Erna Claassen

Beschrijf hier uw ervaring

Heel prettig en leuke nieuwe inzichten. Prijs vind ik wel een beetje aan de hoge kant

Bob

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben in een sessie van 1 uur tekeningen ontvangen die een fantastische impressie geven van de mogelijkheden met onze tuin. In het advies van Gilbert zijn ook plantensoorten opgenomen die hij... Wij hebben in een sessie van 1 uur tekeningen ontvangen die een fantastische impressie geven van de mogelijkheden met onze tuin. In het advies van Gilbert zijn ook plantensoorten opgenomen die hij adviseert. Hij helpt om out of the box te denken met als doel een uniek plan op te stellen. Gelukt!

Smink

Gilbert

Beschrijf hier uw ervaring

we hebben een prima advies gekregen en onze ideeën zijn goed verwerkt

Falilie Bakker

Beschrijf hier uw ervaring

Het was een zeer waardevol gesprek. Onze tuin is best groot en leeg, nu hebben we zicht op hoe we de inrichting aan kunnen vliegen. Veel verstand van zaken en goede ideeën

Marla Van Meeteren

Beschrijf hier uw ervaring

Hij luistert goed naar je wensen, is creatief en legt je niks op. Zeer prettig gesprek

C. de Haan

Beschrijf hier uw ervaring

Positieve ervaring. Alle wensen zijn verwerkt. Tips voor de uitvoering gekregen.

Marieke van Dijk

Zeer deskundig en creatief

Jorik en Hilde

Beschrijf hier uw ervaring

We waren op zoek naar een ontwerp waarbij ons terras wat knusser werd, maar zelf kwamen we er niet uit. Gilbert heeft een gebalanceerd ontwerp geschetst, waar we erg blij mee zijn. Hij dacht goed... We waren op zoek naar een ontwerp waarbij ons terras wat knusser werd, maar zelf kwamen we er niet uit. Gilbert heeft een gebalanceerd ontwerp geschetst, waar we erg blij mee zijn. Hij dacht goed met ons mee over wensen/ uitvoerbaarheid. Dit geeft ons weer inspiratie en iets om naar toe te werken.

Erik van Gool

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies gekregen met goede tips, echt een aanrader.

Kristel Bos

Gilbert

Beschrijf hier uw ervaring

Het uur was zo voorbij. We zijn naar huis gegaan met nuttige tips.