Marianne

Ik ben zeer tevreden over het gegeven tuinadvies.

Beschrijf hier uw ervaring

Al mijn wensen zijn verwerkt. De ontwerper is zeer ervaren en heeft ontzettend veel kennis in huis. Ik heb genoeg informatie gekregen. Ik kreeg nieuwe inzichten over hoe ik mijn tuin het beste kon... Al mijn wensen zijn verwerkt. De ontwerper is zeer ervaren en heeft ontzettend veel kennis in huis. Ik heb genoeg informatie gekregen. Ik kreeg nieuwe inzichten over hoe ik mijn tuin het beste kon inrichten.

Jan-Willem

We zijn zeer tevreden over het ontvangen tuinadvies.

Beschrijf hier uw ervaring

Gilbert luisterde erg goed en wist onze wensen in een handomdraai te vertalen naar een erg mooi ontwerp dat ons nu helpt als startpunt voor de vernieuwing van onze tuin.

Ton en Mia Visser

Ja, zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Na een bezoek aan de Tuinen van Appeltern werd door Gilbert de Jong, van Groen Concept, onze wensen mbt een nieuw aan te leggen tuin speels omgezet in een bruikbare schets. Deze schets werd in het... Na een bezoek aan de Tuinen van Appeltern werd door Gilbert de Jong, van Groen Concept, onze wensen mbt een nieuw aan te leggen tuin speels omgezet in een bruikbare schets. Deze schets werd in het vervolgtrajekt zeer vakkundig en creatief vertaald naar een tuinplan en plantenlijst in oa een 3D presentatie. Het gehele tuinontwerp werd vervolgens aangeleverd in 2 mooie werkbare plannen in een geplastificeerd A3 formaat. Erg mooi ! Het was een heel prettig contact waarbij we diverse keren feedback konden geven. We zijn zeer tevreden over het resultaat en de snelheid van leveren.
We kunnen nu goed onderbouwd op zoek naar een hoverniersbedrijf voor de realisatie van de tuin.

Thijs

JA

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden over het advies wat we van Gilbert de Jong hebben gekregen. We hadden zelf enkele ideeën over onze nieuwe tuin, maar waren hier nog niet tevreden over. Gilbert heeft rekening... Wij zijn zeer tevreden over het advies wat we van Gilbert de Jong hebben gekregen. We hadden zelf enkele ideeën over onze nieuwe tuin, maar waren hier nog niet tevreden over. Gilbert heeft rekening gehouden met onze wensen en tegelijkertijd toch ook volledig nieuw (en beter) ontwerp gemaakt. Daarnaast hebben wij hem nadat hij het ontwerp voor ons gemaakt had ook nog benaderd voor wat extra adviezen t.a.v. beplanting, die hij ook snel en goed heeft gegeven.
Inmiddels hebben we onze tuin gerealiseerd en we zijn er dolblij mee!

Anonietje

Remmerswaal

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geanticipeerd op onze vragen/verhalen

Heel tevreden over het tuin advies

Beschrijf hier uw ervaring

Aan al onze wensen is gedacht. We hebben een heel leuk ontwerp gekregen. We gaan het ontwerp nog wel iets aanpassen, maar we zijn heel tevreden over de schets die gemaakt is. We hebben de service... Aan al onze wensen is gedacht. We hebben een heel leuk ontwerp gekregen. We gaan het ontwerp nog wel iets aanpassen, maar we zijn heel tevreden over de schets die gemaakt is. We hebben de service warm aanbevolen bij vrienden en familie.

J.Roelofs

Niet verkeerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Niet verkeerd maar matige nieuwe ideeën.

Beschrijf hier uw ervaring

We kregen goed advies. We leerden anders naar de tuin te kijken, d.m.v. zichtlijnen en het verplaatsen van een terras. Een positieve ervaring. Eigenlijk waren we binnen 30 minuten al klaar, laatste... We kregen goed advies. We leerden anders naar de tuin te kijken, d.m.v. zichtlijnen en het verplaatsen van een terras. Een positieve ervaring. Eigenlijk waren we binnen 30 minuten al klaar, laatste half uur nog even de puntjes op de i gezet.

Van Dun

Beschrijf hier uw ervaring

Ontwerper vond het lastig om een goed ontwerp te maken. Misschien prima ontwerper voor stadstuintjes maar geen inspirerende bron voor de aanleg van een landschapstuin.

Reactie Schetsservice.nl:

Klant kwam met een niet kloppende plattegrond van de bestaande situatie en een uitgesproken wens om een ´Stijn Cornilly stijl´ tuin. Inderdaad lastig om in een uur tijd deze stijl te kopiëren en te... Klant kwam met een niet kloppende plattegrond van de bestaande situatie en een uitgesproken wens om een ´Stijn Cornilly stijl´ tuin. Inderdaad lastig om in een uur tijd deze stijl te kopiëren en te integreren. Met meer tijd, een betere ondergrond en een nadere uitwerking van de schets komt het goed!