Piet Feron

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn beiden heel enthousiast over het ontwerp! Duidelijke uitleg waarom, hoe en wat!

José van der Ven

Ja zeker, we hadden heel iets anders in gedachten maar kunnen ons hier zeker in vinden.
Werk in de winkel!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig gesprek! Gilbert had ook alle tijd.

Absoluut

Beschrijf hier uw ervaring

Er is goed geluisterd naar onze wensen. Uiteindelijke schets is voor ons mooi uitgangspunt om de tuin verder aan te leggen. Ook goede ideeen gekregen voor invulling borders en omgaan met schuine kavel.

Ada Maclean

Ja, ik ben zeer tevreden over het tuinadvies. Het was een ontspannen uur. En er kwamen genoeg mogelijkheden aan bod. Het is een mooi ontwerp geworden. Ben er blij mee!

Beschrijf hier uw ervaring

Er zijn zelfs nog een aantal nieuwe tips bij gekomen. Zeer verrassend kan ik zeggen.

Nicole hwelien

Heel prettig en inspirerend

Beschrijf hier uw ervaring

Prima advies, ik ga deze schets gebruiken voor mijn tuin. Goede ideeën waar ikzelf niet opgekomen was

Jan Doppenberg

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Helder en duidelijk advies,goed ontwerp
we gaan gelijk aan de slag

Peter van Gijzel

Positief, rustig en met aandacht voor onze wensen.

Beschrijf hier uw ervaring

Door de voor ons nieuwe invalshoek kijken we nu anders tegen onze tuin aan. Het heeft zeker geholpen om een goed plan voor onze tuin te bedenken. Het is nog niet af, maar we komen er zeker uit.

Wij hebben op afspraak in Appeltern bij Gilbert de Jong een schets laten maken voor onze lange smalle stadstuin. Al onze tuinwensen zijn verwerkt in een schets ter plekke. Wij hebben op basis van...

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn nu op zoek naar een hovenier, die de tekening kan omzetten in echte tuin. We zien al helemaal voor ons, hoe we in de zomer lekker met een wijntje van het buitenleven gaan genieten in onze eigen tuin!

Bart en Sandra

Vooral heel leerrijk. We hadden ons goed voorbereid, heel wat tuinen vooraf bekeken en ook de functies benoemd die de tui voor ons heeft. Gilbert heeft in het begin vooral heel goed geluisterd en...

Beschrijf hier uw ervaring

Het ontwerp is nog niet helemaal af, maar de grote lijnen liggen er en die komen er zeker in.

Als prettig, verhelderd en duidelijk. Zeker een aanrader als je vastloopt met je tuinontwerp.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij gaan de tuinschets grotendeels gebruiken voor onze tuin.