Teun

Professioneel, snel vriendelijk en vakkundig

Matthijs

Zeer professioneel, vriendelijk, klantgericht en we zijn erg blij met het resultaat. We bevelen Schildersbedrijf Gasseling zeker aan!

F.M. Haggenburg

Twee weken hard gewerkt aan de buitenkant van mijn huis. Samen met de timmerman houtrot probleem van de kozijnen aangepakt en prima schilderwerk geleverd! Binnen de tijd en binnen budget.

Wim

Zeer tevreden over het schilderwerk van schildersbedrijf gasseling alles ziet er weer top uit

Schildersbedrijf Gasseling

Jan, Ed en collega’s zijn top! Ze doen wat ze beloven en zijn echte vakmensen. Prettig in de omgang, binnen budget en binnen tijd. Blij dat we ze gevonden hebben.

Annette

We zijn erg tevreden met dit bedrijf en het eindresultaat Professioneel en betrouwbaar ze komen alle afspraken na. Het schilderwerk zoals wanden plafond echt super strak en ook de buiten gevels... We zijn erg tevreden met dit bedrijf en het eindresultaat Professioneel en betrouwbaar ze komen alle afspraken na. Het schilderwerk zoals wanden plafond echt super strak en ook de buiten gevels erg mooi gedaan! Vriendeljke nette medewerkers die goed met je meedenken en oplossingsgericht zijn. Kortom een absolute aanrader.

Tijmen

Wij zijn zeer tevreden met het behaalde resultaat! Zeker een aanrader

Sporthal de Opgang gemeente Hoorn

Professioneel goede prijs vriendelijke en nette werknemers.

Anja

Zeer tevreden, alles is gedaan zoals afgesproken, ik keek me ogen uit zo strak is mijn woonkamer gespoten, mijn volgende schilder klussen zal ik zeker weer bij Schilders bedrijf Gasseling... Zeer tevreden, alles is gedaan zoals afgesproken, ik keek me ogen uit zo strak is mijn woonkamer gespoten, mijn volgende schilder klussen zal ik zeker weer bij Schilders bedrijf Gasseling aankloppen! Ik zeg Top!!

Chantal

Erg tevreden met het eindresultaat van het spuit werk in huis; houten kozijnen, wanden en plafonds erg netjes en strak! Goed geholpen en geadviseerd bij het kiezen van de kleur. Zou de volgende... Erg tevreden met het eindresultaat van het spuit werk in huis; houten kozijnen, wanden en plafonds erg netjes en strak! Goed geholpen en geadviseerd bij het kiezen van de kleur. Zou de volgende keer zeker weer voor Schildersbedijf Gasseling kiezen!