Schipper-Ede

Op vrijdag 8 mei is onze nieuwe schuifpui geleverd. Complimenten vooral voor de mannen die hem hebben geplaatst!! Super vriendelijk, en snel en vakkundig werk geleverd.

Maarten Kunst

Zojuist is er bij mij een nieuwe schuifpui geplaatst. Na enig speurwerk was ik bij dit bedrijf gekomen vanwege de goede referenties en de, mijn inziens, nette prijs. Nu, vandaag, weet ik dat ik een... Zojuist is er bij mij een nieuwe schuifpui geplaatst. Na enig speurwerk was ik bij dit bedrijf gekomen vanwege de goede referenties en de, mijn inziens, nette prijs. Nu, vandaag, weet ik dat ik een uitstekende keuze heb gemaakt. Vakkundige, gezellige collega's, goede uitleg over de werking en het onderhoud en een zeer knappe afwerking van de pui, inclusief alles netjes opruimen en schoonmaken bij het weggaan. Klasse! Daarnaast was ik ook zeer blij dat het bedrijf in de voorbereiding goed met mij heeft meegedacht en mij op de hoogte hield van datum en eventuele veranderingen in deze lastige tijd. Maar alles ging stipt volgens afspraak. Na twee uur werken heb ik weer een nieuwe schuifpui volgens het nieuwe, veilige principe. DAnk, dank!

Andriessen

Zeer net en betrouwbaar bedrijf, hele huis voorzien van nieuwe puien/kozijnen en alles keurig geleverd en gemonteerd.

de Gooyer

Een prima betrouwbaar en deskundig bedrijf, goede informatie vooraf in de showroom waar de heer van den Hurk alle tijd voor ons nam. Daarna de offerte en montage. Alles prima en volgens plan. De... Een prima betrouwbaar en deskundig bedrijf, goede informatie vooraf in de showroom waar de heer van den Hurk alle tijd voor ons nam. Daarna de offerte en montage. Alles prima en volgens plan. De profielen zijn superslank en de isolatie zoals beloofd. Ook extra wensen waren geen probleem.

Ad en Wilma de Jong

Fraaie showroom met actuele presentatie, ook in de trendkleuren zoals b.v. mat-zwart. Goed advies en begeleiding in offerte-, inmeet-en levering stadium. En vakkundige plaatsing van de schuifpui met... Fraaie showroom met actuele presentatie, ook in de trendkleuren zoals b.v. mat-zwart. Goed advies en begeleiding in offerte-, inmeet-en levering stadium. En vakkundige plaatsing van de schuifpui met een perfect eindresultaat.

Hw v Schaik

Wat een geweldig bedrijf.
Prachtige schuifpui voor een eerlijke prijs.
Ze werken keurig netjes en prima service.
Een echte aanraderšŸ‘

Marinus Verheij

We zijn in de showroom geweest en hebben keurig uitleg gekregen over welke pui precies bij ons paste, en is ter plekken een voorlopige prijs afgegeven voor alle duidelijkheid de maten van onze oude... We zijn in de showroom geweest en hebben keurig uitleg gekregen over welke pui precies bij ons paste, en is ter plekken een voorlopige prijs afgegeven voor alle duidelijkheid de maten van onze oude pui waren bekend., snel de offerte gekregen en na opdracht is de week daarop de medewerkers de definitieve maten wezen inmeten.
Op vrijdag 23 september is bij ons een prachtige schuipui geplaatst naar volle tevredenheid snel en correct, klantvriendelijk monteurs die keurig uitleg gaven over het geen ze zouden gaan uitvoeren. het zijn vaklui dat kan je zo zien. de oplevering was keurig.

P.P.de Lucht

Prima en zeer enthousiast bedrijf. Vanaf offertemoment, schouw en montage alleen maar zeer goede en betrokken medewerkers gezien.

Zeer prettige en deskundige advisering tijdens het keuzeproces, waarbij alles in de showroom ook gezien kon worden.
Installatie was perfect en zeer plezierig, met een uitstekend eindresultaat.

Jack Buddingh

Zeer mooie schuifpui in zwart aluminium. Vakkundig en snel geplaatst. Monteurs zijn klantgericht en corrigeren ook kleine foutjes door de klant gemaakt.