de Vries

Wij hadden prachtige houten openslaande deuren naar onze binnenplaats, maar vanwege ruimte en isolatie gekozen voor een nieuwe PUI. Dennis Mol was communicatief heel sterk, drong eropaan toch naar... Wij hadden prachtige houten openslaande deuren naar onze binnenplaats, maar vanwege ruimte en isolatie gekozen voor een nieuwe PUI. Dennis Mol was communicatief heel sterk, drong eropaan toch naar de showroom te komen en kwam met een prima offerte. Ookal duurde het enkele maanden voordat het geplaatst werd we hebben nu een prachtige zwarte vierdelige pui, waardoor we nog steeds het idee van "openslaande" deuren hebben. De moderne zwarte puit van bijna 3 meter hoog in een huis uit 1905 is een enorme eyecatcher en we kijken uit naar de zomer!

Pieter

Een team van 4 van jullie vakmensen heeft op een zeer plezierige manier uitstekend vakwerk geleverd. Complimenten aan hen! Zeer veel dank. We zijn erg blij met de mooie zwarte aluminium schuifpuien... Een team van 4 van jullie vakmensen heeft op een zeer plezierige manier uitstekend vakwerk geleverd. Complimenten aan hen! Zeer veel dank. We zijn erg blij met de mooie zwarte aluminium schuifpuien en schuiframen.

Ben

Schipper-Ede heeft in februari 2023 drie nieuwe (aluminium) kozijnen geplaats in de benedenverdieping van onze woning te Odijk. Twee monteurs hadden daarvoor twee dagen nodig. Er was weinig overlast... Schipper-Ede heeft in februari 2023 drie nieuwe (aluminium) kozijnen geplaats in de benedenverdieping van onze woning te Odijk. Twee monteurs hadden daarvoor twee dagen nodig. Er was weinig overlast voor ons. De nieuwe kozijnen werden prima geinstalleerd en de oude kozijnen met het glas werden door het bedrijf afgevoerd. Zelf nog de grondverf op de afwerklatten met lak geschilderd en nu rest alleen het genieten van de nieuwe mooie kozijnen!

Steffen Smeenk

Het contact is plezierig verlopen en de order is precies op tijd geleverd. De plaatsing verliep zonder problemen en werd professioneel uitgevoerd.

danny

Duur en slechte kwaliteit slot pui

Reactie Schipper-Ede:

Beste Danny vd Moo
Beste Danny vd Moo
Wat vervelend te vernemen dat u het zelf zo ervaart en op deze manier geen positieve ervaring heeft met ons product. Uiteraard zouden wij dan ook graag met u in contact komen om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. In ons klantenbestand konden wij helaas niets terugvinden op de naam Danny vd Moo of op dannyvdmoo@gmail.com.
Zou u contact met ons op kunnen nemen? Of bijvoorbeeld uw adres gegevens kunnen toezenden zodat wij uw order gegevens kunnen terugvinden?
Dan weten wij zeker dat we tot een passende oplossing kunnen komen.
Mvg. Team Schipper-Ede

Lambert

De geleverde kozijnen vertonen (lucht)lekkages en grote koude bruggen. Verticale profielen zakken uit de kozijnen en leveren daarmee een enorme koudeval. Helaas was het bedrijf niet bereid dit... De geleverde kozijnen vertonen (lucht)lekkages en grote koude bruggen. Verticale profielen zakken uit de kozijnen en leveren daarmee een enorme koudeval. Helaas was het bedrijf niet bereid dit probleem te verhelpen.

Fam.van Gurp

Uitstekende ervaring

Marieke Sarink

Zeer professioneel en begaan. Ze werken keurig. Werken het super mooi af en laten alles spik en span achter. Bedankt, wij zijn erg blij!!,

123schuifpuien.nl

Snelle levering, goede kwaliteit!

Diana Boeve

De schuifpuien zijn netjes geplaatst door vakkundig en aardig personeel.
Ziet er keurig netjes uit.

Ik raad dit bedrijf aan omdat ze al hun afspraken ook na zijn gekomen. De schuifpuien zijn netjes geplaatst door vakkundig en aardig personeel.
Ziet er keurig netjes uit.

Ik raad dit bedrijf aan omdat ze al hun afspraken ook na zijn gekomen.
Mochten we ooit nog dingen gaan vernieuwen aan het huis zullen we ze zeker weer nemen.