Tajana

Gilbert de Jong

Beschrijf hier uw ervaring

Bijzonder leuk. Geheel nieuw idee opgedaan voor de achtertuin. Erg informatief. Veel extra informatie gekregen voor verlichting, type materiaal etc. Kortom zeer nuttig.

Linda

Gilbert de Jong

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen zijn uitstekend verwerkt. Wij hebben een verrassend leuk en goed uitvoerbaar ontwerp meegekregen. De heer De Jong heeft veel kennis over tuinmaterialen en planten. We hebben veel... Onze wensen zijn uitstekend verwerkt. Wij hebben een verrassend leuk en goed uitvoerbaar ontwerp meegekregen. De heer De Jong heeft veel kennis over tuinmaterialen en planten. We hebben veel interessante tips en zeer nuttige informatie gekregen.

Jacqueline Volker

Beschrijf hier uw ervaring

Het gesprek verliep prettig. Ik heb een goed onderbouwd advies gekregen over mijn stadstuin

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

we hebben echt goed advies voor ‘n tuinplan gekregen.We hebben aan dit advies genoeg informatie voor inrichting binnenplaats en tuin

Zeer tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen zijn volledig opgenomen in het advies!

Arts

Helemaal tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed inzicht in onze situatie van de tuin en onze wensen. Goede tekening en we zijn er helemaal blij mee.

M. Lapoutre

Wij zijn zeer enthousiast . Kundige , vriendelijke man. En een verrassende schets die wij zeker gaan gebruiken.
Kortom goed advies.

Zeker

Heel tevreden, voldoet aan verwachtingen.

Beschrijf hier uw ervaring

Met een mooi beplantingsplan naar huis gegaan met voldoende praktische tips. Gilbert denkt heel goed mee.

Elise

Wij zijn heel erg tevreden over Gilbert en de tekening voor onze nieuwe tuin die hij voor ons gemaakt heeft.

Beschrijf hier uw ervaring

Gilbert is een echt vakman. Ziet in een oogopslag hoe je de tuin het best kan indelen. Luistert goed naar je wensen. Met de nodige humor en passen en meten hebben we een prachtig ontwerp,

Redelijk

Deels