8.3/10
8.5/10
8.5/10

Tilly

Spullen zijn handig en goed.Voordeel is dat je het hier per stuk kan bestellen.

Per stuk te bestellen

dennis dwinger

Uitstekend schilderij ophang systeem, handig online snoertjes en haakjes te bestellen. snelle service. sterk spul

produkt en service

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

betere site navigatie zou kunnen helpen sneller te kunnen bestellen

marjolijn

Duidelijke omschrijving van het product en systeem. Snelle levering zoals verwacht

Duidelijkheid over maatvoering van de haakjes

Peter

Alles goed geregeld

C.J.Kroon

Wij kennen het bedrijf Sisto niet, maar onze bestelling is keurig bezorgd.

Jan Jacobs

Ik maak reeds jaren (als particulier) gebruik van de ophangsystemen van Artiteq en ben blij dat ik een site heb gevonden van waaruit ik op een overzichtelijke manier de nodige items kan bestellen.

Ik was op zoek naar een ophangnippel om de nylon draden zelf te kunnen aanpassen ; ik had de hoop een beetje opgegeven om deze nippels terug te vinden, maar het is me toch gelukt.
Dus : goed zoekalgoritme in de webpagina.
En : postief dat de nippel nog apart kan worden verkregen ; dit biedt mij een enorme flexibiliteit.
Handige Chat-mogelijkheid.

Er wordt een vrij hoge (standaard?) kost aangerekend voor verzending naar Belgie. Een gratis verzending kan blijkbaar pas van 1000 Euro ? Dit bedrag is als particulier niet realistisch.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Daar moet ik nog eens over nadenken.

Rudi Verhoeven

De producten werden schadevrij geleverd. Er werd echter een leveringsdag opgegeven die niet klopte. Bovendien werd het pakje als "brievenpost" bestempeld, dat dus in de brievenbus zou gedeponeerd...

Website is zeer duidelijk en makkelijk en men verkoopt accessoires van het systeem die op andere sites niet te vinden zijn.

Vandaag de dag zijn er al heel wat firma's die gratis verzending aanbieden vanaf 25 euro bv. Meer dan 10 euro rekenen voor een pakje van 1 kg is buitensporig en zo gaat men zich op termijn uit de markt prijzen. Wanneer men zich vastpint op een bepaalde leveringsdag, moet deze ook gerespecteerd worden. Anders kan men beter een termijn aangeven waarbinnen de levering zal plaatsvinden.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bestelling is 28-1 geplaatst en de volgende dag 29-1 conform onze voorwaarden afgeleverd via DHL in België. Bestelling betreft ophangrailsen van 200 cm en deze worden door ons nooit als brievenbuspost verstuurd.

Segers

Nette levering binnen aangegeven tijdsbestek

Onno

Makkelijke bestel site en snelle verzending. Helaas heeft DHL mijn bestelling dubbel gevouwen, dat vonden ze blijkbaar praktischer. Na contact met de webshop is er heel snel gereageerd en is alles...

Snelle reactie van klantenservice

Ga op zoek naar een andere bezorgdienst dan DHL, wederom slechte ervaringen hiermee gehad.

E. Hamstra

Super nette site! Alles snel te vinden en makkelijk in bestellen! Echt top

Alles is makkelijk te vinden en te bestellen. Mooi duidelijk en geen gedoe