8.2/10

Karl Meerbergen

Het product is zeer goed. De levering met GLS is niet zo klantvriendelijk. Ik heb GLS hierover ingelicht. Het zou beter zijn mochten de goederen kunnen geleverd worden in een parcelshop, en zeker... Het product is zeer goed. De levering met GLS is niet zo klantvriendelijk. Ik heb GLS hierover ingelicht. Het zou beter zijn mochten de goederen kunnen geleverd worden in een parcelshop, en zeker niet buiten op straat re droppen.

Goed en degelijk ophangsysteem, veel keuzemogelijkheden in systemen

Levering via GLS

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Ik heb alle informatie gevonden die ik zocht.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas een score van 6 ontvangen dankzij de "service" van GLS. Ondanks deze slechte service toch fijn dat u ons als bedrijf aanbeveelt.

Ignace Jacobs

overzichtelijk

bestelling gratis vanaf 50 euro ! de zelfde bestelling boven de 100 euro ,terug verzending kosten?? leg dat eens uit?

?

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw beoordeling. Alle bestellingen die u zelf online bij ons heeft geplaatst vanaf EUR 50,00 incl. 21% BTW zijn geen verzendkosten aan u doorberekend. Wij leveren vanaf EUR 50,00 incl.... Bedankt voor uw beoordeling. Alle bestellingen die u zelf online bij ons heeft geplaatst vanaf EUR 50,00 incl. 21% BTW zijn geen verzendkosten aan u doorberekend. Wij leveren vanaf EUR 50,00 incl. 21% BTW gratis zowel in Nederland en in België.

AG Beverdam

Geen contact gehad, alles via de website.

mooi systeem

Mooi systeem, maar mistte echt een handleiding IN de verpakking. Moest eerst via you tube een filmpje opzoeken, hoe je het systeem moest ophangen.
Ik wist ook niet precies hoe ik de 2mm...
Ik wist ook niet precies hoe ik de 2mm koorden moest bevestigen.

duidelijke handleiding

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Alle ophangrailsen die wij via de webshop aanbieden zijn voorzien van een montagefilmpje en een handige pdf montagehandleiding die gratis gedownload kan worden. Deze informatie wordt duidelijk vermeld bij elk product van ons.

Peter van der Velden

Snelle en volledige levering.

Snelle levering en veilige verpakking.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Hoe je de veigheidshaak gebruikt.

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling.
De stang wordt met de meegeleverde beveiligingsblokje aan de Classic rail plus bevestigd en het blokkeringsbusje wordt onder de klemhaak geplaatst middels inbussleutel.
Zo kan de stang niet uit de rails gehaald worden en het schilderij niet vanaf de onderkant uit de stang getrokken worden.

Gertjan Jansen

Topper

Past goed en makkelijk te gebruiken

Koekje bij de koffie

Bart Emonds

Top!

duidelijke website. Eenvoudig bestelproces

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Dank voor uw beoordeling. Dit kunnen wij zeer waarderen.

Menno Schouten

Goed geleverd en makkelijk op te hangen

goede levering en makkelijk te monteren

het makkelijker maken om het systeem erop te klikken

Martin Molenaar

Prima product, snelle levering

goede haak, makkelijk te installeren

afmeting is net iets anders dan (van hetzefde merk ?) jaren geleden aangeschaft. die oude paste beter

Marga Croes

De bestelling werd snel geregeld. De ophangdraden weken af (korter) dan ik had besteld. Ik kreeg onmiddellijk nieuwe draden per post.

Snel geleverd, duidelijke info, veel keus

Ik kreeg geen verzendinformatie via de mail (was wel aangegeven)..

Max Delmaar

Goeie website

Losse materialen niet makkelijk te vinden

Verlichting

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw beoordeling. Railsen met verlichting staat onder de categorie ophangrails Combi Rail Pro light LED.... Bedankt voor uw beoordeling. Railsen met verlichting staat onder de categorie ophangrails Combi Rail Pro light LED.