Merel van der Kuur

Bedrijf waar velen van kunnen leren! Goede communicatie, vakkundige en gezellige monteurs (de kinderen hebben het er nog steeds over) en nu al super service. Monteur zag een krasje op een lat. De... Bedrijf waar velen van kunnen leren! Goede communicatie, vakkundige en gezellige monteurs (de kinderen hebben het er nog steeds over) en nu al super service. Monteur zag een krasje op een lat. De volgende dag is deze al vervangen! Kortom, blij met onze super mooie schuifpui! 🤩

Mark van Norden

Goed en vriendelijk contact. Vriendelijke monteurs. Supermooie schuifpui.

Peters

Waardeloos bedrijf een even waardeloos slot in mijn schuifdeur heeft het na 5 jaar op12 mei begeven kom voor service reparatie in juli op de wachtlijst dus je kan bij ons 2 maanden gewoon naar binnen

Reactie Schipper-Ede:

Vervelend dat u het zo ervaart.
Ook wij hebben alle begrip voor het feit dat u het euvel snel opgelost wilt zien.
Echter door de enorme drukte in de huidige markt en hierbij behorende...
Vervelend dat u het zo ervaart.
Echter door de enorme drukte in de huidige markt en hierbij behorende uitdagingen zoals personeel- en materiaaltekorten lopen de leverings-/ afhandelingstermijnen verder op dan voorheen het geval was. Juist hierom bieden wij alternatieve adressen van firma’s die bekend zijn met onze schuifpuien in de hoop dat zij eventueel eerder iets voor onze klanten kunnen betekenen.
Mocht u alsnog de wens hebben om uw schuifpui door Schipper Ede te laten repareren dan vernemen wij dat graag. Binnen de mogelijkheden van onze planning zullen wij dan met u een afspraak vastleggen.
Met vriendelijke groet team Schipper-Ede.

de Wit

Zeer prettig en betrouwbaar bedrijf, correcte prijzen en komen afspraken na.

Mike

Vakkundig en Betrouwbaar !
Vakkundig en Betrouwbaar !
Na enig speurwerk kwam ik bij Schipper terecht. Ik moet zeggen dat ik uiterst tevreden ben met het werk van het gehele bedrijf. Van het in ontvangst nemen van het order tot het plaatsen van de schuifpui. Monteurs zijn vakkindig en werken heel secuur. Top een dikke 10 !

Ronald

Na een bezoek aan de showroom hadden we al een goedgevoel en dat is na aanschaf van de pui helemaal waar gebleken. Ervaren en flexibele monteurs goede communicatie met kantoor en een prachtproduct.... Na een bezoek aan de showroom hadden we al een goedgevoel en dat is na aanschaf van de pui helemaal waar gebleken. Ervaren en flexibele monteurs goede communicatie met kantoor en een prachtproduct. De schuifpui zit er strak in en loopt zo vreselijk soepel. Wij zijn een soort voorbeeld huis geworden want meerdere buurtgenoten met verbouwplannen zijn al wezen kijken.

H nooteboom

In 2020 een schuifpui laten plaatsen. Vanaf begin tot einde goed geregeld, en wat een mooi product ???

Ik denk dat ik de verkeerde adviseur (van den Hurk) bij Schipper Ede heb getroffen. Een adviseur die absoluut niet flexibel is en geen enkele moeite wil doen voor mensen waarvan de opdracht geen... Ik denk dat ik de verkeerde adviseur (van den Hurk) bij Schipper Ede heb getroffen. Een adviseur die absoluut niet flexibel is en geen enkele moeite wil doen voor mensen waarvan de opdracht geen standaard werk blijkt te zijn. Niet naar andere oplossingen zoekt, terwijl hij misschien nog meer geld aan de opdracht had kan verdienen. Klantgerichtheid ver te zoeken bij deze meneer. Zou ik bedrijf aanbevelen dat is lastig, maar door deze meneer zeg ik Nee.

Reactie Schipper-Ede:

Geachte mevrouw Middendorp,
Vervelend om te vernemen dat u het contact en verloop van uw order omtrent de schuifpui op deze wijze ervaren heeft.
Wij trachten elke klant binnen onze...
Geachte mevrouw Middendorp,
Wij trachten elke klant binnen onze beschikbare tijd de juiste aandacht te geven om zo het werk tot een goed einde te kunnen brengen.
Hierom zijn we ook (kosteloos) vanuit onze firma te Ede afgereisd naar uw woning te Alphen aan den Rijn met een monteur.
Dit om door de monteur op locatie te laten beoordelen of wij uw werk goed en deugdelijk zouden kunnen uitvoeren.
Bij het inmeten is naar voren gekomen wat ook al tijdens ons onderhoud per telefoon en communicatie met foto’s besproken en aangegeven is. Uw werk voor ons als schuifpuien producent en plaatser is te ingrijpend. Voor de werkzaamheden welke hiermee gepaard gaan, zijn onze monteurs helaas niet opgeleid.
Om onze garantie te kunnen bieden en waarborgen hebben wij u hierom geadviseerd zelf een aannemer in te schakelen om de benodigde voorbereidende werkzaamheden uit te laten voeren.
Ons inzien berust het geheel op een misverstand waarbij wij wellicht inderdaad nog meer input hadden moeten vertonen om u bovenstaand te verduidelijken.
Wellicht dat we in de toekomst alsnog wat voor u mogen betekenen voor u.
Met vriendelijke groet, team Schipper-Ede.

Christiaan

Zeer tevreden particuliere klant

M.Visser DTI bouw

Mooi product en de montage is uitstekend verlopen!! Het algehele beeld is professioneel en vakkundig.
Wij zijn er blij mee.
M.Visser