Christiaan

Zeer tevreden particuliere klant

M.Visser DTI bouw

Mooi product en de montage is uitstekend verlopen!! Het algehele beeld is professioneel en vakkundig.
Wij zijn er blij mee.
M.Visser

W. van Oostveen

Van toonzaal tot aan de plaatsing goed werk

Familie van Lenning

Wat een super en betrouwbaar bedrijf.
Wat een super en betrouwbaar bedrijf.
Komen hun afspraken na en lossen problemen op.overal gaat wel eens iets fout maar belangrijk is dat het goed word opgelost.vriendelijke monteurs en werken netjes en schoon en gaan naar huis als de klant tevreden is en denken graag met je mee.

Ronald en Jolanda Klunder

Wij zijn heel tevreden over Schipper - Ede. Er zijn goede afspraken gemaakt en deze worden nagekomen. Levering op het afgesproken moment. Viktor en Patrick zijn vakmensen en na de plaatsing laten ze... Wij zijn heel tevreden over Schipper - Ede. Er zijn goede afspraken gemaakt en deze worden nagekomen. Levering op het afgesproken moment. Viktor en Patrick zijn vakmensen en na de plaatsing laten ze alles netjes en schoon achter.
We zijn heel blij met de schuifpui!!

Mde Wolf-Molenaar

Aardig,kundig en heel netjes gewerkt.

Dj Visser

Gewoon super. Bij ontvangst in de showroom vriendelijk ontvangen. Binnen een half uur een passende offerte gekregen. Prima communicatie tussen offerte en levering. Plaatsingsdatum conform afspraak.... Gewoon super. Bij ontvangst in de showroom vriendelijk ontvangen. Binnen een half uur een passende offerte gekregen. Prima communicatie tussen offerte en levering. Plaatsingsdatum conform afspraak. Nette, vriendelijke en ervaren monteurs van Schipper zelf. Keurig werk geleverd en alles netjes achtergelaten. Ben zeer, zeer tevreden.

P.F.Lems, Nieuwerkerk a/d IJssel

Correct, klantgericht, hoge product-kwaliteit

Fam. Overgoor

Vanaf eerste begin prima ontvangen, gelijk goed gevoel bij!

Fam Sijmons

Top bedrijf !
Goede begeleiding vooraf, denken echt met met de klant.
En het plaatsen wordt echt door vakmannen gedaan ! Zo keurig en precies !
Echt een aanrader !