Thijs

JA

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden over het advies wat we van Gilbert de Jong hebben gekregen. We hadden zelf enkele ideeën over onze nieuwe tuin, maar waren hier nog niet tevreden over. Gilbert heeft rekening... Wij zijn zeer tevreden over het advies wat we van Gilbert de Jong hebben gekregen. We hadden zelf enkele ideeën over onze nieuwe tuin, maar waren hier nog niet tevreden over. Gilbert heeft rekening gehouden met onze wensen en tegelijkertijd toch ook volledig nieuw (en beter) ontwerp gemaakt. Daarnaast hebben wij hem nadat hij het ontwerp voor ons gemaakt had ook nog benaderd voor wat extra adviezen t.a.v. beplanting, die hij ook snel en goed heeft gegeven.
Inmiddels hebben we onze tuin gerealiseerd en we zijn er dolblij mee!

Anonietje

Remmerswaal

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geanticipeerd op onze vragen/verhalen

Heel tevreden over het tuin advies

Beschrijf hier uw ervaring

Aan al onze wensen is gedacht. We hebben een heel leuk ontwerp gekregen. We gaan het ontwerp nog wel iets aanpassen, maar we zijn heel tevreden over de schets die gemaakt is. We hebben de service... Aan al onze wensen is gedacht. We hebben een heel leuk ontwerp gekregen. We gaan het ontwerp nog wel iets aanpassen, maar we zijn heel tevreden over de schets die gemaakt is. We hebben de service warm aanbevolen bij vrienden en familie.

J.Roelofs

Niet verkeerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Niet verkeerd maar matige nieuwe ideeën.

Beschrijf hier uw ervaring

We kregen goed advies. We leerden anders naar de tuin te kijken, d.m.v. zichtlijnen en het verplaatsen van een terras. Een positieve ervaring. Eigenlijk waren we binnen 30 minuten al klaar, laatste... We kregen goed advies. We leerden anders naar de tuin te kijken, d.m.v. zichtlijnen en het verplaatsen van een terras. Een positieve ervaring. Eigenlijk waren we binnen 30 minuten al klaar, laatste half uur nog even de puntjes op de i gezet.

Van Dun

Beschrijf hier uw ervaring

Ontwerper vond het lastig om een goed ontwerp te maken. Misschien prima ontwerper voor stadstuintjes maar geen inspirerende bron voor de aanleg van een landschapstuin.

Reactie Schetsservice.nl:

Klant kwam met een niet kloppende plattegrond van de bestaande situatie en een uitgesproken wens om een ´Stijn Cornilly stijl´ tuin. Inderdaad lastig om in een uur tijd deze stijl te kopiëren en te... Klant kwam met een niet kloppende plattegrond van de bestaande situatie en een uitgesproken wens om een ´Stijn Cornilly stijl´ tuin. Inderdaad lastig om in een uur tijd deze stijl te kopiëren en te integreren. Met meer tijd, een betere ondergrond en een nadere uitwerking van de schets komt het goed!

Christine Burgmer

We were very happy with the advice we got.

Beschrijf hier uw ervaring

Mr de Jong gave us some excellent advice. We had very little idea how to design our new garden. We had some wishes and these were respected by Mr de Jong. He gave us ideas we had never thought... Mr de Jong gave us some excellent advice. We had very little idea how to design our new garden. We had some wishes and these were respected by Mr de Jong. He gave us ideas we had never thought about before.

Yes, it was a great experience (our first with a garden designer). And Mr de Jong is definitely someone we would ask again if we need help in the future.

Selma Wilmink

Jazeker

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen zijn goed verwerkt. Veel tips en ideeën gekregen!

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring

De ontwerper kwam zeer professioneel over. Hij luisterde wel goed en kwam met een mooie uitgewerkte schets.
Ik vind het alleen jammer dat mijn persoonlijke wensen er niet helemaal mee...
Ik vind het alleen jammer dat mijn persoonlijke wensen er niet helemaal mee overeenkwamen. Ik twijfel dus of we het zo gaan doen.

Reactie Schetsservice.nl:

Tijdens het adviesgesprek is er naar mijn mening voldoende gelegenheid om uw persoonlijke wensen kenbaar te maken. Om vervolgens, na een goed advies, geen aanbeveling te geven vind ik een beetje... Tijdens het adviesgesprek is er naar mijn mening voldoende gelegenheid om uw persoonlijke wensen kenbaar te maken. Om vervolgens, na een goed advies, geen aanbeveling te geven vind ik een beetje flauw...