GJ. Klomp

Zeer goed bedrijf nette zaak goede uitleg van het produkt en goede afhandeling.

Fam de Lange

Onlangs is bij ons een aluminium schuifpui geplaatst door Schipper Ede waar we zeer tevreden over zijn! We hebben voor een zwart gemoffelde pui met tripple glas gekozen, dit geeft een mooie moderne... Onlangs is bij ons een aluminium schuifpui geplaatst door Schipper Ede waar we zeer tevreden over zijn! We hebben voor een zwart gemoffelde pui met tripple glas gekozen, dit geeft een mooie moderne staal look.
We zijn in het voor traject als bij het plaatsen van de pui heel goed geholpen. Schipper Ede levert een strakke pui met slanke stijlen tegen een scherp tarief. Het plaatsen ging zeer vakkundig en alles is netjes afgewerkt. De pui is 5,5 met breed en heeft een zeer goede isolatie waarde ook qua geluid. Het geeft een fantastische lichtinval in onze nieuwe uitbouw.

luuk de jager

Zelden heb ik zo'n toegewijd team gezien die het 'familie Schipper' gevoel uitdragen. Zeer nette montage, en terwijl een aantal zaken tegen vielen toch doorgaan totdat alles af was en perfect... Zelden heb ik zo'n toegewijd team gezien die het 'familie Schipper' gevoel uitdragen. Zeer nette montage, en terwijl een aantal zaken tegen vielen toch doorgaan totdat alles af was en perfect gesteld. Complimenten!

We zijn nu erg blij met onze nieuwe vouwwanden en zullen jullie aanbevelen !

Ems Treves

Mijn complimenten voor de leiding en werknemers van dit bedrijf.

Als je binnenkomt voel je je al dadelijk welkom dat blijft zo bij iedereen die je daar ontmoet.
De...
Mijn complimenten voor de leiding en werknemers van dit bedrijf.

De voorlichting is goed en afspraken worden altijd nagekomen.

Mijn verrassing was groot toen de ramen en schuifpui veel eerder werden geplaatst dan afgesproken.
De twee heren die kwamen waren weer vriendelijk en het was een genot ze te zien samenwerken.
Alles verliep soepel alles klopte en na twee dagen ben ik heel gelukkig met onze nieuwe ramen en schuifpui.
Toen alles klaar was, was het ook echt klaar alles was weer schoon geen zaagsel gruis of ander afval was te vinden.
Petje af.

Wat een mooi positief bedrijf! Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Zal jullie zeker altijd aanbevelen!

Hartelijk dank voor deze positieve en fijne ervaring.
Mijn dank,
Ems Treves

Marielle Dingemans

Onze ervaring met Schipper Ede is werkelijk perfect!
Deze mensen komen hun afspraken na, werken netjes en zorgvuldig en zijn erg vriendelijk!

Ik kan Schipper Ede zeker aanbevelen!!

Fam. Jansen

Een fantastisch klantvriendelijk bedrijf die ons huis zo mooi heeft opgeknapt! Met een nieuwe aluminium schuifpui en ramen met kunststof kozijnen tot aan de nok!

D Spies-Pascaud

Bij Schipper Ede kunststof kozijnen en een voordeur gekocht. Van uitzoeken, adviseren, meedenken tot aan plaatsing het geheel als een deskundig traject ervaren. Er wordt met zorgvuldigheid gewerkt... Bij Schipper Ede kunststof kozijnen en een voordeur gekocht. Van uitzoeken, adviseren, meedenken tot aan plaatsing het geheel als een deskundig traject ervaren. Er wordt met zorgvuldigheid gewerkt en ook de nazorg is fantastisch! Dit bedrijf kan ik van harte bij een ieder aanbevelen. Van de vele werklieden die wij in de afgelopen jaren over de vloer hebben gehad, is Schipper Ede het enige bedrijf dat heeft waargemaakt wat is belooft. Dank voor deze ervaring.

J van Lenthe

Prima product en klantbehandeling, van introductie tot uitzoeken en plaatsen.

Kwalitatief goede schuifpui. Prima service.

Heb kozijnen laten plaatsen in 2 slaapkamers. Was binnen 1 dag geplaatst zonder problemen. Had voor die tijd een
bezoekje gebracht aan de showroom waar ik uitleg kreeg over de mogelijkheden. Had 2 offertes laten komen en hoewel
het andere bedrijf een fractie goedkoper was heb ik voor Schipper gekozen. Het contact was gewoon prettig en de
uitstraling van de kozijnen pasten gewoon beter bij mijn woning.