Evert van Vliet

Other slot van onze schuifpui was defect geraakt. Er is een nieuw slot ingezet door een vakkundige monteur. Omdat het slot nog niet zo lang geleden vervangen was heeft Schipper dit keurig netjes... Other slot van onze schuifpui was defect geraakt. Er is een nieuw slot ingezet door een vakkundige monteur. Omdat het slot nog niet zo lang geleden vervangen was heeft Schipper dit keurig netjes afgehandeld.

Wim Wiegel

Uitstekend

H. Van Dijk

Zeer net bedrijf. Houden zich goed aan gemaakte afspraken, montage en afwerking keurig. Aardige en kundige vakmensen.

Ibrahim

Laatst handgreep besteld. Terug gestuurd , antwoord is product is beschadidg geen geld terug. Maarnin het algemeen ook een schuifdeur ook geen kwaliteit.

Reactie Schipper-Ede:

Geachte Ibrahim Arslan,
Jammer dat u het op deze wijze ervaart en weergeeft.
Alle in onze webshop te koop aangeboden producten worden zorgvuldig gecontroleerd op beschadigingen e.d....
Geachte Ibrahim Arslan,
Jammer dat u het op deze wijze ervaart en weergeeft.
Mede hierdoor durven wij met zekerheid te zeggen dat de door u retour gezonden handgreep, welke helaas vrij veel beschadigingen heeft opgelopen, niet op deze wijze onze firma verlaten heeft.
Wij vragen u dan ook begrip voor het feit dat de greep in deze staat helaas niet meer te koop kan worden aangeboden. U zou hem zelf op deze wijze tenslotte ook niet hebben geaccepteerd.
Dit is dan ook de reden van ons antwoord dat wij u helaas, voor de door u beschadigde handgreep, geen restitutie kunnen bieden.
MVG, Team Schipper Ede

Ilja

Heel fijn, goed vriendelijk contact, van de verkoop tot plaatsing en naservice

JWMJ van Bueren

Zeer tevreden,keurig,beleefd en net personeel dat met beleid ons kozijn heeft geplaatst,volgende keer weer Schipper-Ede

Joop Kooy

Alleen maar goede ervaringen: ontvangst, toelichting, prijs/kwaliteitverhouding, uitvoering, nazorg.

mevrouw W. Boomsma

Wij werden door Schipper Ede vanaf het begin heel goed geadviseerd welke schuifpui wij zouden moeten kiezen voor de breedte van 485 cm en nu is de 4-delige aluminium schuifpui door 2 zeer... Wij werden door Schipper Ede vanaf het begin heel goed geadviseerd welke schuifpui wij zouden moeten kiezen voor de breedte van 485 cm en nu is de 4-delige aluminium schuifpui door 2 zeer vakkundige monteurs tot volle tevredenheid geplaatst. Wij zijn er blij mee.

van der Leek

Zeer positief

P.H.Ladestein

De verkoop, advies, de offerte en de planning, en uiteindelijk de demontage oude pui en montage nieuwe schuifpui is zo goed gegaan. Faire prijs en uitmuntende uitvoering met een goede communicatie.... De verkoop, advies, de offerte en de planning, en uiteindelijk de demontage oude pui en montage nieuwe schuifpui is zo goed gegaan. Faire prijs en uitmuntende uitvoering met een goede communicatie. Het kan dus nog!! Bij Schipper Ede!