Ja.

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen zijn goed vertaald en we hebben diverse deskundige tips meegekregen om verder aan ons plan te werken. Een pretig gesprek en een verfrissende blik op onze tuinplannen..

Hölzken Kessels

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen zijn goed verwerkt, de ontwerper heeft ruime kennis van zaken en is breed georiënteerd. Wij hebben voldoende informatie gekregen om op verder te borduren. Ook leek de ontwerper zelf... Onze wensen zijn goed verwerkt, de ontwerper heeft ruime kennis van zaken en is breed georiënteerd. Wij hebben voldoende informatie gekregen om op verder te borduren. Ook leek de ontwerper zelf enthousiast, wat ook fijn is om te merken. Hij leek oprecht betrokken en snel door te hebben wat wij graag willen.

Pieter Hermans

Jazeker,heel blij mee

Beschrijf hier uw ervaring

We hadden een tuinsituatie waar alleen nog maar een beplantingsplan voor moest komen.
Dit kwam in samenspraak met ons vrij snel van de grond.

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks mijn lange lijst wensen en beperkingen kreeg ik een prachtig plan waar ik geen enkele compromis voor hoefde te sluiten. Alle knelpunten: tuin op het noorden, zware klei, helling, veel... Ondanks mijn lange lijst wensen en beperkingen kreeg ik een prachtig plan waar ik geen enkele compromis voor hoefde te sluiten. Alle knelpunten: tuin op het noorden, zware klei, helling, veel schaduw, sier èn groentetuin, niet verstoren uitzicht op de heuvels, geen schaduw voor de tuinen van de buren, een terras met schaduw èn zon, niet te arbeidsintensief, door mij alleen (seniore dame) te realiseren, zijn allemaal opgelost in het ontwerp! Ik had op internet ook heel veel beplantingsstijlen opgeslagen die ik mooi vind en tot mijn verrassing kan ik daarvan ook veel in het ontwerp kwijt. Ik kreeg nuttige tips en ideeën over materiaal en manieren om het ontwerp op een mooie manier te realiseren: Ik ben zeer tevreden!

Ben zeer tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor ons was de schetsservice een mooi begin van een ontwerp voor onze tuin bij ons nieuwe huis. Aangezien wij amper verstand hebben van tuinen en tuinieren was dit voor ons essentieel om verder te... Voor ons was de schetsservice een mooi begin van een ontwerp voor onze tuin bij ons nieuwe huis. Aangezien wij amper verstand hebben van tuinen en tuinieren was dit voor ons essentieel om verder te komen.

Ja heel erg!

Beschrijf hier uw ervaring

Wat n fantastische service! Gilbert heeft in een mum van tijd een prachtig ontwerp gemaakt, met oog voor richtlijnen en architectuur van het huis. Zelfs al ideeën voor de beplanting opgedaan. Met... Wat n fantastische service! Gilbert heeft in een mum van tijd een prachtig ontwerp gemaakt, met oog voor richtlijnen en architectuur van het huis. Zelfs al ideeën voor de beplanting opgedaan. Met deze schets gaan wij onze tuin aanleggen, helemaal top! Het geld dubbel en dwars waard.

Jan en Rita

Plezierig gesprek, kundig advies

Wij zijn zeer tevreden over het gegeven tuinadvies

Beschrijf hier uw ervaring

Al onze wensen zijn prachtig verwerkt in het ontwerp. Daarnaast hebben we een goed advies gekregen ten aanzien van beplanting en verlichting.

Jazeker. Goed om een onafhankelijke blik erop los te laten, je te laten verbazen in het anders denken en advies te ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Meerendeel van de wensen zijn goed verwerkt in het ontwerp. Bij nader inzien nog wat praktische zaken waar we zelf nog even over haalbaarheid moeten beslissen, maar die kun je niet afkaarten in... Meerendeel van de wensen zijn goed verwerkt in het ontwerp. Bij nader inzien nog wat praktische zaken waar we zelf nog even over haalbaarheid moeten beslissen, maar die kun je niet afkaarten in korte tijdsbestek van een uur. Kennis/ervaring moeilijk te bepalen in dit tijdsbestek, resultaat was in ieder geval praktisch, doordacht en goed. Suggestie zou zijn een optie te hebben voor 1,5 uur, waarin nog iets concreter op het ontwerp ingegaan kan worden. Voor het mooie nu nét te kort. Zeker omdat resultaat van ontwerp een andere denkwijze vraagt.

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn prima geholpen, perfect te woord gestaan. De ontwerper had snel onze wensen door en speelde daar prima op in!