8.2/10

Toine Wagemakers

Ik heb het product nog niet

Weet ik nog niet

Betere contacten waar de levering blijft

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Het goed kunnen volgen of waar het momenteel is

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Tussen kerst en nieuwjaar hebben wij bij alle artikelen de levertijd aangepast met de informatie "levering vanaf 2-1-2023". Uw bestelling is 2-1-2023 direct in behandeling genomen en zal... Tussen kerst en nieuwjaar hebben wij bij alle artikelen de levertijd aangepast met de informatie "levering vanaf 2-1-2023". Uw bestelling is 2-1-2023 direct in behandeling genomen en zal op basis van de op dit moment bekende gegevens op woensdag 4 januari 2023 tussen 13:30 en 16:30 bij u bezorgd worden.

Paul Leder

Perfect! Goed geholpen, vriendelijke klantenservice, voordelig extra onderdelen kunnen bestellen

Duidelijke info

Lastig terug te vinden wat extra besteld kan worden en wat de complete inhoud daarvan is

Extra bevestigings sets

Carel Kral

Droevig, gesteld dat het per post verstuurd is, maar er is nog steeds niets 5 dagen later

Telefonisch bereikbaar

Als je volgende dag leveren beloofd, stuur dan niet per brievenpost

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Waarom het met 48 uur service verstuurd wordt (rond kerst) terwijl 24 uur beloofd wordt

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is de volgende dag gratis via brievenbuspost verstuurd. Het pakket zal nu waarschijnlijk 2x bij u worden bezorgd aangezien wij het nogmaals via GLS hebben... Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is de volgende dag gratis via brievenbuspost verstuurd. Het pakket zal nu waarschijnlijk 2x bij u worden bezorgd aangezien wij het nogmaals via GLS hebben verstuurd. Excuus voor het ongemak.
Voor de volledigheid willen wij toch een kanttekening maken. Het is algemeen bekend dat rondom de feestdagen het altijd een extra drukke periode is waardoor de kans op vertraging groter is en de bestelling iets later bezorgd kan worden dan wat wij aangeven op de website.

Peter Pieters

Duidelijk

Alles kunnen vinden

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling op ons bedrijf.

L. Brederveld

Prima beschrijving van de diverse producten

Om één of andere reden heb ik geen email confirmatie van de order noch van de verzending ontvangen. Dat vind ik erg jammer.

niets gemist

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw beoordeling. Wellicht is de mail in de spambox terecht gekomen. Is dit uw eigen emailadres of heeft u dit emailadres speciaal aangemaakt voor deze bestelling bij Sistoshops.nl? Alle... Bedankt voor uw beoordeling. Wellicht is de mail in de spambox terecht gekomen. Is dit uw eigen emailadres of heeft u dit emailadres speciaal aangemaakt voor deze bestelling bij Sistoshops.nl? Alle bestellingen worden namelijk altijd via de mail bevestigd door ons.

F.

Mailcontact over een afwijkende maat aluminium lijsten ging snel en professioneel.

Razendsnel mailcontact.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Daphne

Mijn vraag werd prima beantwoord, zodat ik het juiste artikel kon bestellen (bevestigingsmateriaal voor mijn click rail systeem). Heel gemakkelijk te installeren en in gebruik.

Goede service, prachtig systeem!

Nee

N.v.t.

Jorik Korenromp

Goed!

Eigenlijk geen

Jan Janssens

Scherpe prijzen

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Evert Dekker

Snel geleverd / prima verpakt / goed product