de Gooyer

Een prima betrouwbaar en deskundig bedrijf, goede informatie vooraf in de showroom waar de heer van den Hurk alle tijd voor ons nam. Daarna de offerte en montage. Alles prima en volgens plan. De... Een prima betrouwbaar en deskundig bedrijf, goede informatie vooraf in de showroom waar de heer van den Hurk alle tijd voor ons nam. Daarna de offerte en montage. Alles prima en volgens plan. De profielen zijn superslank en de isolatie zoals beloofd. Ook extra wensen waren geen probleem.

Ad en Wilma de Jong

Fraaie showroom met actuele presentatie, ook in de trendkleuren zoals b.v. mat-zwart. Goed advies en begeleiding in offerte-, inmeet-en levering stadium. En vakkundige plaatsing van de schuifpui met... Fraaie showroom met actuele presentatie, ook in de trendkleuren zoals b.v. mat-zwart. Goed advies en begeleiding in offerte-, inmeet-en levering stadium. En vakkundige plaatsing van de schuifpui met een perfect eindresultaat.

Hw v Schaik

Wat een geweldig bedrijf.
Prachtige schuifpui voor een eerlijke prijs.
Ze werken keurig netjes en prima service.
Een echte aanraderšŸ‘

Marinus Verheij

We zijn in de showroom geweest en hebben keurig uitleg gekregen over welke pui precies bij ons paste, en is ter plekken een voorlopige prijs afgegeven voor alle duidelijkheid de maten van onze oude... We zijn in de showroom geweest en hebben keurig uitleg gekregen over welke pui precies bij ons paste, en is ter plekken een voorlopige prijs afgegeven voor alle duidelijkheid de maten van onze oude pui waren bekend., snel de offerte gekregen en na opdracht is de week daarop de medewerkers de definitieve maten wezen inmeten.
Op vrijdag 23 september is bij ons een prachtige schuipui geplaatst naar volle tevredenheid snel en correct, klantvriendelijk monteurs die keurig uitleg gaven over het geen ze zouden gaan uitvoeren. het zijn vaklui dat kan je zo zien. de oplevering was keurig.

P.P.de Lucht

Prima en zeer enthousiast bedrijf. Vanaf offertemoment, schouw en montage alleen maar zeer goede en betrokken medewerkers gezien.

Zeer prettige en deskundige advisering tijdens het keuzeproces, waarbij alles in de showroom ook gezien kon worden.
Installatie was perfect en zeer plezierig, met een uitstekend eindresultaat.

Jack Buddingh

Zeer mooie schuifpui in zwart aluminium. Vakkundig en snel geplaatst. Monteurs zijn klantgericht en corrigeren ook kleine foutjes door de klant gemaakt.

GJ. Klomp

Zeer goed bedrijf nette zaak goede uitleg van het produkt en goede afhandeling.

Fam de Lange

Onlangs is bij ons een aluminium schuifpui geplaatst door Schipper Ede waar we zeer tevreden over zijn! We hebben voor een zwart gemoffelde pui met tripple glas gekozen, dit geeft een mooie moderne... Onlangs is bij ons een aluminium schuifpui geplaatst door Schipper Ede waar we zeer tevreden over zijn! We hebben voor een zwart gemoffelde pui met tripple glas gekozen, dit geeft een mooie moderne staal look.
We zijn in het voor traject als bij het plaatsen van de pui heel goed geholpen. Schipper Ede levert een strakke pui met slanke stijlen tegen een scherp tarief. Het plaatsen ging zeer vakkundig en alles is netjes afgewerkt. De pui is 5,5 met breed en heeft een zeer goede isolatie waarde ook qua geluid. Het geeft een fantastische lichtinval in onze nieuwe uitbouw.

luuk de jager

Zelden heb ik zo'n toegewijd team gezien die het 'familie Schipper' gevoel uitdragen. Zeer nette montage, en terwijl een aantal zaken tegen vielen toch doorgaan totdat alles af was en perfect... Zelden heb ik zo'n toegewijd team gezien die het 'familie Schipper' gevoel uitdragen. Zeer nette montage, en terwijl een aantal zaken tegen vielen toch doorgaan totdat alles af was en perfect gesteld. Complimenten!

We zijn nu erg blij met onze nieuwe vouwwanden en zullen jullie aanbevelen !