Ja, precies wat we nodig hadden om verder te gaan met de tuin

Beschrijf hier uw ervaring

Zie hierboven, erg content met de gegeven ideeen.

Ja. We zijn tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

We kwamen voor een eerste advies ten aanzien van een nog te bebouwen kavel. Na het gesprek hebben we een eerste opzet m.b.t. ontwerp van de tuin. Goed begin! Vriendelijk advies. Werd goed naar onze... We kwamen voor een eerste advies ten aanzien van een nog te bebouwen kavel. Na het gesprek hebben we een eerste opzet m.b.t. ontwerp van de tuin. Goed begin! Vriendelijk advies. Werd goed naar onze wensen gekeken. Prima!

Ruud Theuniszen

Ja, zeer tevreden,

Beschrijf hier uw ervaring

Veel goede ideeën gekregen en tips over materiaalkeuze etc. Bruikbare tekening. Zeer tevreden..

Ja heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ja er werd rekening gehouden met de wensen en er werden juist ook mooie nieuwe ideeen verwerkt

Wij zijn tevreden over het gegeven advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen zijn teruggekomen in het tuinadvies. Binnen dit uur zijn wij gekomen tot een mooie schets die wij kunnen gaan gebruiken bij het aanleggen van onze tuin. Wij zijn tevreden over de kennis... Onze wensen zijn teruggekomen in het tuinadvies. Binnen dit uur zijn wij gekomen tot een mooie schets die wij kunnen gaan gebruiken bij het aanleggen van onze tuin. Wij zijn tevreden over de kennis en kundigheid. Er wordt goed meegedacht.

Wij zijn tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze ideeën zijn goed verwerkt in het advies. Na een uur hebben wij een mooie, bruikbare schets ontvangen. Er wordt goed meegedacht.

Gilbert is een vakman en prettig persoon bovendien. Is altijd bereikbaar, leuke humor, is geinteresseerd, denkt met je mee en heeft service hoog in het vaandel staan. Het is een feest om met hem te... Gilbert is een vakman en prettig persoon bovendien. Is altijd bereikbaar, leuke humor, is geinteresseerd, denkt met je mee en heeft service hoog in het vaandel staan. Het is een feest om met hem te werken! Fam. P. Swinkels te Epe

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

Er is inderdaad rekening gehouden met onze wensen, wel zou het fijn zijn als er iets meer info over de te gebruiken plantensoorten werd gegeven.

Ben tevreden !

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben een mooi ontwerp waarmee we aan de slag kunnen