Van Campen

Bij het bestellen van 6 onderdelen, maar 2 ontvangen. Er zat ook geen papier bij de verzending met info. Het bedrijf gecontacteerd en ze zouden de overige onderdelen opsturen. Dit verwacht ik...

Het aanbod is uitgebreid

Na het bestellen kreeg ik 2 mails. De laatste was een ‘aanpassing van de bestelling’. Dit terwijl er helemaal niks gewijzigd was en hetzelfde bedrag nog in rekening is gebracht. Beetje verwarrend.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Ik heb alles gevonden dat ik nodig had

Sjack Geven Graafmachineverhuur

Uitstekende service

Haiko Akkermans

Goede partij om spullen te kopen. De staaldraden met lus en losse staaldraden liggen niet bij Gamma in de schappen. Wel via de website.

Duidelijke website en goede afhandeling.

Piet had zich blijkbaar een beetje verSint. Stuurde per abuis perlon ipv staaldraad ginds.

+ Iets meer informatie over foto's ophangen aan staaldraden met magneetjes (los van de muisdraden). Voor zover nu bekend werken magneten niet op draad van dik 1,8mm en wel vanaf 2mm.
+ Anders uitvoeringen van gewichtjes en magneten (nu alleen muis).
+ Twisters ook doe het zelf op draad kunnen vastmaken. Draad en twisters dan los kopen.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Informatie over de magneetjes (min dikte draad 2mm). Wel handig bij staaldraden.

G. Fooy

Goed, Beschrijving van de producten was goed, afhandeling en levering alles volgens afspraak.

Duidelijk en levert volgt afspraak

Dekkers keukenmontage

Prima geregeld

Cornelis

Bestelling geplaatst en enkele dagen later bezorgd. Prima, zonder problemen.

Grote keuze en veel op voorraad. Snelle levering.

De spotjes vond ik wat lo rammelend in de verpakking zitten. Het is allemaal goed aangekomen, maar ik zou nog iets meer beschermend materiaal in het doosje erbij doen.

Ranchi Consultants

Zeer goede ervaring. gebruikersvriendelijk, correcte leveringen op tijd en gewenste kawliteit

Goede beschrijving van het product en levering zoals is toegezegd

Edward van Gent

Prima te woord gestaan.