel, heel slecht.

GGHZ

Schipper Ede schuifpuien & kozijnen heeft de schuifpui van ons huis vervangen. Ze hebben dit zeer professioneel gedaan, echt vakmanschap. Alles in goed overleg met de klant en oplossingsgericht. Ik... Schipper Ede schuifpuien & kozijnen heeft de schuifpui van ons huis vervangen. Ze hebben dit zeer professioneel gedaan, echt vakmanschap. Alles in goed overleg met de klant en oplossingsgericht. Ik raad Scipper Ede zeker aan voor een schuifpui.

Jan Budel

Gewoonweg top!! Correcte monteurs en àlles volgens afspraak, uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Paul Schulze, Hilversum

Helemaal perfect, van offerte tot uitvoering ! Echte vakmensen.

VVE Noorderplassen 1

Niet professioneel. Na een offerte heeft het bedrijf zich terug getrokken, nadat de VVE het bedrijf had gevraagd te leveren.
De door het bedrijf aangevoerde redenen waren allemaal bekend...
De door het bedrijf aangevoerde redenen waren allemaal bekend voordat de offerte werd gemaakt.

Reactie Schipper-Ede:

Geachte Otto Jap, (Vve Noorderplassen 1 te Almere)
Vervelend om zo uw reactie op onze afwijzing te moeten vernemen.
Als bedrijf leveren en monteren wij graag onze mooie producten waar wij...
Geachte Otto Jap, (Vve Noorderplassen 1 te Almere)
Vervelend om zo uw reactie op onze afwijzing te moeten vernemen.
Als bedrijf leveren en monteren wij graag onze mooie producten waar wij trots op zijn.
Het is daarbij altijd wel van belang dat de monteurs hun werkzaamheden in een voldoende veilige omgeving uit kunnen uitvoeren.
Binnen de door u opgegeven randvoorwaarden zien wij helaas geen mogelijkheden om de montage op een veilige en verantwoorde wijze te realiseren.
Wij vinden het jammer dat u onze keuze hierin slecht kan accepteren maar de veiligheid van onze monteurs staat bij ons voorop.
Dat u ook aanbiedingen van andere bedrijven heeft ontvangen die hierin een andere keuze maken zal voor ons geen reden zijn om onze medewerkers wel in een onveilige situatie te laten werken.
Mvg. Team Schipper-Ede.