Ja.

Beschrijf hier uw ervaring

zeer prettig en voor zover ik kan beoordelen deskundig.
er werd niet op de klok gekeken.

Jansen-van Soest

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

ontwerper heeft goed geluisterd en meegedacht. Tijdens de brainstormsessie is het ontwerp 'geboren'. Daarnaast heeft de ontwerper ook tips meegegeven over de beplanting, bestrating en potten. Dit alles binnen een realistisch budget. We kunnen aan de slag!

Fam. Kimmel

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

De ontwerper heeft goed geluisterd naar wat wij graag wilde. Daarnaast kwam hij zelf met leuke ideeën en hebben we een mooi tuinontwerp gekregen.

Ja, we zijn goed op weg geholpen met ons ontwerp

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn goed geholpen met een frisse invalshoek op onze voortuin. Ook uitvoerig overleg gehad over de planten die we konden kiezen en hoe we die zouden moeten aanplanten.

Jacobs A

Wij zijn ruim tevreden over het tuinadvies

Beschrijf hier uw ervaring

De meeste van onze wensen zijn verwerkt, de adviseur had ruim voldoende kennis van zaken en toonde voldoende mogelijkheden en de verstrekte informatie was duidelijk en toepasbaar voor ons.

Piet Feron

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn beiden heel enthousiast over het ontwerp! Duidelijke uitleg waarom, hoe en wat!

José van der Ven

Ja zeker, we hadden heel iets anders in gedachten maar kunnen ons hier zeker in vinden.
Werk in de winkel!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig gesprek! Gilbert had ook alle tijd.

Absoluut

Beschrijf hier uw ervaring

Er is goed geluisterd naar onze wensen. Uiteindelijke schets is voor ons mooi uitgangspunt om de tuin verder aan te leggen. Ook goede ideeen gekregen voor invulling borders en omgaan met schuine kavel.

Ada Maclean

Ja, ik ben zeer tevreden over het tuinadvies. Het was een ontspannen uur. En er kwamen genoeg mogelijkheden aan bod. Het is een mooi ontwerp geworden. Ben er blij mee!

Beschrijf hier uw ervaring

Er zijn zelfs nog een aantal nieuwe tips bij gekomen. Zeer verrassend kan ik zeggen.

Nicole hwelien

Heel prettig en inspirerend

Beschrijf hier uw ervaring

Prima advies, ik ga deze schets gebruiken voor mijn tuin. Goede ideeën waar ikzelf niet opgekomen was