8.2/10

Edgard Van Hecke

Op zich is met de levering van het railsysteem alles in orde. De bestelling werd blijkbaar snel afgegeven aan GLS voor levering binnen de 48 uur; alleen heeft het dan 4 dagen geduurd vooraleer ik... Op zich is met de levering van het railsysteem alles in orde. De bestelling werd blijkbaar snel afgegeven aan GLS voor levering binnen de 48 uur; alleen heeft het dan 4 dagen geduurd vooraleer ik mijn bestelling had.

Mooi discreet schilderij ophangsysteem. Makkelijk te installeren.

Zoek snel een andere leverancier want GLS is een ramp.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

alles gevonden dat ik nodig had.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Een bestelling die op vrijdagavond geplaatst wordt, zal de daaropvolgende maandag onmiddellijk verwerkt worden en op dinsdag via GLS verzonden worden. Hierdoor kan de totale levertijd inderdaad... Een bestelling die op vrijdagavond geplaatst wordt, zal de daaropvolgende maandag onmiddellijk verwerkt worden en op dinsdag via GLS verzonden worden. Hierdoor kan de totale levertijd inderdaad oplopen tot vier dagen.

M. Barg

Schilderij ophangsysteem voor tussenwanden besteld

Veel verschillende ophang systemen op de website en makkelijk te bestellen.

Er moet wel geinvesteerd worden in verzend materiaal. Haken en kunstof ophang haken kwamen in een te kleine open doos met excuus briefje van NL-post. De plastic wandhaken kwamen los in een bubbel... Er moet wel geinvesteerd worden in verzend materiaal. Haken en kunstof ophang haken kwamen in een te kleine open doos met excuus briefje van NL-post. De plastic wandhaken kwamen los in een bubbel envelop gewoon in de brievenbus, waar ik direct op stond bij binenkomst. Hopelijk zijn ze allemaal nog heel.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Wat ik zocht heb ik gevonden. Dus hier kan ik geen antwoord op geven.

Dick

Vlotte levering, alles compleet en naar verwachting

Service

Mbt

nvt

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Dank voor uw zeer positieve beoordeling.

Ass.kantoor Janneke de Jong-van Steenbergen

De ervaring met het bedrijf is goed.

alle artikelen zijn los te bestellen.

sommige producten zijn in de winkels goedkoper.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

of ik het product ook kon ophalen.

Raymond Walker

Duidelijk en volgens jullie computer verzonden.

duidelijke website

Jullie computer bepaalt al na een paar minuten dat de zending is verstuurd. En vervolgens duurt het 4 dagen voordat post.nl het pakketje in de brievenbus doet.

de werkelijke verzending

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Orders die op werkdagen voor 13.00 uur worden geplaatst en betaald worden dezelfde dag verstuurd. Uw order is dezelfde dag via de postnl.nl als brievenbuspost... Bedankt voor uw positieve beoordeling. Orders die op werkdagen voor 13.00 uur worden geplaatst en betaald worden dezelfde dag verstuurd. Uw order is dezelfde dag via de postnl.nl als brievenbuspost verstuurd. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgingssnelheid van de postnl.

Sander Tassaert

Bedrijf ok, transport/levering niet ok

transport, voor 11u besteld dag erna geleverd. Ik heb op maandag besteld om 9u en pas geleverd op donderdag

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling.
De bezorging die via GLS gaat, heeft aangegeven dat zij het pakker niet goed hebben gesorteerd waardoor ze het hebben gerelabeled. Vervolgens was er onvoldoende ruimte waardoor ze uw pakket in bewaring hebben opgeslagen en helaas 4 werkdagen later bij u hebben bezorgd.

Marjolijn H.

Top!

Uitstekende producten, communicatie en leveringssnelheid, top!

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling. Dit kunnen wij zeer waarderen.

Johan van Wyngaerden

Overzichtelijke website

Sommige producten die niet meer leverbaar zijn staan nog op de website.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het verbeterpunt wordt meegenomen in een volgend intern overleg.

jan vanhulle

Perfect verlopen

snelheid

ik vond alles

michiel w

Prima prijs / kwaliteit verhouding en orompte levering

Snelle lefering

Verzenddatum

Afleverdatum cq verzenddatum

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zullen uw tip/verbeterpunt zeker meenemen in een volgend intern overleg.