Chuck Somma

Excellent

??

Personeel werkt goed, is op elkaar afgestemd. Pui ziet er goed uit. De twee witte strippen aan de onderzijde zijn helaas niet mooi tegen elkaar gemonteerd.

VVE centrum Rotterdam

Vanaf het eerste contact was er vertrouwen (basis van de opdrachtverlening) en dat is tot en met de plaatsing niet geschaad. Er zijn elf ambassadeurs van Schipper-Ede in Rotterdam bijgekomen.

Mathew, Majoor

Snelle plaatsing met hoge kwaliteit materiaal en goede service

Ron boots

Ze hebben bij mij een schuifpui geplaatst

Rob te Nijenhuis

In een woord: fantastisch

Evert van Vliet

Other slot van onze schuifpui was defect geraakt. Er is een nieuw slot ingezet door een vakkundige monteur. Omdat het slot nog niet zo lang geleden vervangen was heeft Schipper dit keurig netjes... Other slot van onze schuifpui was defect geraakt. Er is een nieuw slot ingezet door een vakkundige monteur. Omdat het slot nog niet zo lang geleden vervangen was heeft Schipper dit keurig netjes afgehandeld.

Wim Wiegel

Uitstekend

H. Van Dijk

Zeer net bedrijf. Houden zich goed aan gemaakte afspraken, montage en afwerking keurig. Aardige en kundige vakmensen.

Ibrahim

Laatst handgreep besteld. Terug gestuurd , antwoord is product is beschadidg geen geld terug. Maarnin het algemeen ook een schuifdeur ook geen kwaliteit.

Reactie Schipper-Ede:

Geachte Ibrahim Arslan,
Jammer dat u het op deze wijze ervaart en weergeeft.
Alle in onze webshop te koop aangeboden producten worden zorgvuldig gecontroleerd op beschadigingen e.d....
Geachte Ibrahim Arslan,
Jammer dat u het op deze wijze ervaart en weergeeft.
Mede hierdoor durven wij met zekerheid te zeggen dat de door u retour gezonden handgreep, welke helaas vrij veel beschadigingen heeft opgelopen, niet op deze wijze onze firma verlaten heeft.
Wij vragen u dan ook begrip voor het feit dat de greep in deze staat helaas niet meer te koop kan worden aangeboden. U zou hem zelf op deze wijze tenslotte ook niet hebben geaccepteerd.
Dit is dan ook de reden van ons antwoord dat wij u helaas, voor de door u beschadigde handgreep, geen restitutie kunnen bieden.
MVG, Team Schipper Ede