Fam. Vlug

Zeer tevreden. Met de schets kunnen wij zelf verder met het maken van een werkplan. Het resultaat overtreft onze verwachting. We hadden het design niet zelf kunnen bedenken.

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben voldoende informatie gekregen. Gilbert de Jong heeft goed geluisterd naar onze wensen en dat voortreffelijk vertaald naar een design. Het was een prettig en duidelijk gesprek

Prima advies

Beschrijf hier uw ervaring

voldoende info gekregen om thuis advies aan te passen.

Den Hengst

Helemaal tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Het was een inspirerende ervaring . Onze wensen zijn prima in de schets verwerkt.

Den Hengst

Samen met Gilbert een nieuw ontwerp van je tuin maken was een inspirerende ervaring. Je wensen worden direct in de schets verwerkt. Helemaal tevreden !

fam linders

Super

Beschrijf hier uw ervaring

hij heeft goed geluisterd naar ons, en oze wensen keurig op papier gezet.

Frans Marijnissen

Ja zeker erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Zijn bij Gilbert de Jong geweest. Had snel door wat we willen en maakte een duidelijke schets.
Hebben nu een echte tekening laten maken

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Na het zien van de plattegrond van onze tuin in de huidige situatie en onze tuinwensen, heeft Gilbert ons een aantal adviezen/ideeën gegeven, die we zelf nooit hadden kunnen bedenken maar ons wel meteen enthousiast maakten. Bijzonder dat iemand in zo korte tijd (binnen een uur) precies aanvoelt wat je met je tuin wilt!

ludo arkema

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen zijn prima verwerkt, leuke ideeën, die we zelf niet hadden verzonnen. Mooi schetsontwerp waar we zeker iets mee kunnen

Ja, zeker. Een frisse blik doet wonderen!

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, het is een heel bruikbaar ontwerp.

J. Vos

Zeker

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig contact- genoeg ideeën aan de hand gedaan- Veel vakkennis