Ben tevreden !

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben een mooi ontwerp waarmee we aan de slag kunnen

Gerard van Hooff

Ja, we kregen een duidelijke uitleg en snappen nu wat we verkeerd aan pakte, we hebben een hoop geleerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Alleen bleek dat ik met het overzetten van de tekening van A4 naar A3 geen rekening heb gehouden met het op schaal uit zetten, waardoor de tekening niet meer klopte en we helaas het tekenplan niet... Alleen bleek dat ik met het overzetten van de tekening van A4 naar A3 geen rekening heb gehouden met het op schaal uit zetten, waardoor de tekening niet meer klopte en we helaas het tekenplan niet kunnen uitvoeren.
Hopelijk kom ik er zelf uit met de gekregen uitleg van zichtlijnen enz.

Erica

Ja, zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ik liep vast in mijn eigen ontwerp.
Met schetsservice kom ik verder.

We zijn zeer tevreden over de schets die voor onze nieuwe tuin gemaakt is.

Beschrijf hier uw ervaring

Al luisterend naar ons en kijkend naar de beelden van onze nieuwe terrein in Frankrijk, waar overigens nog ons huis op gebouwd moet worden, is er een schets ontstaan van de tuin. Ook werden de... Al luisterend naar ons en kijkend naar de beelden van onze nieuwe terrein in Frankrijk, waar overigens nog ons huis op gebouwd moet worden, is er een schets ontstaan van de tuin. Ook werden de punten besproken waar we op moesten letten bij het aanleggen.

Ja we zijn zeker tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Het was een prettig gesprek met iemand met kennis van zaken.

Ellen Thijssen

Inspirerend, deskundig, helder, plezierig, goed ontwerp

Beschrijf hier uw ervaring

Gilbert bekeek mijn meegebrachte foto's, overzag de plattegrond van mijn bestaande tuin, luisterde naar mijn wensen en wist in korte tijd de vertaalslag te maken naar een hernieuwde indeling van de... Gilbert bekeek mijn meegebrachte foto's, overzag de plattegrond van mijn bestaande tuin, luisterde naar mijn wensen en wist in korte tijd de vertaalslag te maken naar een hernieuwde indeling van de tuin, afgestemd op bestaande en blijvende onderdelen. Creatief en verrassend. Tips gekregen over beplanting, bestrating en verlichting. Niet verwacht dat er in een uur tijd zoiets concreets op papier zou staan... ik ben blij en enthousiast. Het is precies wat ik nodig had om zelf verder aan de slag te kunnen.
Schetsservice in combi met Gilbert...zeker een aanrader!

Iteke&Fred

We merken dat Gilbert veel ervaring heeft en dat hij snel informatie tot zich kan nemen en dat weet te vertalen in een origineel ontwerp.

Beschrijf hier uw ervaring

In de korte tijd die ervoor staat kregen we verassende en goede informatie. Wij gingen tevreden en geïnspireerd de deur uit.

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

Zeker! ontwerp lag snel op tafel en werd tussentijds nog verbeterd

Ja, we hebben een paar goede ideeën besproken en in schets mee gekregen

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen kwamen goed ter sprake, wat wel minder handig was, was dat er geen computer was, zodat we de meegebrachte foto's op een kaartje niet konden laten zien, waardoor Gilbert een minder goed... Onze wensen kwamen goed ter sprake, wat wel minder handig was, was dat er geen computer was, zodat we de meegebrachte foto's op een kaartje niet konden laten zien, waardoor Gilbert een minder goed beeld van onze tuin had.