Beschrijf hier uw ervaring

We kregen goed advies. We leerden anders naar de tuin te kijken, d.m.v. zichtlijnen en het verplaatsen van een terras. Een positieve ervaring. Eigenlijk waren we binnen 30 minuten al klaar, laatste... We kregen goed advies. We leerden anders naar de tuin te kijken, d.m.v. zichtlijnen en het verplaatsen van een terras. Een positieve ervaring. Eigenlijk waren we binnen 30 minuten al klaar, laatste half uur nog even de puntjes op de i gezet.

Van Dun

Nee

Beschrijf hier uw ervaring

Ontwerper vond het lastig om een goed ontwerp te maken. Misschien prima ontwerper voor stadstuintjes maar geen inspirerende bron voor de aanleg van een landschapstuin.

Reactie Schetsservice.nl:

Klant kwam met een niet kloppende plattegrond van de bestaande situatie en een uitgesproken wens om een ´Stijn Cornilly stijl´ tuin. Inderdaad lastig om in een uur tijd deze stijl te kopiëren en te... Klant kwam met een niet kloppende plattegrond van de bestaande situatie en een uitgesproken wens om een ´Stijn Cornilly stijl´ tuin. Inderdaad lastig om in een uur tijd deze stijl te kopiëren en te integreren. Met meer tijd, een betere ondergrond en een nadere uitwerking van de schets komt het goed!

Christine Burgmer

We were very happy with the advice we got.

Beschrijf hier uw ervaring

Mr de Jong gave us some excellent advice. We had very little idea how to design our new garden. We had some wishes and these were respected by Mr de Jong. He gave us ideas we had never thought... Mr de Jong gave us some excellent advice. We had very little idea how to design our new garden. We had some wishes and these were respected by Mr de Jong. He gave us ideas we had never thought about before.

Yes, it was a great experience (our first with a garden designer). And Mr de Jong is definitely someone we would ask again if we need help in the future.

Selma Wilmink

Jazeker

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen zijn goed verwerkt. Veel tips en ideeën gekregen!

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring

De ontwerper kwam zeer professioneel over. Hij luisterde wel goed en kwam met een mooie uitgewerkte schets.
Ik vind het alleen jammer dat mijn persoonlijke wensen er niet helemaal mee...
Ik vind het alleen jammer dat mijn persoonlijke wensen er niet helemaal mee overeenkwamen. Ik twijfel dus of we het zo gaan doen.

Reactie Schetsservice.nl:

Tijdens het adviesgesprek is er naar mijn mening voldoende gelegenheid om uw persoonlijke wensen kenbaar te maken. Om vervolgens, na een goed advies, geen aanbeveling te geven vind ik een beetje... Tijdens het adviesgesprek is er naar mijn mening voldoende gelegenheid om uw persoonlijke wensen kenbaar te maken. Om vervolgens, na een goed advies, geen aanbeveling te geven vind ik een beetje flauw...

Frans en Betty Kuijper

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Leerzaam bezoek. We kregen een verrassend andere kijk op onze tuin.
Relaxed gesprek met wat droge humor er in; dhr. De Jong heeft goed gekeken en geluisterd.
Kortom, zeer de moeite waard.

J van Ingen

Als voorlopige schets om over na te denken, heel fijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geluisterd, leuke tips nu nog de uitwerking !

Elke

Zeker, erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Betrokken, rustig, luisterde goed naar mijn wensen, realistisch. Mooi om een ontwerp vanaf het begin te zien groeien. Hij houdt rekening met belangrijke dingen waaraan ik nooit gedacht zou hebben.... Betrokken, rustig, luisterde goed naar mijn wensen, realistisch. Mooi om een ontwerp vanaf het begin te zien groeien. Hij houdt rekening met belangrijke dingen waaraan ik nooit gedacht zou hebben. Voor mij een hele waardevolle stap in het proces voor het aanleggen van mijn tuin.

Cox

Ja zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ja we hebben zeer goede informatie en leuke ideeen gekregen