Sanne

Ja absoluut

Beschrijf hier uw ervaring

Dat er in zo'n korte tijd een compleet ontwerp op tafel ligt aan de hand van onze wensen vond ik indrukwekkend, we zijn er erg blij mee.

We zijn zeer tevreden over het advies en de informatie die we kregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Het was een zeer leerrijk bezoek. Dhr. De jong bezorgde ons een vernieuwende en frisse kijk op de mogelijkheden, rekening houdend met onze wensen. Voldoende aandacht aan schaduw/zonkant, symmetrie,... Het was een zeer leerrijk bezoek. Dhr. De jong bezorgde ons een vernieuwende en frisse kijk op de mogelijkheden, rekening houdend met onze wensen. Voldoende aandacht aan schaduw/zonkant, symmetrie, tuingevoel. De schets werd aangevuld met de correcte benaming van de planten, en opties voor verlichting. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan.

Ja, wij zijn tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, wij hebben voor nu voldoende informatie

Ja, zeer tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Buitengewoon snel en vakkundig advies. We hebben het als erg prettig ervaren.

Henrieke Markesteijn

Ja wij zijn erg tevreden. We waren door een paar dingen verrast. Hadden we zelf niet opgekomen

Beschrijf hier uw ervaring

Hij dacht ook aan dingen waar we zelf niet aan hadden gedacht. Kwam met slimme oplossingen.

Het tuinadvies was op zich goed gegeven, door iemand met heel veel kennis van zaken.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze vraag was een boerderijtuin aan te leggen met vooral Zeeuwse, natuurlijke planten. We wilden vooraan een hoogstamboomgaard aanleggen en rond de bestaande plas (wal of moeras), waar reeds... Onze vraag was een boerderijtuin aan te leggen met vooral Zeeuwse, natuurlijke planten. We wilden vooraan een hoogstamboomgaard aanleggen en rond de bestaande plas (wal of moeras), waar reeds knotwilgen en gunnera aanwezig zijn, verder te werken met bladvormen en een klein terras. De tekening die wij meekregen was wel goed (een klein terrasje aan de oever van de plas), het idee met golvende hagen te werken ook O.K. Dit hadden we zelf echter al op papier gezet. Onze hoofdvraag is onbeantwoord gebleven : een landelijke boerderij voortuin met hoogstambomen , omhaagd ,en met de natuurlijke plas als blikvanger. Het was het eind van de dag (16 u -17u). De dame net voor ons was nog in gesprek om 17 u10. Dus eigenlijk was de tijd te beperkt om nog verder in te gaan op wat we eigenlijk wilden. We hebben nu wel een tekening met een strak getekend perk , in de hoeken wel heel mooi met de haagwallen. Het was dus een beetje een ontgoocheling op dit vlak. Hoewel we de kwaliteiten van Gilbert zeker hoog achten ! Toch duur vinden we, gezien we de meeste ideeën zelf al hadden en dit voor 45 minuten service...

Jazeker, heel tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Voelt de juiste richting aan. Al vrij snel kwamen we tot (gezamenlijke) ideeën en daarna de schets.

Fam. Holleman

Ja heel tevreden. Dat wilde wij nog laten weten. Wij hebben nu een mooie schets. Daar gaan wij mee aan de slag. Heel erg bedankt!
Fam. Holleman

Beschrijf hier uw ervaring

Ja . Onze wensen zijn goed verwerkt . Gilbert de Jong had goede ideeën.

Fam. Vlug

Zeer tevreden. Met de schets kunnen wij zelf verder met het maken van een werkplan. Het resultaat overtreft onze verwachting. We hadden het design niet zelf kunnen bedenken.

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben voldoende informatie gekregen. Gilbert de Jong heeft goed geluisterd naar onze wensen en dat voortreffelijk vertaald naar een design. Het was een prettig en duidelijk gesprek

Prima advies

Beschrijf hier uw ervaring

voldoende info gekregen om thuis advies aan te passen.