Paul Schulze, Hilversum

Helemaal perfect, van offerte tot uitvoering ! Echte vakmensen.

VVE Noorderplassen 1

Niet professioneel. Na een offerte heeft het bedrijf zich terug getrokken, nadat de VVE het bedrijf had gevraagd te leveren.
De door het bedrijf aangevoerde redenen waren allemaal bekend...
De door het bedrijf aangevoerde redenen waren allemaal bekend voordat de offerte werd gemaakt.

Reactie Schipper-Ede:

Geachte Otto Jap, (Vve Noorderplassen 1 te Almere)
Vervelend om zo uw reactie op onze afwijzing te moeten vernemen.
Als bedrijf leveren en monteren wij graag onze mooie producten waar wij...
Geachte Otto Jap, (Vve Noorderplassen 1 te Almere)
Vervelend om zo uw reactie op onze afwijzing te moeten vernemen.
Als bedrijf leveren en monteren wij graag onze mooie producten waar wij trots op zijn.
Het is daarbij altijd wel van belang dat de monteurs hun werkzaamheden in een voldoende veilige omgeving uit kunnen uitvoeren.
Binnen de door u opgegeven randvoorwaarden zien wij helaas geen mogelijkheden om de montage op een veilige en verantwoorde wijze te realiseren.
Wij vinden het jammer dat u onze keuze hierin slecht kan accepteren maar de veiligheid van onze monteurs staat bij ons voorop.
Dat u ook aanbiedingen van andere bedrijven heeft ontvangen die hierin een andere keuze maken zal voor ons geen reden zijn om onze medewerkers wel in een onveilige situatie te laten werken.
Mvg. Team Schipper-Ede.

Chuck Somma

Excellent

??

Personeel werkt goed, is op elkaar afgestemd. Pui ziet er goed uit. De twee witte strippen aan de onderzijde zijn helaas niet mooi tegen elkaar gemonteerd.

VVE centrum Rotterdam

Vanaf het eerste contact was er vertrouwen (basis van de opdrachtverlening) en dat is tot en met de plaatsing niet geschaad. Er zijn elf ambassadeurs van Schipper-Ede in Rotterdam bijgekomen.

Mathew, Majoor

Snelle plaatsing met hoge kwaliteit materiaal en goede service

Ron boots

Ze hebben bij mij een schuifpui geplaatst

Rob te Nijenhuis

In een woord: fantastisch

Evert van Vliet

Other slot van onze schuifpui was defect geraakt. Er is een nieuw slot ingezet door een vakkundige monteur. Omdat het slot nog niet zo lang geleden vervangen was heeft Schipper dit keurig netjes... Other slot van onze schuifpui was defect geraakt. Er is een nieuw slot ingezet door een vakkundige monteur. Omdat het slot nog niet zo lang geleden vervangen was heeft Schipper dit keurig netjes afgehandeld.

Wim Wiegel

Uitstekend