ludo arkema

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen zijn prima verwerkt, leuke ideeën, die we zelf niet hadden verzonnen. Mooi schetsontwerp waar we zeker iets mee kunnen

Ja, zeker. Een frisse blik doet wonderen!

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, het is een heel bruikbaar ontwerp.

J. Vos

Zeker

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig contact- genoeg ideeën aan de hand gedaan- Veel vakkennis

H.Berkhout

Ik ben tevreden over het advies

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb voldoende advies gekregen

Ja, heel erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Er is goed naar mijn wensen geluisterd. Een paar van mijn ideeen kregen bijvoorbeeld een net iets andere draai. Na afloop ging ik vol enthousiasme naar huis met de overtuiging dat ik weer van... Er is goed naar mijn wensen geluisterd. Een paar van mijn ideeen kregen bijvoorbeeld een net iets andere draai. Na afloop ging ik vol enthousiasme naar huis met de overtuiging dat ik weer van mijn tuin zou kunnen gaan genieten.

Marja Hofsteden en Gerard Bosman

Zeer!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden over zowel het resultaat als het proces om tot een schetsontwerp te komen. Wij hadden ons goed voorbereid en voelen ons zeer gehoord met waar nodig nieuwe suggesties en... Wij zijn zeer tevreden over zowel het resultaat als het proces om tot een schetsontwerp te komen. Wij hadden ons goed voorbereid en voelen ons zeer gehoord met waar nodig nieuwe suggesties en denkbeelden. Ook als wij iets niet wilden was dat geen punt en werd het ontwerp aangepast. Erg prettig allemaal.

Fam van Haren

Wij zijn zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen goed verwerkt en Gilbert was zeer deskundig en creatief, hierdoor zijn onze wensen goed opgenomen in het tuinplan.

Fam. van Daal

Jawel echter jammer dat er niet een schets vanuit een computer meegegeven kan worden.

Beschrijf hier uw ervaring

Ontwerper was zeer correct en heeft zijn idee goed overgebracht. Heeft ons inziens een goed beeld van onze situatie omdat wij de stukken hadden meegebracht van onze woning incl. foto's

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen zijn verwerkt, orgineel idee zelf niet opgekomen,

Heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hadden geen idee hoe wij onze grote tuin moeten gaan inrichten met alle beperkingen van het terrein. Wij zijn zeer tevreden met de voorgestelde oplossing, voor ons had het echt de meerwaarde.