M.Visser DTI bouw

Mooi product en de montage is uitstekend verlopen!! Het algehele beeld is professioneel en vakkundig.
Wij zijn er blij mee.
M.Visser

W. van Oostveen

Van toonzaal tot aan de plaatsing goed werk

Familie van Lenning

Wat een super en betrouwbaar bedrijf.
Wat een super en betrouwbaar bedrijf.
Komen hun afspraken na en lossen problemen op.overal gaat wel eens iets fout maar belangrijk is dat het goed word opgelost.vriendelijke monteurs en werken netjes en schoon en gaan naar huis als de klant tevreden is en denken graag met je mee.

Ronald en Jolanda Klunder

Wij zijn heel tevreden over Schipper - Ede. Er zijn goede afspraken gemaakt en deze worden nagekomen. Levering op het afgesproken moment. Viktor en Patrick zijn vakmensen en na de plaatsing laten ze... Wij zijn heel tevreden over Schipper - Ede. Er zijn goede afspraken gemaakt en deze worden nagekomen. Levering op het afgesproken moment. Viktor en Patrick zijn vakmensen en na de plaatsing laten ze alles netjes en schoon achter.
We zijn heel blij met de schuifpui!!

Mde Wolf-Molenaar

Aardig,kundig en heel netjes gewerkt.

Dj Visser

Gewoon super. Bij ontvangst in de showroom vriendelijk ontvangen. Binnen een half uur een passende offerte gekregen. Prima communicatie tussen offerte en levering. Plaatsingsdatum conform afspraak.... Gewoon super. Bij ontvangst in de showroom vriendelijk ontvangen. Binnen een half uur een passende offerte gekregen. Prima communicatie tussen offerte en levering. Plaatsingsdatum conform afspraak. Nette, vriendelijke en ervaren monteurs van Schipper zelf. Keurig werk geleverd en alles netjes achtergelaten. Ben zeer, zeer tevreden.

P.F.Lems, Nieuwerkerk a/d IJssel

Correct, klantgericht, hoge product-kwaliteit

Fam. Overgoor

Vanaf eerste begin prima ontvangen, gelijk goed gevoel bij!

Fam Sijmons

Top bedrijf !
Goede begeleiding vooraf, denken echt met met de klant.
En het plaatsen wordt echt door vakmannen gedaan ! Zo keurig en precies !
Echt een aanrader !

Sekreve

Na 20 jaar heeft Schipper Ede geen zin meer om ons te helpen

Reactie Schipper-Ede:

Geachte heer Sekreve
Wat vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren.
Al onze klanten zijn ons dierbaar zult u begrijpen, ook na 20 jaar.
Wij weten uit ervaring dat het herstel van...
Geachte heer Sekreve
Wat vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren.
Al onze klanten zijn ons dierbaar zult u begrijpen, ook na 20 jaar.
Wij weten uit ervaring dat het herstel van sommige werken wat meer uitvoeringstijd benodigd heeft.
Vanwege de grote drukte die wij ervaren kunnen we helaas voor de grotere herstelwerkzaamheden niet iedereen op korte termijn bedienen.
En juist hierom heeft het grote meerwaarde dat we samenwerken met andere partijen zoals schuifpui herstel bedrijven die gespecialiseerd zijn in het werken aan onder andere onze schuifpui.
Ik begreep dat er één van deze partijen is aangedragen als optie, maar als deze gegevens niet goed overgekomen zijn dan verstrekken we ze graag nog eens.
Met vriendelijke groet, team Schipper Ede.