Merel Zimmermann

Ja, ik had het zelf n half uurtje langer gewild om nog wat meer te kunnen sparren. Maar er zijn veel suggesties gedaan waar ik zeker mee verder kan. Fijn is ook om dan daarna de Tuinen in te gaan om... Ja, ik had het zelf n half uurtje langer gewild om nog wat meer te kunnen sparren. Maar er zijn veel suggesties gedaan waar ik zeker mee verder kan. Fijn is ook om dan daarna de Tuinen in te gaan om wat rond te neuzen naar de planten waar je het net over hebt gehad.

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een ontspannen manier om de eerste ideeën uit te werken met iemand die verstand heeft van de enorme hoeveelheid planten en mogelijkheden. Hiermee kan ik vervolgens weer verder met keuzes... Het is een ontspannen manier om de eerste ideeën uit te werken met iemand die verstand heeft van de enorme hoeveelheid planten en mogelijkheden. Hiermee kan ik vervolgens weer verder met keuzes maken en plannen. Ik kan het aanraden om te helpen met concrete richting te krijgen.

Astrid

Ja, zeer tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat wij onze ideeën en wensen hadden aangegeven heeft de ontwerper hierop een bij onze smaak passend plan gemaakt. Hij begreep heel goed wat voor type tuin we mooi vinden en hoe we in de tuin... Nadat wij onze ideeën en wensen hadden aangegeven heeft de ontwerper hierop een bij onze smaak passend plan gemaakt. Hij begreep heel goed wat voor type tuin we mooi vinden en hoe we in de tuin willen leven.

Ja, precies wat we nodig hadden om verder te gaan met de tuin

Beschrijf hier uw ervaring

Zie hierboven, erg content met de gegeven ideeen.

Ja. We zijn tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

We kwamen voor een eerste advies ten aanzien van een nog te bebouwen kavel. Na het gesprek hebben we een eerste opzet m.b.t. ontwerp van de tuin. Goed begin! Vriendelijk advies. Werd goed naar onze... We kwamen voor een eerste advies ten aanzien van een nog te bebouwen kavel. Na het gesprek hebben we een eerste opzet m.b.t. ontwerp van de tuin. Goed begin! Vriendelijk advies. Werd goed naar onze wensen gekeken. Prima!

Ruud Theuniszen

Ja, zeer tevreden,

Beschrijf hier uw ervaring

Veel goede ideeën gekregen en tips over materiaalkeuze etc. Bruikbare tekening. Zeer tevreden..

Ja heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ja er werd rekening gehouden met de wensen en er werden juist ook mooie nieuwe ideeen verwerkt

Wij zijn tevreden over het gegeven advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen zijn teruggekomen in het tuinadvies. Binnen dit uur zijn wij gekomen tot een mooie schets die wij kunnen gaan gebruiken bij het aanleggen van onze tuin. Wij zijn tevreden over de kennis... Onze wensen zijn teruggekomen in het tuinadvies. Binnen dit uur zijn wij gekomen tot een mooie schets die wij kunnen gaan gebruiken bij het aanleggen van onze tuin. Wij zijn tevreden over de kennis en kundigheid. Er wordt goed meegedacht.

Wij zijn tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze ideeën zijn goed verwerkt in het advies. Na een uur hebben wij een mooie, bruikbare schets ontvangen. Er wordt goed meegedacht.

Gilbert is een vakman en prettig persoon bovendien. Is altijd bereikbaar, leuke humor, is geinteresseerd, denkt met je mee en heeft service hoog in het vaandel staan. Het is een feest om met hem te... Gilbert is een vakman en prettig persoon bovendien. Is altijd bereikbaar, leuke humor, is geinteresseerd, denkt met je mee en heeft service hoog in het vaandel staan. Het is een feest om met hem te werken! Fam. P. Swinkels te Epe

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

Er is inderdaad rekening gehouden met onze wensen, wel zou het fijn zijn als er iets meer info over de te gebruiken plantensoorten werd gegeven.