Selma Wilmink

Jazeker

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen zijn goed verwerkt. Veel tips en ideeƫn gekregen!

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring

De ontwerper kwam zeer professioneel over. Hij luisterde wel goed en kwam met een mooie uitgewerkte schets.
Ik vind het alleen jammer dat mijn persoonlijke wensen er niet helemaal mee overeenkwamen. Ik twijfel dus of we het zo gaan doen.

Reactie Schetsservice.nl:

Tijdens het adviesgesprek is er naar mijn mening voldoende gelegenheid om uw persoonlijke wensen kenbaar te maken. Om vervolgens, na een goed advies, geen aanbeveling te geven vind ik een beetje... Tijdens het adviesgesprek is er naar mijn mening voldoende gelegenheid om uw persoonlijke wensen kenbaar te maken. Om vervolgens, na een goed advies, geen aanbeveling te geven vind ik een beetje flauw...

Frans en Betty Kuijper

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Leerzaam bezoek. We kregen een verrassend andere kijk op onze tuin.
Relaxed gesprek met wat droge humor er in; dhr. De Jong heeft goed gekeken en geluisterd.
Kortom, zeer de moeite waard.

J van Ingen

Als voorlopige schets om over na te denken, heel fijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geluisterd, leuke tips nu nog de uitwerking !

Elke

Zeker, erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Betrokken, rustig, luisterde goed naar mijn wensen, realistisch. Mooi om een ontwerp vanaf het begin te zien groeien. Hij houdt rekening met belangrijke dingen waaraan ik nooit gedacht zou hebben. Voor mij een hele waardevolle stap in het proces voor het aanleggen van mijn tuin.

Cox

Ja zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ja we hebben zeer goede informatie en leuke ideeen gekregen

Ja

Ja

Sanne

Ja absoluut

Beschrijf hier uw ervaring

Dat er in zo'n korte tijd een compleet ontwerp op tafel ligt aan de hand van onze wensen vond ik indrukwekkend, we zijn er erg blij mee.

We zijn zeer tevreden over het advies en de informatie die we kregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Het was een zeer leerrijk bezoek. Dhr. De jong bezorgde ons een vernieuwende en frisse kijk op de mogelijkheden, rekening houdend met onze wensen. Voldoende aandacht aan schaduw/zonkant, symmetrie, tuingevoel. De schets werd aangevuld met de correcte benaming van de planten, en opties voor verlichting. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan.

Ja, wij zijn tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, wij hebben voor nu voldoende informatie